Ik ook, ik denk eigenlijk dat we ze over een maand of 3 nergens meer zien.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Benieuwd of de crompouce een blijver is.
[ afbeelding ]
Ik ben al blij met een Bossche Bol van de Appie, ik wil niet weten hoe de echte Bol in het zuiden smaakt.quote:Op zondag 5 november 2023 22:14 schreef Speedfight het volgende:
Volgend weekend de Bossche Pouce op de planning.
Wie weet t weekend erop wel de frikanpouce.
Helemaal los, alles met pouce.
Goddelijkquote:Op zondag 5 november 2023 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben al blij met een Bossche Bol van de Appie, ik wil niet weten hoe de echte Bol in het zuiden smaakt.
Die van De Groot smaakt heerlijk. En dat voor maar ¤3,20.quote:Op zondag 5 november 2023 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben al blij met een Bossche Bol van de Appie, ik wil niet weten hoe de echte Bol in het zuiden smaakt.
Goddelijk!quote:Op zondag 5 november 2023 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhh jij was me al voorquote:
Een hond eet een crompouce, lust een kat dit ook?quote:
Ja, dit geloof ik meteen.quote:
Neuh mn kat moet overal altijd ff aan ruiken, maar eten wilde ze het nietquote:Op maandag 6 november 2023 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een hond eet een crompouce, lust een kat dit ook?
Het is echt niet bijzonder. Het smaakt precies zoals je het voorstelt.quote:
Ik stel mij voor dat het echt lekker smaakt.quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is echt niet bijzonder. Het smaakt precies zoals je het voorstelt.
Een goeie croissant met Zwitserse room ertussen en chocolade erop ís hartstikke lekkerquote:Op dinsdag 7 november 2023 18:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is echt niet bijzonder. Het smaakt precies zoals je het voorstelt.
Ben ik blij dat ik kan eten wat ik wil zonder aan te komen. Nooit in m'n leven druk gemaakt om calorieën.quote:Op dinsdag 7 november 2023 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Een goeie croissant met Zwitserse room ertussen en chocolade erop ís hartstikke lekker![]()
Is dat bijzonder, nou, allemaal niet per se maar met de juiste ingrediënten best een heel erg heerlijke combinatie in een snack van miljarden calorieën
Heb je daar een recept voor nodig.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:52 schreef Seven. het volgende:
Zijn er al recepten over hoe zelf te maken?
Jaquote:Op dinsdag 14 november 2023 11:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je daar een recept voor nodig.
Croissants makenquote:Op dinsdag 14 november 2023 11:52 schreef Seven. het volgende:
Heb je hem al op?quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik stel mij voor dat het echt lekker smaakt.
Het is geen fondant.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja(ik heb nog nooit room of croissants zelf gemaakt, en ook geen fondant, als ik heel eerlijk moet zijn)
Eigenlijk niet, maar zou best tof zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is geen fondant.
Wil je echt zelf croissants maken? Heb je tijd te veel?
Croissants maken is leuk. Het is niet echt veel werk, het duurt alleen lang met de rustperiodes tussen de toeren en het rijzen daarna.quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is geen fondant.
Wil je echt zelf croissants maken? Heb je tijd te veel?
De CUL snob onwaardige manier: ik zou een tompouce pakket kopen. Poeder voor vulling (alleen water erbij), roze topping even in warm water. Croissant kopen bij bakker/ supermarktquote:Op dinsdag 14 november 2023 11:52 schreef Seven. het volgende:
Als je verder geen enkele waarde hecht aan wat je eet, en je nergens moeite voor wilt doen, tja, kan je ook naar Bakker Bart of de Supermarkt en het zelf maken helemaal overslaan,. Als mensen wel moeite doen, zijn ze geen snob, maar vinden ze goed eten gewoon belangrijk.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:19 schreef Ole het volgende:
[..]
De CUL snob onwaardige manier: ik zou een tompouce pakket kopen. Poeder voor vulling (alleen water erbij), roze topping even in warm water. Croissant kopen bij bakker/ supermarkt
Dat roze glazuur is dus helemaal uitverkocht hier overal.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:19 schreef Ole het volgende:
[..]
De CUL snob onwaardige manier: ik zou een tompouce pakket kopen. Poeder voor vulling (alleen water erbij), roze topping even in warm water. Croissant kopen bij bakker/ supermarkt
Jeugdsentiment.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:19 schreef Ole het volgende:
[..]
quote:
Die heb ik laatst nog gemaakt met m'n dochters. Tegenwoordig wel zo slim om ze eerst te snijden.quote:
quote:
Poedersuiker nemen, aanroeren met frambozensap, rode bessensap tot je een consistentie hebt van dikke yoghurt. Aanbrengen, wordt na een tijdje mooi hard.quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat roze glazuur is dus helemaal uitverkocht hier overal.
Leuk! Mijn dochter wordt 3 en we willen soesjes met roze glazuur zelf maken. Ga dit proberen dan!quote:Op dinsdag 14 november 2023 19:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Poedersuiker nemen, aanroeren met frambozensap, rode bessensap tot je een consistentie hebt van dikke yoghurt. Aanbrengen, wordt na een tijdje mooi hard.
Je kan het ook met citroensap doen, voor glazuur op citroen poptarts of cake, aardbeien sap, of ander sapquote:Op dinsdag 14 november 2023 19:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Leuk! Mijn dochter wordt 3 en we willen soesjes met roze glazuur zelf maken. Ga dit proberen dan!
Het glazuur van de supermarktcrompoucen die ik tegenkwam, zag er érg droog uit. Lijkt totaal niet op de crompoucen die ik voorbij heb zien komen.quote:Op woensdag 15 november 2023 11:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gebak van de super zal wel van mindere kwaliteit zijn als bij de bakker, maar om nou te zeggen dat het er smerig uit ziet vind ik ook wel wat overdreven
Ja! Precies dit zag ik dus vanochtend!quote:Op woensdag 15 november 2023 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Niet smerig, maar kijk nou:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarbij is mijn ervaring met supermarktgebak dat het gewoon lang zo vers niet smaakt, al wat droog is.
Van Maanen, locatie in Berkel bijvoorbeeldquote:Op woensdag 15 november 2023 11:39 schreef Erasmus het volgende:
Ben weer eventjes terug in mijn thuisbasis in NL en wil een kant-en-klare crompouce proberen. Eens zien of het de hype waard is waar mijn social media feeds vol mee zat.
Ik vond het er alleen smerig uitzien bij de AH en Jumbo (net als zoveel "bakkers"producten daar). Ik neem aan dat ik het beter bij de banketbakker kan halen.
Voor mensen uit regio Rotterdam, welke bakkerij is dan aan te raden voor een verse crompouce?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |