Dank je wel voor het medeleven. En het is 7 maanden...7 maanden zomertijd.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:00 schreef Mani89 het volgende:
Mijn medeleven aan alle depressieve koutisten die het liefst het hele jaar in kou, regen, wind en donker willen leven. Vanaf nu is het 6 maanden ZOMER! Jawel!
quote:Op zondag 31 maart 2024 10:56 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Dank je wel voor het medeleven. En het is 7 maanden...7 maanden zomertijd.
Omdat GMT onze natuurlijke tijdzone is. We hebben dezelfde als Duitsland om economische redenen.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:30 schreef Alpha0 het volgende:
Het zou zelfs nog beter zijn, zo schreef het kabinet, als Nederland kiest voor de GMT-tijd. Een uurtje eerder dus.
Waarom?!?!?!?
Allemaal "onderzoeken" waar we nooit meer van horen dan dit. GMT+0 is niet natuurlijk in de moderne maatschappij, alles behalve. Ik wil echt eens weten waar ze die onzin in godsnaam vandaan halen.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:30 schreef Alpha0 het volgende:
Het zou zelfs nog beter zijn, zo schreef het kabinet, als Nederland kiest voor de GMT-tijd. Een uurtje eerder dus.
Waarom?!?!?!?
Maar wat maakt dat 'beter'?quote:Op zondag 31 maart 2024 13:33 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Omdat GMT onze natuurlijke tijdzone is. We hebben dezelfde als Duitsland om economische redenen.
Het gaat al fout bij de bewering dat er een natuurlijke tijd is. Tijd is niets natuurlijks aan. Ik heb in ieder geval nog nooit dieren met een horloge rond zien lopen.quote:
Niks natuurlijks aan iets artificieels als de zon om 12u op zijn hoogtepunt willen hebben.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:33 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Omdat GMT onze natuurlijke tijdzone is. We hebben dezelfde als Duitsland om economische redenen.
Lekker lang licht ‘s avondsquote:
Afgezien van de een a twee weken dat we kapot gaan in 35 graden is "kou, regen, wind" toch gewoon hoe een gemiddelde Nederlandse zomer eruit ziet?quote:Op zondag 31 maart 2024 10:00 schreef Mani89 het volgende:
Mijn medeleven aan alle depressieve koutisten die het liefst het hele jaar in kou, regen, wind en donker willen leven. Vanaf nu is het 6 maanden ZOMER! Jawel!
GMT sluit ook niet aan bij de negen-tot-vijf werkcultuur, want in december wordt het dan rond 15:30 donker, terwijl het in juni al om 3:30 licht wordt.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:33 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Onder GMT zou het enkel van april tot half september niet schemerig of geheel donker zijn na 18:00 en zou het maar 2 maanden per jaar niet om 7:00 al klaarlicht zijn. Leuk joh. Echt natuurlijk.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:18 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
GMT sluit ook niet aan bij de negen-tot-vijf werkcultuur, want in december wordt het dan rond 15:30 donker, terwijl het in juni al om 3:30 licht wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |