Ik lees alleen maar een paar onsamenhangende regels over ochtend- en avondmensen die uitermate kunstmatig gelinkt worden aan het ingaan van de zomertijd.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:13 schreef eentwee het volgende:
https://www.ad.nl/opinie/(...)onschuldig~a74b99af/
Goed stukje.
Het is weekend, droplul. Je kunt gewoon een uur langer blijven liggen en dus net zoveel uren slapen als elke andere nacht.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Godverdomme vannacht een uurtje korter slapen
Nee klootviool, ik heb een hont die ook een plasje moet doen en niet mee doet aan zomertijd.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is weekend, droplul. Je kunt gewoon een uur langer blijven liggen en dus net zoveel uren slapen als elke andere nacht.
Prachtige illustratie van het niveau van de argumenten van de zomertijd-tegenstanders.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee klootviool, ik heb een hont die ook een plasje moet doen en niet mee doet aan zomertijd.
Die hont kijkt toch geen klokquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee klootviool, ik heb een hont die ook een plasje moet doen en niet mee doet aan zomertijd.
Mijn kat staat altijd om 5 uur te zeiken om eten. Hoe doet hij dat als dieren geen klok kunnen kijken huh?quote:
Goed punt idd, I stand correctedquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mijn kat staat altijd om 5 uur te zeiken om eten. Hoe doet hij dat als dieren geen klok kunnen kijken huh?
#nooitmeerslapenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, ik dacht lekker, een lang weekend... Maar de klok gaat vooruit natuurlijk.
Vanaf morgen lekker lang licht!
Wel ideaal dat het in het paasweekend valt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, ik dacht lekker, een lang weekend... Maar de klok gaat vooruit natuurlijk.
Vanaf morgen lekker lang licht!
Betaalmuur.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:13 schreef eentwee het volgende:
https://www.ad.nl/opinie/(...)onschuldig~a74b99af/
Goed stukje.
Ja, zo'n beetje een maand. Over een maand is het 's morgens weer net zo vroeg licht als nu.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:53 schreef Discombobulate het volgende:
's ochtends nog wel even langer donker toch?
Mensen die dat niet doen overigens ook. Gedoe om helemaal niks.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:08 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een gezeik om zo'n uurtje zeg. Mensen die in ploegen werken of weleens een nachtdienst hebben lachen erom.
Pure clickbait.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Betaalmuur.
Net als dit artikel: Slaapexpert over zomertijd: 'even slecht als elke dag fastfood eten'
Ook geen idee wat daar in staat dus.
Hopelijk is het van de week nog lekker donker als de wekker gaat. Ik vind dat heerlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, zo'n beetje een maand. Over een maand is het 's morgens weer net zo vroeg licht als nu.
Kan me wel iets bij voorstellen hoor. Ik raak ook wel mentaal en fysiek een beetje in de knoop door een disbalans. Elk willekeurig onderwerp in het leven. Nu heb ik het met de zomertijd een klein beetje, maar ik kan het me wel voorstellen dat er mensen zijn die er niet heel goed op gaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:08 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een gezeik om zo'n uurtje zeg. Mensen die in ploegen werken of weleens een nachtdienst hebben lachen erom.
"Dan zet je je wekker toch eerder"quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hopelijk is het van de week nog lekker donker als de wekker gaat. Ik vind dat heerlijk.
Is ook heerlijk. Het eerste gevoel als ik wakker word terwijl het flink licht is is eigenlijk steevast "kut, het is al laat"quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hopelijk is het van de week nog lekker donker als de wekker gaat. Ik vind dat heerlijk.
quote:Op zondag 31 maart 2024 00:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
"Dan zet je je wekker toch eerder"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |