Intratuinquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:41 schreef Kyara het volgende:
Wat mooi Vicky! Ik vind die tafel/standaard ook wel erg leuk.
Hele mooie potten Vicky.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
Bij Groenrijk, maar ze hebben ze ook bij Intratuin
ze hebbben heel veel verschillende potten
[..]
Nee gaat ws niet aan want sinds gister airco om mee te gaan verwarmen.
Elke dag is pottenkijkdag.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hele mooie potten Vicky.
Dat wordt een keer op zaterdag pottenkijken.
Ja, was bij ons ook bij verschillende teams, maar ze speelden allebei uit op kunstgras.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 08:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Succes! Hier is voetbal afgelast ivm onbespeelbare velden
Ze zijn hier nooit gestopt 🤣quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:19 schreef Mushanga71 het volgende:
Ze zijn hier al een paar dagen met vuurwerk bezig en dan van die keiharde knallen. Geen idee wát maar gewone rotjes zijn het iig níet
En ik maar denken dat het hier erg isquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze zijn hier nooit gestopt 🤣
Bijna elke avond is het feest hier
Dat moet echt niet te vaakquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:55 schreef Quoi het volgende:
Met een winkelwagen door de Action![]()
Ik haalde vanmorgen de klapkratten op van de speelgoedbeurs. Ik bracht ze vol met speelgoed vrijdag voor de verkoop. En yes, bijna helemaal leeg. Man, wat ruimt dat lekker op. Wat over was meteen gedoneerd aan goede doelen. Ik hou van dit concept
Gewoon doen. Mijn buurvrouw is al flink aan het versierenquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:16 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb een raar, onbestemd gevoel. Kreeg net het idee de kerstboom op te zetten, maar das echt te vroeg![]()
Gaafquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
Gewoon doen. Mijn buurvrouw is al flink aan het versieren
Ik vind het altijd gezellig als het staat, maar ik ben het op een gegeven moment ook wel weer helemaal zat 🤣🤣quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:27 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Zoon ziet het wel zittenmaar ben bang dat ie dan vóór de kerst alweer is opgeruimd omdat ik het op mn heupen krijg als ie té lang staat
Jaaa, maar de pompoenen kunnen nogquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik vind het altijd gezellig als het staat, maar ik ben het op een gegeven moment ook wel weer helemaal zat 🤣🤣
Er staan nu nog 2 uitgesneden pompoenen voor de deur 🤣
Sleur stiekem je man mee naar je hol?quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:13 schreef BE het volgende:
Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me!
En nee... de was doen is geen goed idee!
*insert slingerende tampon smileyquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sleur stiekem je man mee naar je hol?
Whahaquote:Op zondag 29 oktober 2023 15:13 schreef BE het volgende:
Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me!
En nee... de was doen is geen goed idee!
Oh.. bah.. das saai maar uiteraard wel nodigquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:45 schreef BE het volgende:
[..]
*insert slingerende tampon smiley
Ik ben maar verder gegaan met mijn boekhouding.![]()
Ik heb de namaak van het kruidvat.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:13 schreef hilliebillie het volgende:
Volgens mij was het hier dat het vorig jaar ging over zo’n shoefresh apparaat voor natte schoenen te drogen. Nu de kinderen allebei een sport hebben die buiten altijd door gaat denk ik dat ik ook zo’n ding nodig heb.
Is shoefresh echt het beste merk of voldoen ook goedkopere versies? (En zoja welke)
Wij zijn de Lego aan het afbreken dit weekend (en wassen en sorteren) en gaan volgende week starten met de KerstLego dus DOEN!quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:16 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb een raar, onbestemd gevoel. Kreeg net het idee de kerstboom op te zetten, maar das echt te vroeg![]()
Wij hebben ook een echte, een neppe overwogen, maar heb daar geen enkele van gezien die goede recensies had.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:52 schreef Limone het volgende:
Wij hebben een shoefresh (echte) dankzij dit topic en ik ben hartstikke tevreden! De teamgenootjes van mijn zoon moeten hun schoenen in de schuur uitdoen en daar laten staan, mijn zoon mag ze gewoon binnen uitdoen en laten.
Joepie, welkom!quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:56 schreef exode het volgende:
B was er ook klaar mee achterin de auto, die stelde voor om naar Brabant te verhuizen.
Je bent al op de helftquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:21 schreef exode het volgende:
[..]
Haha, nou die andere 2 blondies nog overhalen
Ze hebben de shoefresh opod. Dat schijnt een vernieuwde versie te zijn en ze hebben de shoefresh multi verfrisser voor twee paar tegelijkertijd.quote:Op zondag 29 oktober 2023 18:58 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben ook de echte. Overigens is er weer een nieuwe variant? Althans, zoiets zag ik op Facebook voorbij komen.
Ik zou zo graag willen dat ik dat soort genen had, van een opgeruimde tuin enzo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 17:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oh.. bah.. das saai maar uiteraard wel nodig
Ik zou vandaag niks doen. Maar ik heb toch weer veel te veel gedaan 🤣
Tuinkussens zijn weer opgeborgen in vacuumzakken, de tuin is weer schoongespoten en geveegd nadat manlief overal bolletjes geplant heeft. De was is gevouwen en opgeruimd. Was 3 zit in de droger, was 4 in de machine. A zou de beddenwas doen maar die is naar de bios.
Er zitten weer lampjes in de boompjes aan de voorkant.
M kookt vandaag![]()
Straks alleen nog de bedden opmaken
Ik wil ze best een beetje aan je overdragen hoorquote:Op zondag 29 oktober 2023 19:42 schreef BE het volgende:
Ik denk dat de echte in dit geval zijn geld wel echt waard is.Hier nog nooit spijt van gehad.
[..]
Ik zou zo graag willen dat ik dat soort genen had, van een opgeruimde tuin enzo.
Snap ik. Sokken in je klimschoenen is kut. Maar wel minder, die geur...quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:20 schreef kaatjejannie het volgende:
Hier ook de echte, en dan de variant waar 2 paar schoenen op kan. Oudste kan daar ook tegelijk met schoenen haar elleboogbeschermers op drogen. Als die niet nat zijn van de regen, dan zijn ze nat van zweet. Jongste bouldert, en wil perse met blote voeten in zijn schoenen`, die schoenen meuren enorm. Nu heeft hij net nieuwe, en die gaan direct op het apparaat. Hopelijk gaat dat dan qua geur iets beter.
Hier werd de geur wel minder, maar ging niet helemaal weg. (heb ik van horen zeggen, ik heb geen reukvermogen)quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Snap ik. Sokken in je klimschoenen is kut. Maar wel minder, die geur...
Werkt zo'n ding ook voor schoenen die al stinken, zoals mijn 4 paar toms?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |