Afgebakken bedoel jequote:Op donderdag 2 november 2023 17:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet als je hem bij dudok zelf haalt, daar worden ze vers voor je neus gebakken, linkmichel.
Geen idee, niet op gelet.quote:Op donderdag 2 november 2023 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft van der Linde deze? @:3rr0r
Waar kan ik hem het beste halen?
neequote:
Ik heb ze gehaaldquote:Op zaterdag 4 november 2023 08:51 schreef Speedfight het volgende:
Ik zag ze ook bij de Albert Hein al gisteren!
Ik zojuist ook. Vanavond proberen.quote:
Benieuwd of de crompouce een blijver is.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:08 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie hem overal. Ook de oliebollenkraam in het winkelcentrum heeft ze.
Trekt me nog steeds niet.
Heb er nog nergens een live gezien, maar ik hoef 'm ook niet.quote:Op zaterdag 4 november 2023 15:08 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie hem overal. Ook de oliebollenkraam in het winkelcentrum heeft ze.
Trekt me nog steeds niet.
Ik vind hem ook lekker, maar ik heb liever de tompouce vanwege het koekje.quote:Op zaterdag 4 november 2023 16:43 schreef Scriptascripta het volgende:
Ik vond hem lekker! En het feit dat de bakkersroom (zoals na het eten van een gewone tompouce) niet tegen het behang en plafond zat, is wel een pluspunt!
Ik vond de croissantsmaak ook overheersend inderdaad.quote:Op zondag 5 november 2023 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de overheersende croissantsmaak niet lekker. Maar het was van de AH, dus ik ga hem zeker nog even bij een echte bakker zoeken.
Ik mistte het knapperige dakje en bodem én glazuur van de tompouce ook.Dus ik denk dat ik het sowieso niet nog een keer zou kopen. Tenzij aanbieding ofzo.
Voor nu 7/10.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |