Gewoon laten zoals we nu hebben is het beste. Kan me niet voorstellen hoe naar de dagen er uit zien als we GMT doen.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:18 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
GMT sluit ook niet aan bij de negen-tot-vijf werkcultuur, want in december wordt het dan rond 15:30 donker, terwijl het in juni al om 3:30 licht wordt.
quote:Op zondag 31 maart 2024 16:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gewoon laten zoals we nu hebben is het beste. Kan me niet voorstellen hoe naar de dagen er uit zien als we GMT doen.
Zo dusquote:Op zondag 31 maart 2024 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onder GMT zou het enkel van april tot half september niet schemerig of geheel donker zijn na 18:00 en zou het maar 2 maanden per jaar niet om 7:00 al klaarlicht zijn. Leuk joh. Echt natuurlijk.
Enkel bouwlui hebben daar wat aan.
Zomertijd.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 13:33 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Omdat GMT onze natuurlijke tijdzone is.
Ik doe dan graag weer mee!quote:Op zondag 31 maart 2024 17:17 schreef heywoodu het volgende:
Ik kan niet wachten tot het eind oktober is en we hier eens over in discussie kunnen gaan.
Amen!quote:Op maandag 1 april 2024 15:28 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
In de herfst en winter is dat wintertijd en in de lente/zomer, zomertijd.
Misschien doen die mensen dat helemaal niet omdat ze daar helemaal geen zin in hebben, in dat tijdverschil.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:45 schreef PzKpfw het volgende:
Hierover zeiken maar wel massaal naar allerlei verre oorden vliegen in hele andere tijdzones![]()
"Ik kan deze week niet normaal functioneren, want ik kon een weekeinde extra slapen in het weekeinde en ben hélemaal van slag."quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:10 schreef Twiitch het volgende:
Ik kan niet wachten op alle jaarlijks gerecyclede nieuwsposts en alle mensen die net doen alsof ze terminale kanker hebben omdat de klok een uurtje verzet wordt.
En dan snel daarnaquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Ik kan deze week niet normaal functioneren, want ik kon een weekeinde extra slapen in het weekeinde en ben hélemaal van slag."
Dat is toch alleen als de zomertijd ingaat?quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:10 schreef Twiitch het volgende:
Ik kan niet wachten op alle jaarlijks gerecyclede nieuwsposts en alle mensen die net doen alsof ze terminale kanker hebben omdat de klok een uurtje verzet wordt.
@Nattekatquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Ik kan deze week niet normaal functioneren, want ik kon een weekeinde extra slapen in het weekeinde en ben hélemaal van slag."
Dat vind ik toch wel zo lekker he, als ik naar het station moet om naar kantoor te gaan en het is nog donkerquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En dan snel daarna
AAAAAAAAAAH HET IS NOG DONKER OM 8:00!!![]()
![]()
![]()
IK MOET OM 17:00 AL MET DE LICHTEN AAN FIETSEN!!![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij is het allebei de keren een herhaling van zetten maar ik kan het mis hebben want heb er zelf geen last van namelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:43 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat is toch alleen als de zomertijd ingaat?
Jij bent bijzonderquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel zo lekker he, als ik naar het station moet om naar kantoor te gaan en het is nog donker
Ook al is het dezelfde tijd als in de zomer, het voelt veel rustiger buiten als het nog donker is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |