Goedemorgen D.quote:
Gedaan!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen D.
Wil jij de T weghalen?
Goedemorgen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:28 schreef chufi het volgende:
Tis nog ietsjes te vroeg , maar straks zeker
Dankewol.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Gedaan!
Of bedoelde je niet in mijn post?
Zegt u het maar.quote:
Voor mij ook 2.quote:
Is wel een beetje Dees haar nummer.quote:
Halve dag op de repeatquote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel een beetje Dees haar nummer.
Dat kan prima,zou het wel opnemen en later terugluisteren.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:00 schreef StevenHyde het volgende:
Ik werk thuis. Dus betaal graag mee aan een treetje. Straks wel belangrijk overleg met een klant. Maar dan zet ik het bier wel even uit t zicht
Dat vroeg ik niet hequote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel een beetje Dees haar nummer.
Weet ik,daarom het ontwijken van de vraag ook.quote:
Arme poes, moet ze die lang dragen?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:51 schreef FreshFruit het volgende:
Poes met haar kraagje.
[ afbeelding ]
Volgende week controle.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Arme poes, moet ze die lang dragen?
Ah ok.. maar ik las dat ze vast zat met haar staart tussen de tanden?quote:
Ze had iets aan haar staart en een kapotte tand.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. maar ik las dat ze vast zat met haar staart tussen de tanden?
Tand hebben er uit gehaald?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze had iets aan haar staart en een kapotte tand.
Ja,en een hechting.In de staart ook 5.quote:
Ah gossie, nou hopen dat ze snel op knaptquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,en een hechting.In de staart ook 5.
Of het zijn film en camera trucks en zit het publiek enzo in het complot....quote:
truckagequote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of het zijn film en camera trucks en zit het publiek enzo in het complot....
Of..
Mijn theorie is dat die lui gewoon tovenaars zijn.... Maar de overheid en de wetenschap zouden ze dan opsluiten en open snijden
Dus noemen ze zichzelf goochelaar en verdienen er wat aan![]()
Kan niet anders
Geen idee hoe ze het doen, maar je wordt belazerd waar je bij staat. Wat dan wel weer knap isquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of het zijn film en camera trucks en zit het publiek enzo in het complot....
Of..
Mijn theorie is dat die lui gewoon tovenaars zijn.... Maar de overheid en de wetenschap zouden ze dan opsluiten en open snijden
Dus noemen ze zichzelf goochelaar en verdienen er wat aan![]()
Kan niet anders
Ik vind trucage waar film ge-edit word en het publiek nep is, niet tellen, fraudequote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
truckageIllussionisten.
een topfilm hierover: The Prestige![]()
Onze vriend Nikola Tesla komt hier ook in voor !
Had ik ook iddquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:49 schreef chufi het volgende:
Ik had vroeger een Hocus Pocus toverdoos ... daarin zaten aardig wat trucjes in het klein ..
Ja! Dat is ook echt Googlenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:49 schreef chufi het volgende:
Ik had vroeger een Hocus Pocus toverdoos ... daarin zaten aardig wat trucjes in het klein ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |