abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211112525
Wat mooi Vicky! Ik vind die tafel/standaard ook wel erg leuk.
pi_211112540
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:41 schreef Kyara het volgende:
Wat mooi Vicky! Ik vind die tafel/standaard ook wel erg leuk.
Intratuin :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:18:01 #103
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211112874
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 17:22 schreef Vicky het volgende:

[..]
Bij Groenrijk, maar ze hebben ze ook bij Intratuin

ze hebbben heel veel verschillende potten
[..]
Nee gaat ws niet aan want sinds gister airco om mee te gaan verwarmen.
Hele mooie potten Vicky.
Dat wordt een keer op zaterdag pottenkijken.
pi_211113029
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 18:18 schreef amaranta het volgende:

[..]
Hele mooie potten Vicky.
Dat wordt een keer op zaterdag pottenkijken.
Elke dag is pottenkijkdag.
pi_211114375
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 08:23 schreef amaranta het volgende:

[..]
Succes! Hier is voetbal afgelast ivm onbespeelbare velden
Ja, was bij ons ook bij verschillende teams, maar ze speelden allebei uit op kunstgras.
De jongste speelde 3 wedstrijdjes van een kwartier en scoorde in totaal 9 keer :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_211114613
Ze zijn hier al een paar dagen met vuurwerk bezig en dan van die keiharde knallen. Geen idee wát maar gewone rotjes zijn het iig níet :{
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_211114794
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 21:19 schreef Mushanga71 het volgende:
Ze zijn hier al een paar dagen met vuurwerk bezig en dan van die keiharde knallen. Geen idee wát maar gewone rotjes zijn het iig níet :{
Ze zijn hier nooit gestopt 🤣
Bijna elke avond is het feest hier
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_211114882
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 21:36 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ze zijn hier nooit gestopt 🤣
Bijna elke avond is het feest hier
En ik maar denken dat het hier erg is :D
If they say
  zondag 29 oktober 2023 @ 09:06:18 #109
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211118875
Voetbal :{

Bij de wedstrijd van M. gingen ouders met elkaar en onze scheids op de vuist. Het was bi-zar. Nog nooit zo meegemaakt.

Gelukkig een thuiswedstrijd, dus we hadden back-up van onze vereniging. Maar waar het om draaide was natuurlijk die kleine gastjes. Gelukkig hebben we de ochtend goed kunnen afsluiten met een gezamelijke lunch in de kantine en zag ik alleen maar lachende gezichten.

Met ouders en vereniging ook een grens afgesproken. Als dit voortaan dreigt te gebeuren, trekken we de stekker eruit. Dit is niet het voorbeeld dat we willen geven aan de kinderen .

Ik heb er nog steeds een adrenaline-rush van.
pi_211118990
Wow, @Quoi, wat bizar! Gelukkig hebben jullie het voor de kinderen goed kunnen afsluiten. Echt bizar, dat dat bij een wedstrijd van zulke jonge kinderen gebeurt :N

Poeh, wat een schrik, Matthew Perry van Friends is overleden. Ik kreeg er wel even de ijskoude rillingen van :'(
  zondag 29 oktober 2023 @ 09:25:37 #111
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211119027
Wow Quoi, wat een mensen lopen er toch rond. Gaat toch nergens over.

Ja, arme Chandler :’(
pi_211119531
Wat een nare ervaring Quoi en bizar ook.

Ja Matthew, het leek eindelijk langere tijd goed met hem te gaan. Hij was de laatste dagen ineens vrij actief op IG.
pi_211119605
Wow Q. Wat heftig. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zoiets doet als ouders ;( hopelijk hebben de kinderen er geen last van verder.

Deze week hebben ze bij ons JO7 als team van de week. Mijm mag vanmiddag daarom meelopen in de line-up van het eerste O+
Samen met vriendjes en teamgenoten mogen ze mee het veld oplopen en penalty’s schieten in de pauze.
Vind ik dus echt een heel schattig initiatief.
Sowieso vind ik bij ons de clubactiviteiten heel uitgebreid en ook regelmatig gericht op de kleinsten. Er staan op maandag geloof ik ook 80 mini’s/JO7/JO8 op het veld te trainen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 29 oktober 2023 @ 10:36:19 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211119613
Oi Quoi! :o Wat bizar zeg!
  zondag 29 oktober 2023 @ 11:30:48 #115
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_211120033
Vreselijk hoe ouders zich kunnen misdragen bij zo'n wedstrijd. Niet te geloven toch, om je rot te schamen.
in de haak.
pi_211120118
Ik ga zo met B naar de verjaardag van mijn neefje die 20 jaar wordt. Hij had een vrouw met grote tieten gevraagd voor zijn verjaardag. Een vriendin van mij maakt pinata's dus die heeft een vrouw met grote tieten gemaakt.
Ik ben erg benieuwd naar zijn reactie _O-
pi_211120187
Jemig @Quoi wat bizar. Ik kan dat echt niet bedenken dat er iets zou gebeuren waardoor ik een andere ouder zou aanvallen. Tenminste geen situatie die met voetbal te maken heeft.

Goed dat het vanuit de vereniging is opgepakt en dat het voor de kinderen prettig is afgesloten. En fijn dat er ook een grens is gesteld op dit gebied. Hopelijk gaat het niet meer voor komen
pi_211121502
Hebben jullie dat ook weleens? Dat alles tegelijk kapot/stuk/op is en dat je dan met een winkelwagen (!!) de Action doormoet?
Ik was 70 euro kwijt net :') :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zondag 29 oktober 2023 @ 14:55:22 #119
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_211122976
Met een winkelwagen door de Action :9

Ik haalde vanmorgen de klapkratten op van de speelgoedbeurs. Ik bracht ze vol met speelgoed vrijdag voor de verkoop. En yes, bijna helemaal leeg. Man, wat ruimt dat lekker op. Wat over was meteen gedoneerd aan goede doelen. Ik hou van dit concept O+
pi_211123022
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 14:55 schreef Quoi het volgende:
Met een winkelwagen door de Action :9

Ik haalde vanmorgen de klapkratten op van de speelgoedbeurs. Ik bracht ze vol met speelgoed vrijdag voor de verkoop. En yes, bijna helemaal leeg. Man, wat ruimt dat lekker op. Wat over was meteen gedoneerd aan goede doelen. Ik hou van dit concept O+
Dat moet echt niet te vaak :X Zo'n 80% was wel wat op m'n lijstje stond, dat is een goed excuus.

Heb je er nog wat aan verdiend Quoi?
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zondag 29 oktober 2023 @ 15:13:31 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211123357
Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me!
En nee... de was doen is geen goed idee! :{w
pi_211123414
Ik heb een raar, onbestemd gevoel. Kreeg net het idee de kerstboom op te zetten, maar das echt te vroeg :') ~:)
If they say
pi_211123535
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:16 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb een raar, onbestemd gevoel. Kreeg net het idee de kerstboom op te zetten, maar das echt te vroeg :') ~:)
Gewoon doen. Mijn buurvrouw is al flink aan het versieren
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_211123655
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:21 schreef Vicky het volgende:

[..]
Gewoon doen. Mijn buurvrouw is al flink aan het versieren
Gaaf O+
Zoon ziet het wel zitten :D maar ben bang dat ie dan vóór de kerst alweer is opgeruimd omdat ik het op mn heupen krijg als ie té lang staat :@
If they say
pi_211123796
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:27 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Gaaf O+
Zoon ziet het wel zitten :D maar ben bang dat ie dan vóór de kerst alweer is opgeruimd omdat ik het op mn heupen krijg als ie té lang staat :@
Ik vind het altijd gezellig als het staat, maar ik ben het op een gegeven moment ook wel weer helemaal zat 🤣🤣

Er staan nu nog 2 uitgesneden pompoenen voor de deur 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_211124155
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:34 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik vind het altijd gezellig als het staat, maar ik ben het op een gegeven moment ook wel weer helemaal zat 🤣🤣

Er staan nu nog 2 uitgesneden pompoenen voor de deur 🤣
Jaaa, maar de pompoenen kunnen nog :D

Echt he? En als de boom dan weer weggaat, krijg ik de lente in mn hoofd :')
Zet ik em dit jaar wel wat eerder op dan 6 december want straks met kleinzoon kan dat niet meer. Moet ik me weer aan de Sint tijd houden. En ik was er net vanaf :+

Bij Hema hebben ze leuke Takkie kerstspulletjes. Kocht een kersttafelkleed en houten Takkies voor in de boom. Plus bij action nog wat spul dus vandaar het kersterige gevoel :D
If they say
pi_211124196
En oliebollen! Zoon nam gister een zak mee, van de kraam :9
If they say
pi_211125023
quote:
11s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:13 schreef BE het volgende:
Sleur stiekem je man mee naar je hol?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 29 oktober 2023 @ 16:45:21 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211125318
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Sleur stiekem je man mee naar je hol?
*insert slingerende tampon smiley

:D

Ik ben maar verder gegaan met mijn boekhouding. -O- *O*
pi_211125556
quote:
11s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:13 schreef BE het volgende:
Whaha
Kast opruimen? Netflix/Videoland/Disney+/HBO/Prime??
Tuinieren?
Of toch maar de was doen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_211125567
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 16:45 schreef BE het volgende:

[..]
*insert slingerende tampon smiley

:D

Ik ben maar verder gegaan met mijn boekhouding. -O- *O*
Oh.. bah.. das saai maar uiteraard wel nodig

Ik zou vandaag niks doen. Maar ik heb toch weer veel te veel gedaan 🤣
Tuinkussens zijn weer opgeborgen in vacuumzakken, de tuin is weer schoongespoten en geveegd nadat manlief overal bolletjes geplant heeft. De was is gevouwen en opgeruimd. Was 3 zit in de droger, was 4 in de machine. A zou de beddenwas doen maar die is naar de bios.
Er zitten weer lampjes in de boompjes aan de voorkant.
M kookt vandaag *O*
Straks alleen nog de bedden opmaken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_211125697
Volgens mij was het hier dat het vorig jaar ging over zo’n shoefresh apparaat voor natte schoenen te drogen. Nu de kinderen allebei een sport hebben die buiten altijd door gaat denk ik dat ik ook zo’n ding nodig heb.

Is shoefresh echt het beste merk of voldoen ook goedkopere versies? (En zoja welke)
pi_211125706
Volgens mij heeft @BE er 1
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_211125796
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:13 schreef hilliebillie het volgende:
Volgens mij was het hier dat het vorig jaar ging over zo’n shoefresh apparaat voor natte schoenen te drogen. Nu de kinderen allebei een sport hebben die buiten altijd door gaat denk ik dat ik ook zo’n ding nodig heb.

Is shoefresh echt het beste merk of voldoen ook goedkopere versies? (En zoja welke)
Ik heb de namaak van het kruidvat.

Afgelopen vrijdag waren ze helemaal doorweekt na het doorlopen van het droogprogramma's helemaal droog. Ander materiaal duurt langer en heeft vaak 2 rondes nodig
pi_211126009
Zodan, het gaat los hier.. het hoost en het onweert
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_211126160
Wij hebben een shoefresh (echte) dankzij dit topic en ik ben hartstikke tevreden! De teamgenootjes van mijn zoon moeten hun schoenen in de schuur uitdoen en daar laten staan, mijn zoon mag ze gewoon binnen uitdoen en laten. ^O^
pi_211126166
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 15:16 schreef Mushanga71 het volgende:
Wij zijn de Lego aan het afbreken dit weekend (en wassen en sorteren) en gaan volgende week starten met de KerstLego dus DOEN!
pi_211126210
Zij die wederom 3 uur in de auto hebben gezeten ipv 1,5 uur groeten u. Echt wanneer zijn ze een keer klaar op die Merwedebrug?! Drama elk weekend.

Nu zelfs omgereden omdat ik al zag hoe erg het weer vast stond. B was er ook klaar mee achterin de auto, die stelde voor om naar Brabant te verhuizen. MAARik heb wel alle potjes van het nummerbordspel gewonnen, hoppa!
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:00:45 #139
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211126242
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:52 schreef Limone het volgende:
Wij hebben een shoefresh (echte) dankzij dit topic en ik ben hartstikke tevreden! De teamgenootjes van mijn zoon moeten hun schoenen in de schuur uitdoen en daar laten staan, mijn zoon mag ze gewoon binnen uitdoen en laten. ^O^
Wij hebben ook een echte, een neppe overwogen, maar heb daar geen enkele van gezien die goede recensies had.
Hier wordt belachelijk veel gesport, maar nooit stinkschoenen in huis. Heerlijk!
KuikenGuppy
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:01:27 #140
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211126249
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:56 schreef exode het volgende:
B was er ook klaar mee achterin de auto, die stelde voor om naar Brabant te verhuizen.
Joepie, welkom! *O*.
KuikenGuppy
pi_211126491
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:01 schreef Burdie het volgende:

[..]
Joepie, welkom! *O*.
Haha, nou die andere 2 blondies nog overhalen ;)
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:44:59 #142
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211126768
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:21 schreef exode het volgende:

[..]
Haha, nou die andere 2 blondies nog overhalen ;)
Je bent al op de helft *O*.
KuikenGuppy
  zondag 29 oktober 2023 @ 18:58:33 #143
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_211126941
Wij hebben ook de echte. Overigens is er weer een nieuwe variant? Althans, zoiets zag ik op Facebook voorbij komen.
pi_211127000
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 18:58 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben ook de echte. Overigens is er weer een nieuwe variant? Althans, zoiets zag ik op Facebook voorbij komen.
Ze hebben de shoefresh opod. Dat schijnt een vernieuwde versie te zijn en ze hebben de shoefresh multi verfrisser voor twee paar tegelijkertijd.

Ik denk dat ik ook voor de echte ga, al vind ik het redelijk prijzig. Maar ben ook altijd weer bang dat zo’n namaak dan net niet goed werkt en dat ik dan spijt krijg
  zondag 29 oktober 2023 @ 19:42:36 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211127549
Ik denk dat de echte in dit geval zijn geld wel echt waard is. :Y Hier nog nooit spijt van gehad.

quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2023 17:01 schreef Vicky het volgende:

[..]
Oh.. bah.. das saai maar uiteraard wel nodig

Ik zou vandaag niks doen. Maar ik heb toch weer veel te veel gedaan 🤣
Tuinkussens zijn weer opgeborgen in vacuumzakken, de tuin is weer schoongespoten en geveegd nadat manlief overal bolletjes geplant heeft. De was is gevouwen en opgeruimd. Was 3 zit in de droger, was 4 in de machine. A zou de beddenwas doen maar die is naar de bios.
Er zitten weer lampjes in de boompjes aan de voorkant.
M kookt vandaag *O*
Straks alleen nog de bedden opmaken
Ik zou zo graag willen dat ik dat soort genen had, van een opgeruimde tuin enzo. -O-
pi_211127729
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 19:42 schreef BE het volgende:
Ik denk dat de echte in dit geval zijn geld wel echt waard is. :Y Hier nog nooit spijt van gehad.
[..]
Ik zou zo graag willen dat ik dat soort genen had, van een opgeruimde tuin enzo. -O-
Ik wil ze best een beetje aan je overdragen hoor ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_211128065
Hier ook de echte, en dan de variant waar 2 paar schoenen op kan. Oudste kan daar ook tegelijk met schoenen haar elleboogbeschermers op drogen. Als die niet nat zijn van de regen, dan zijn ze nat van zweet. Jongste bouldert, en wil perse met blote voeten in zijn schoenen`, die schoenen meuren enorm. Nu heeft hij net nieuwe, en die gaan direct op het apparaat. Hopelijk gaat dat dan qua geur iets beter.
*poef* nu is het weg
pi_211128240
Hier geen shoefresh, maar op mijn werkkamer zijn de kerststickers op de deur, de mini kerstboom met versiering en het lichtgevende hert mogelijkerwijs niet weggeweest sinds vorig jaar oktober O-) dus ik stem ook voor kerstversiering!
  zondag 29 oktober 2023 @ 20:43:42 #149
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211128418
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 20:20 schreef kaatjejannie het volgende:
Hier ook de echte, en dan de variant waar 2 paar schoenen op kan. Oudste kan daar ook tegelijk met schoenen haar elleboogbeschermers op drogen. Als die niet nat zijn van de regen, dan zijn ze nat van zweet. Jongste bouldert, en wil perse met blote voeten in zijn schoenen`, die schoenen meuren enorm. Nu heeft hij net nieuwe, en die gaan direct op het apparaat. Hopelijk gaat dat dan qua geur iets beter.
Snap ik. Sokken in je klimschoenen is kut. Maar wel minder, die geur...

Werkt zo'n ding ook voor schoenen die al stinken, zoals mijn 4 paar toms?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_211128496
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 20:43 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Snap ik. Sokken in je klimschoenen is kut. Maar wel minder, die geur...

Werkt zo'n ding ook voor schoenen die al stinken, zoals mijn 4 paar toms?
Hier werd de geur wel minder, maar ging niet helemaal weg. (heb ik van horen zeggen, ik heb geen reukvermogen)
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')