Goedemorgen D.quote:
Gedaan!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen D.
Wil jij de T weghalen?
Goedemorgen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:28 schreef chufi het volgende:
Tis nog ietsjes te vroeg , maar straks zeker
Dankewol.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Gedaan!
Of bedoelde je niet in mijn post?
Zegt u het maar.quote:
Voor mij ook 2.quote:
Is wel een beetje Dees haar nummer.quote:
Halve dag op de repeatquote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel een beetje Dees haar nummer.
Dat kan prima,zou het wel opnemen en later terugluisteren.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:00 schreef StevenHyde het volgende:
Ik werk thuis. Dus betaal graag mee aan een treetje. Straks wel belangrijk overleg met een klant. Maar dan zet ik het bier wel even uit t zicht
Dat vroeg ik niet hequote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel een beetje Dees haar nummer.
Weet ik,daarom het ontwijken van de vraag ook.quote:
Arme poes, moet ze die lang dragen?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
Poes met haar kraagje.
[ afbeelding ]
Volgende week controle.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Arme poes, moet ze die lang dragen?
Ah ok.. maar ik las dat ze vast zat met haar staart tussen de tanden?quote:
Ze had iets aan haar staart en een kapotte tand.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. maar ik las dat ze vast zat met haar staart tussen de tanden?
Tand hebben er uit gehaald?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze had iets aan haar staart en een kapotte tand.
Ja,en een hechting.In de staart ook 5.quote:
Ah gossie, nou hopen dat ze snel op knaptquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,en een hechting.In de staart ook 5.
Of het zijn film en camera trucks en zit het publiek enzo in het complot....quote:
truckagequote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of het zijn film en camera trucks en zit het publiek enzo in het complot....
Of..
Mijn theorie is dat die lui gewoon tovenaars zijn.... Maar de overheid en de wetenschap zouden ze dan opsluiten en open snijden
Dus noemen ze zichzelf goochelaar en verdienen er wat aan![]()
Kan niet anders
Geen idee hoe ze het doen, maar je wordt belazerd waar je bij staat. Wat dan wel weer knap isquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of het zijn film en camera trucks en zit het publiek enzo in het complot....
Of..
Mijn theorie is dat die lui gewoon tovenaars zijn.... Maar de overheid en de wetenschap zouden ze dan opsluiten en open snijden
Dus noemen ze zichzelf goochelaar en verdienen er wat aan![]()
Kan niet anders
Ik vind trucage waar film ge-edit word en het publiek nep is, niet tellen, fraudequote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
truckageIllussionisten.
een topfilm hierover: The Prestige![]()
Onze vriend Nikola Tesla komt hier ook in voor !
Had ik ook iddquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:49 schreef chufi het volgende:
Ik had vroeger een Hocus Pocus toverdoos ... daarin zaten aardig wat trucjes in het klein ..
Ja! Dat is ook echt Googlenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:49 schreef chufi het volgende:
Ik had vroeger een Hocus Pocus toverdoos ... daarin zaten aardig wat trucjes in het klein ..
ongetwijfeld...ik ook trouwensquote:
Focus iig wel !!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha wie niet kan ik beter vragen
Die ken ik nog van mijn oudste zusje. Toverstafje, bekertjes, touwtjes, kaarten en what have you. In zo'n donkerblauw/mauve doos met sterren erop.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:49 schreef chufi het volgende:
Ja zoiets was hetquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die ken ik nog van mijn oudste zusje. Toverstafje, bekertjes, touwtjes, kaarten en what have you. In zo'n donkerblauw/mauve doos met sterren erop.
Dat doen ze tegenwoordig niet meer...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die ken ik nog van mijn oudste zusje. Toverstafje, bekertjes, touwtjes, kaarten en what have you. In zo'n donkerblauw/mauve doos met sterren erop.
Wha, die ken ik nog welquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Wie kent de Bimbo Box nog?
Die schattige aapjes die voor een kwartje een liedje voor je speelden.
Ik ken het wel ja, maar wist ook niet dat het die naam had...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Hier in Utrecht hebben we daar een museum voorquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Bimbo tentoonstellingquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier in Utrecht hebben we daar een museum voor
Zoiets ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bimbo tentoonstelling
Ik gokte maar wat ivm met dat o.a.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Daar zit nu o.a. de bibliotheek.
Met Breezah's?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bimbo tentoonstelling
En lukt je dat ook altijd, zoals bij de mannen?quote:
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:49 schreef chufi het volgende:
verstandigquote:
Jij durftquote:
Oh jeequote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij durft![]()
ik heb hem op staan maar wel op mute. Tot nu toe is het niet zo best,
Ik heb kaartjes voor de return straks in Decemberquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jeeIk zit nog avond te eten en luister het juist
Ze willen gewoon nietquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij durft![]()
ik heb hem op staan maar wel op mute. Tot nu toe is het niet zo best,
ze kunnen het nietquote:
Laten we hopen dat ze dan inmiddels weer een keer hebben gewonnen ...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor de return straks in December...man3 zie er nu al tegenop
Ik houd het op willen. Dit is gewoon de opdracht van Maduro. Bij balbezit blijven ze wachten rond de middellijn.quote:
3/4 ? das nog veelquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:15 schreef pullup het volgende:
Ik moet toegeven dat ik zo weinig heb gekeken dit jaar dat ik driekwart van dit elftal niet eens ken
Maduro is toch degene die te slecht was om meteen trainer te worden?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik houd het op willen. Dit is gewoon de opdracht van Maduro. Bij balbezit blijven ze wachten rond de middellijn.
Nee, Maduro is degene die zijn diploma nog niet heeft dus geen hoofdtrainer mag zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Maduro is toch degene die te slecht was om meteen trainer te worden?
Heitinga toch ?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Maduro is toch degene die te slecht was om meteen trainer te worden?
dat zou fijn zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze dan inmiddels weer een keer hebben gewonnen ...
Berghuis Brobbey en Bergwijn ken ikquote:
Ik nog steeds niet allemaal. Die gast die 2x scoorde tegen FC Utrecht, ik had zoiets van, wie da fok is dat nu weerquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:15 schreef pullup het volgende:
Ik moet toegeven dat ik zo weinig heb gekeken dit jaar dat ik driekwart van dit elftal niet eens ken
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, Maduro is degene die zijn diploma nog niet heeft dus geen hoofdtrainer mag zijn
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet allemaal. Die gast die 2x scoorde tegen FC Utrecht, ik had zoiets van, wie da fok is dat nu weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |