Goedemorgen D.quote:
Gedaan!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen D.
Wil jij de T weghalen?
Goedemorgen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:28 schreef chufi het volgende:
Tis nog ietsjes te vroeg , maar straks zeker
Dankewol.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Gedaan!
Of bedoelde je niet in mijn post?
Zegt u het maar.quote:
Voor mij ook 2.quote:
Is wel een beetje Dees haar nummer.quote:
Halve dag op de repeatquote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel een beetje Dees haar nummer.
Dat kan prima,zou het wel opnemen en later terugluisteren.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:00 schreef StevenHyde het volgende:
Ik werk thuis. Dus betaal graag mee aan een treetje. Straks wel belangrijk overleg met een klant. Maar dan zet ik het bier wel even uit t zicht
Dat vroeg ik niet hequote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel een beetje Dees haar nummer.
Weet ik,daarom het ontwijken van de vraag ook.quote:
Arme poes, moet ze die lang dragen?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
Poes met haar kraagje.
[ afbeelding ]
Volgende week controle.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Arme poes, moet ze die lang dragen?
Ah ok.. maar ik las dat ze vast zat met haar staart tussen de tanden?quote:
Ze had iets aan haar staart en een kapotte tand.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. maar ik las dat ze vast zat met haar staart tussen de tanden?
Tand hebben er uit gehaald?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze had iets aan haar staart en een kapotte tand.
Ja,en een hechting.In de staart ook 5.quote:
Ah gossie, nou hopen dat ze snel op knaptquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,en een hechting.In de staart ook 5.
Of het zijn film en camera trucks en zit het publiek enzo in het complot....quote:
truckagequote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of het zijn film en camera trucks en zit het publiek enzo in het complot....
Of..
Mijn theorie is dat die lui gewoon tovenaars zijn.... Maar de overheid en de wetenschap zouden ze dan opsluiten en open snijden
Dus noemen ze zichzelf goochelaar en verdienen er wat aan![]()
Kan niet anders
Geen idee hoe ze het doen, maar je wordt belazerd waar je bij staat. Wat dan wel weer knap isquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of het zijn film en camera trucks en zit het publiek enzo in het complot....
Of..
Mijn theorie is dat die lui gewoon tovenaars zijn.... Maar de overheid en de wetenschap zouden ze dan opsluiten en open snijden
Dus noemen ze zichzelf goochelaar en verdienen er wat aan![]()
Kan niet anders
Ik vind trucage waar film ge-edit word en het publiek nep is, niet tellen, fraudequote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
truckageIllussionisten.
een topfilm hierover: The Prestige![]()
Onze vriend Nikola Tesla komt hier ook in voor !
Had ik ook iddquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:49 schreef chufi het volgende:
Ik had vroeger een Hocus Pocus toverdoos ... daarin zaten aardig wat trucjes in het klein ..
Ja! Dat is ook echt Googlenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:49 schreef chufi het volgende:
Ik had vroeger een Hocus Pocus toverdoos ... daarin zaten aardig wat trucjes in het klein ..
ongetwijfeld...ik ook trouwensquote:
Focus iig wel !!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha wie niet kan ik beter vragen
Die ken ik nog van mijn oudste zusje. Toverstafje, bekertjes, touwtjes, kaarten en what have you. In zo'n donkerblauw/mauve doos met sterren erop.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:49 schreef chufi het volgende:
Ja zoiets was hetquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die ken ik nog van mijn oudste zusje. Toverstafje, bekertjes, touwtjes, kaarten en what have you. In zo'n donkerblauw/mauve doos met sterren erop.
Dat doen ze tegenwoordig niet meer...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die ken ik nog van mijn oudste zusje. Toverstafje, bekertjes, touwtjes, kaarten en what have you. In zo'n donkerblauw/mauve doos met sterren erop.
Wha, die ken ik nog welquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie kent de Bimbo Box nog?
Die schattige aapjes die voor een kwartje een liedje voor je speelden.
Ik ken het wel ja, maar wist ook niet dat het die naam had...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Hier in Utrecht hebben we daar een museum voorquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Bimbo tentoonstellingquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier in Utrecht hebben we daar een museum voor
Zoiets ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bimbo tentoonstelling
Ik gokte maar wat ivm met dat o.a.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Daar zit nu o.a. de bibliotheek.
Met Breezah's?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bimbo tentoonstelling
En lukt je dat ook altijd, zoals bij de mannen?quote:
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:49 schreef chufi het volgende:
verstandigquote:
Jij durftquote:
Oh jeequote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij durft![]()
ik heb hem op staan maar wel op mute. Tot nu toe is het niet zo best,
Ik heb kaartjes voor de return straks in Decemberquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jeeIk zit nog avond te eten en luister het juist
Ze willen gewoon nietquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij durft![]()
ik heb hem op staan maar wel op mute. Tot nu toe is het niet zo best,
ze kunnen het nietquote:
Laten we hopen dat ze dan inmiddels weer een keer hebben gewonnen ...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor de return straks in December...man3 zie er nu al tegenop
Ik houd het op willen. Dit is gewoon de opdracht van Maduro. Bij balbezit blijven ze wachten rond de middellijn.quote:
3/4 ? das nog veelquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:15 schreef pullup het volgende:
Ik moet toegeven dat ik zo weinig heb gekeken dit jaar dat ik driekwart van dit elftal niet eens ken
Maduro is toch degene die te slecht was om meteen trainer te worden?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik houd het op willen. Dit is gewoon de opdracht van Maduro. Bij balbezit blijven ze wachten rond de middellijn.
Nee, Maduro is degene die zijn diploma nog niet heeft dus geen hoofdtrainer mag zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Maduro is toch degene die te slecht was om meteen trainer te worden?
Heitinga toch ?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Maduro is toch degene die te slecht was om meteen trainer te worden?
dat zou fijn zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze dan inmiddels weer een keer hebben gewonnen ...
Berghuis Brobbey en Bergwijn ken ikquote:
Ik nog steeds niet allemaal. Die gast die 2x scoorde tegen FC Utrecht, ik had zoiets van, wie da fok is dat nu weerquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:15 schreef pullup het volgende:
Ik moet toegeven dat ik zo weinig heb gekeken dit jaar dat ik driekwart van dit elftal niet eens ken
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, Maduro is degene die zijn diploma nog niet heeft dus geen hoofdtrainer mag zijn
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet allemaal. Die gast die 2x scoorde tegen FC Utrecht, ik had zoiets van, wie da fok is dat nu weer
Hato? Taylor?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Berghuis Brobbey en Bergwijn ken ik
De 3 B'squote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Hlysson, speelt normaal in de -21quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet allemaal. Die gast die 2x scoorde tegen FC Utrecht, ik had zoiets van, wie da fok is dat nu weer
Oh ja die ken ik ook ...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope nope nopequote:
nooit eerder gezien.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hlysson, speelt normaal in de -21
Was ook de tweede keer dat hij meedeed ofzo.quote:
Forbes? Gorter?quote:
ftfyquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Forbes? Gorter?
Forbes kon leuk spelen.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Forbes? Gorter?
Forbes kan leuk spelen.
Forbs is het toch ?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Forbes? Gorter?
Forbes kan leuk spelen.
Hij was zondag niet best neequote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ftfy
En oh, gorter doet niet mee vandaag he
quote:
jah. Die kleine speedy gonzales.quote:
Jan de Boer, Gerrit Keizer , Henk Mulders, Theo Schetters, Jan van Diepenbeek, Dolf van Kol, Wim Anderiesen sr., Wim Addicks, Cor Jurriaans, Piet van Reenen, Wim Volkersquote:
Klinkt als FC Knuddequote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jan de Boer, Gerrit Keizer , Henk Mulders, Theo Schetters, Jan van Diepenbeek, Dolf van Kol, Wim Anderiesen sr., Wim Addicks, Cor Jurriaans, Piet van Reenen, Wim Volkers
En welke van deze spelers ken je?
Ramajquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij was zondag niet best neeNee Gorter is er niet bij. Die miljoenenkeeper staat er nu. Raji? of zo.
Selectie van Ajaxquote:
Ik zie het op Googlequote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Selectie van Ajax
Paar jaar terug wel
Echt fatsoenlijk tempo maken zit er niet in neequote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:26 schreef pullup het volgende:
Het gaat op het veld langzaam mis overigens
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ah nee, ze hebben thiery op zijn bek geslagen
Haha kan ookquote:
op donderdagavond?? nahquote:
Je gaat het nooit meer wetenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha kan ook
Ik zal het niet weten zo lang Ajax niet scoort
ik ook. Ik zit nu naar YouTube filmpjes van 9/11 te kijkenquote:
It was an inside jobquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ook. Ik zit nu naar YouTube filmpjes van 9/11 te kijken
Van in het vliegtuig jaquote:
Stelde net in een ander topic de vraag wanneer Rulli er weer zou zijnquote:
wiequote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stelde net in een ander topic de vraag wanneer Rulli er weer zou zijn
Misschien zien ze ineens het lichtquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:49 schreef pullup het volgende:
Nou die tweede helft geloof ik wel![]()
Daadwerkelijk geen enkele goede actie gezien
Deed de kroeg nog iets ?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:49 schreef pullup het volgende:
Nou die tweede helft geloof ik wel![]()
Daadwerkelijk geen enkele goede actie gezien
In films moet je altijd wegblijven van het lichtquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Misschien zien ze ineens het licht
STAY AWAYYYY FROM THE LIGHHHHHHTTTTTT!!!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In films moet je altijd wegblijven van het licht
Ik denk toch dat ze wel open zijn want ik hoor nu geroezemoesquote:
Hier, heb je Hlysson weer.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
STAY AWAYYYY FROM THE LIGHHHHHHTTTTTT!!!
ja...mijn Forbie is eruit.quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:01 schreef Prisha het volgende:
Die Giuliani leek nog redelijk normaal in die tijd
dit jaquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog zo eentje waarvan het onbegrijpelijk is dat ie niet allang in de nor zit
Oh jeequote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:10 schreef Prisha het volgende:
@:pullup nou het gaat nog iets stiller in dat cafe worden denk ik
quote:
En wat wordt het dit jaar?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:32 schreef mario390 het volgende:
in oostenrijkse tv is elke jaar op
26.okt. nationalvierdag en show waar
uit de 9 oostenrijkse bundeslanden de mooiste
plek gezoekt werd
dat kann en zee zijn, of en berg,
van kärnten is en burg daar was ik ook
en keer
Mooi ? heb je er geen plaatje van ?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:32 schreef mario390 het volgende:
in oostenrijkse tv is elke jaar op
26.okt. nationalvierdag en show waar
uit de 9 oostenrijkse bundeslanden de mooiste
plek gezoekt werd
dat kann en zee zijn, of en berg,
van kärnten is en burg daar was ik ook
en keer
hallstadt is niet bijquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat wordt het dit jaar?
Hallstatt?
quote:
De Körbersee in Vorarlberg is verkozen tot mooiste plekje van Oostenrijk. Voor de tweede keer is het mooiste plekje van Oostenrijk een plekje in Vorarlberg. Bezoek dit hooggelegen bergmeer tijdens je vakantie in Oostenrijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zet dan ook even erbij waar het is
dit is maar niet bij, maar heeft en keer gewonnen geloof ikquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Körbersee in Vorarlberg is verkozen tot mooiste plekje van Oostenrijk. Voor de tweede keer is het mooiste plekje van Oostenrijk een plekje in Vorarlberg. Bezoek dit hooggelegen bergmeer tijdens je vakantie in Oostenrijk.
Ziet er ook mooi uitquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Körbersee in Vorarlberg is verkozen tot mooiste plekje van Oostenrijk. Voor de tweede keer is het mooiste plekje van Oostenrijk een plekje in Vorarlberg. Bezoek dit hooggelegen bergmeer tijdens je vakantie in Oostenrijk.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit is maar niet bij, maar heeft en keer gewonnen geloof ik
Daar gaat onze Lex en cohorten altijd skien... Mijn ouders vroeger ook trouwens ookquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet er ook mooi uit
met naam kan ie makkelijker op het lijstje
kenn ik niet hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
Is dit niet de mooiste plek van Oostenrijk?
Of zou ze Duitse zijn?
[ afbeelding ]
Die gaan toch naar Lech?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar gaat onze Lex en cohorten altijd skien... Mijn ouders vroeger ook trouwens ook
Maar dan ziet het er niet zo uitquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar gaat onze Lex en cohorten altijd skien... Mijn ouders vroeger ook trouwens ook
Kan ze nog steeds wel de mooiste Oostenrijkse zijnquote:
Duidelijk.quote:
quote:
quote:
Met de Global warming van nu , zal dat eis zo smeltenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:53 schreef mario390 het volgende:
dat is bij de 9 vanavond eisriesenwelt in höhle
salzburg
[ afbeelding ]
Feli.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:01 schreef mario390 het volgende:
niet te geloven, kärnten heeft gewonnen
dat erste mal in 10 jaren
Gratuliere.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:01 schreef mario390 het volgende:
Maar dan is het zover naar mijn werk.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt je keuze gemaakt en gaat verhuizen
in de jury zijn gewezen vor kärntenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Met de Global warming van nu , zal dat eis zo smelten
Cool Marioquote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:01 schreef mario390 het volgende:
telewerkenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dan is het zover naar mijn werk.
Die namen ken ik wel ... das 100%, bij de namen van Ajax kom ik op 20%quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
in de jury zijn gewezen vor kärnten
fritz strobl die was bij abfahrt zeer goed
vor neeroostenrijk herbert prohaska ex teamchef oostenrijk , speler bij
as roma
prohaska makt bijna bij elke oostenrijkspelquote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Die namen ken ik wel ... das 100%, bij de namen van Ajax kom ik op 20%
Denk dat ik hem daarom ken van naam ..quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:22 schreef mario390 het volgende:
en nationalteam oostenrijk
1974 -- 1989
84 spele
Ja ja oude helden van vroeger Marioquote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:42 schreef mario390 het volgende:
fritz strobl 90er 2000er abfahrt v.de mannen
kitzbühl 1997 rekordtijd van boven
Ja maar dat is lastig om te vergelijken ...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:52 schreef mario390 het volgende:
het is nach deze besttijd niemand meer in
25 jaren van ganz boven zo straks gewezen
Ik weet de details niet ... mogelijk is er een andere bocht gekomen of zoiets omdat het misschien te hard en te gevaarlijk was ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 00:13 schreef mario390 het volgende:
nee eigentlich niet om dat bij de schnelleren
ski de ze rijden in de laatste jaren trotzdem niet
onder 1,51 min kommen
Dag Kloontje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 01:26 schreef Mercedes. het volgende:
Hier zit dus de man die een lieverd heeft verraden, betrayed....
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 01:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hey nachtbraker![]()
Ik ga wel slapen zo
Ik heb hier echt helemaal geen zin in.Doe haar maar de groetjes.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 01:29 schreef Mercedes. het volgende:
Ik ben een vriendin van Charlotte en ik begin te begrijpen alles. Wat een Toestand.
Snap ik. Jij weet ook dat Charlotte eigenlijk een lieverd is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hier echt helemaal geen zin in.Doe haar maar de groetjes.
Wat moet ik hier nou mee?quote:
quote:
What`s in a name.quote:
Ga anders even met @Jippie babbelen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 01:37 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Tja had je gewild hč.....
Wil je nou ons contact verknallen?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 01:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga anders even met @:Jippie babbelen.
quote:
LOL lang terug wel alweerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:04 schreef FreshFruit het volgende:
Wat was het ook ook alweer?
Seksuele tintelingen?
Zijn wel meer die het weten hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:04 schreef chufi het volgende:
Niemand hier op ff na weet waar het over gaat... kan dat niet daar waar het vandaan komt?
Heer Kree.quote:
Haha FF. tja je vraagt wat? idd maar het is voor mij wel lang terug dit, hebben nog wel maarja he het boeit me niet meer zo. hahaquote:
Wil ik het weten ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn wel meer die het weten hoor.
Die shit heeft me wel een vakantie opgeleverd en ik word nu als verrader neergezet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
Haha FF. tja je vraagt wat? idd maar het is voor mij wel lang terug dit, hebben nog wel maarja he het boeit me niet meer zo. haha
leg is beetje uit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die shit heeft me wel een vakantie opgeleverd en ik word nu als verrader neergezet.
Ok okquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:09 schreef Mercedes. het volgende:
Het boeit Fresh Fruit wel omdat hij hoopte dat Charlotte seksuele tintelingen bij hem kreeg. En dat was niet het geval maar wel bij.... .
charlotte is van fok ook? even voor de duidelijkheid?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:11 schreef Mercedes. het volgende:
Oh ben wel benieuwd of zijn verhaal overeen komt met het verhaal van Charlotte.
jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
charlotte is van fok ook? even voor de duidelijkheid?
Ik heb het niet meegekregen dit he
en ok ik begrijp dus was een romance of soort van en werkte niet ?quote:
Laat die @Mercedes het maar vertellen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:17 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap er ook nog niks van? Maar vertel?
haha ja okquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat die @:Mercedes het maar vertellen.
Je was beetje gekwetst dan wel?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:20 schreef Mercedes. het volgende:
ik had best wel een oké klik met fresh fruit een jaar lang of zo, maar ineens vroeg hij me naar een plek op deze site en sprak me aan dat ik iemand op dts niet had mogen tegen spreken of zo over lapo....ik was flabbergasted....het deed me zelfs pijn dat hij zo deed tegen me....ik snap er nog steeds niets van.....maar daardoor kreeg fresh fruit wel weer een ban, tja daar kan ik dan toch niets aan doen....
dus dat....
Ik spreek soms mensen aan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:23 schreef kree het volgende:
[..]
Je was beetje gekwetst dan wel?
Ik weet niet hoor in dit hele topic is dit een komen en gaan ervan?
Mss was dat allemaal niet zo de bedoeling wss?
Laat daar @FreshFruit maar overuit en graag zelfs. Eerlijkheid over alles.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:23 schreef kree het volgende:
[..]
Je was beetje gekwetst dan wel?
Ik weet niet hoor in dit hele topic is dit een komen en gaan ervan?
Mss was dat allemaal niet zo de bedoeling wss?
nouja idd? ik zeg het even over het algemeen wat ik denk hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:24 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Laat daar @:FreshFruit maar overuit en graag zelfs. Eerlijkheid over alles.
Dan nog maar een keer,je was strontvervelend in DTS.quote:
goedzo zeg wat je denkt. Waarom ging het mis tussen jullie enzo? dat ff uitpraten want zal wel geen onwijs drama zijn en dan is t weer gezellig met ju7llie twee ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan nog maar een keer,je was strontvervelend in DTS.
Waarom? Je was er niet eens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan nog maar een keer,je was strontvervelend in DTS.
Ik lees wel mee.quote:
ja dat is wel idd precies t zelfde bij mij. ook niet altijd handig trouwensquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:29 schreef Mercedes. het volgende:
Ik ben een vreselijke flapuit. What you see is what you get. En jij ook wel @:kree , het siert je.
Deisy heeft je genaaid, niet ik,quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:29 schreef FreshFruit het volgende:
En onbetrouwbaar.Want ik ben flink genaaid.
Het is @Deisyyquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:30 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Deisy heeft je genaaid, niet ik,
Dit doe je dus altijd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:32 schreef Mercedes. het volgende:
Ik heb je niet gerapporteerd en niets er mee gedaan. Ik was verdrietig dat je zo over me dacht en zo tegen me sprak.
Wat ben jij een slechte mediator.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:34 schreef kree het volgende:
vertel eens even? wat is nu het probleem? want zie meningsverschil. maar snap er niks van nog?
zekerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ben jij een slechte mediator.
geen idee maar ik vergeef hem zijn aanval op mij en ik hoop dat hij mij ook vergeeft want ik vind hem leuk en iedereen maakt wel eens een fout of zo....quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:36 schreef kree het volgende:
nou ff stoppen ruzie te maken, dat helpt niet, leg eens uit dan, wat is het probleem?
nou dus min of meer @freshfruit. vergeef jij hem ook?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:38 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
geen idee maar ik vergeef hem zijn aanval op mij en ik hoop dat hij mij ook vergeeft want ik vind hem leuk en iedereen maakt wel eens een fout of zo....
Hier gaat het al mis.Het was geen aanval meer een terechtwijzing omdat je zo vervelend bent.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 02:38 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
geen idee maar ik vergeef hem zijn aanval op mij en ik hoop dat hij mij ook vergeeft want ik vind hem leuk en iedereen maakt wel eens een fout of zo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |