Ik vind hem ook lekker, maar ik heb liever de tompouce vanwege het koekje.quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:43 schreef Scriptascripta het volgende:
Ik vond hem lekker! En het feit dat de bakkersroom (zoals na het eten van een gewone tompouce) niet tegen het behang en plafond zat, is wel een pluspunt!
Ik vond de croissantsmaak ook overheersend inderdaad.quote:Op zondag 5 november 2023 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de overheersende croissantsmaak niet lekker. Maar het was van de AH, dus ik ga hem zeker nog even bij een echte bakker zoeken.
Ik mistte het knapperige dakje en bodem én glazuur van de tompouce ook.Dus ik denk dat ik het sowieso niet nog een keer zou kopen. Tenzij aanbieding ofzo.
Voor nu 7/10.
Ik ook, ik denk eigenlijk dat we ze over een maand of 3 nergens meer zien.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Benieuwd of de crompouce een blijver is.
[ afbeelding ]
Ik ben al blij met een Bossche Bol van de Appie, ik wil niet weten hoe de echte Bol in het zuiden smaakt.quote:Op zondag 5 november 2023 22:14 schreef Speedfight het volgende:
Volgend weekend de Bossche Pouce op de planning.
Wie weet t weekend erop wel de frikanpouce.
Helemaal los, alles met pouce.
Goddelijkquote:Op zondag 5 november 2023 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben al blij met een Bossche Bol van de Appie, ik wil niet weten hoe de echte Bol in het zuiden smaakt.
Die van De Groot smaakt heerlijk. En dat voor maar ¤3,20.quote:Op zondag 5 november 2023 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben al blij met een Bossche Bol van de Appie, ik wil niet weten hoe de echte Bol in het zuiden smaakt.
Goddelijk!quote:Op zondag 5 november 2023 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhh jij was me al voorquote:
Een hond eet een crompouce, lust een kat dit ook?quote:
Ja, dit geloof ik meteen.quote:
Neuh mn kat moet overal altijd ff aan ruiken, maar eten wilde ze het nietquote:Op maandag 6 november 2023 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een hond eet een crompouce, lust een kat dit ook?
Het is echt niet bijzonder. Het smaakt precies zoals je het voorstelt.quote:
Ik stel mij voor dat het echt lekker smaakt.quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is echt niet bijzonder. Het smaakt precies zoals je het voorstelt.
Een goeie croissant met Zwitserse room ertussen en chocolade erop ís hartstikke lekkerquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is echt niet bijzonder. Het smaakt precies zoals je het voorstelt.
Ben ik blij dat ik kan eten wat ik wil zonder aan te komen. Nooit in m'n leven druk gemaakt om calorieën.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Een goeie croissant met Zwitserse room ertussen en chocolade erop ís hartstikke lekker![]()
Is dat bijzonder, nou, allemaal niet per se maar met de juiste ingrediënten best een heel erg heerlijke combinatie in een snack van miljarden calorieën
Heb je daar een recept voor nodig.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:52 schreef Seven. het volgende:
Zijn er al recepten over hoe zelf te maken?
Jaquote:Op dinsdag 14 november 2023 11:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je daar een recept voor nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |