Het ging over herfstvakantie en leg jij je emoties al bloot?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je woont in Noord Nederland.
Ik ben ondanks dat ik al bijna 50 ben nog steeds een schatje hoor. En heelveel mondiger als een dertiger.
?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:17 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je kunt best een leuk potje bakkeleien over of intentie er toe doet, maar wie durft anno 2023 nog aan te nemen dat AQ de torens heeft neergehaald?
Tupac ook. Dus die twee.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:27 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
?
Wie dan?
Elvis Presley, die leefde toen nog wel
Huh?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:27 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het ging over herfstvakantie en leg jij je emoties al bloot?
Nog nooit in een gevecht terecht gekomenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben meer een lover dan een fighter
niks mis meequote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nog nooit in een gevecht terecht gekomen
Het helpt als je rustig kan blijven in gespannen situaties want dat voorkomt dan dat het uit de hand loopt. Ik ben als eerste weg ook als er een rare sfeer hangt.
Fijn dat je weer iemand hebt gevonden die het met je eens bent, maar het leuke is dat ik oprecht dacht dat die eerste Tweet ging over hoe Hamas hun eigen bevolking behandelt, dus misschien voortaan toch iets beter zoeken.quote:
Ik heb zelf gedeeltelijk vechtsport gedaan. Meer kennis van de straat. Kun je mij uitleggen hoe grav maga omgaat met een directe dreiging van zeg een pistool in je gezicht. Ik begrijp dr tactiek. Maar die houdt geen rekening met omstanders. Hoe zie jij dat?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Krav Maga (zelfverdediging). Daar heb je voor de heftige sessies bescherming voor nodig. Scheenbeschermers, toque, bitje, handschoenen, soms kniebeschermers, helm, pantser
Gewoon je tieten laten zien.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:30 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb zelf gedeeltelijk vechtsport gedaan. Meer kennis van de straat. Kun je mij uitleggen hoe grav maga omgaat met een directe dreiging van zeg een pistool in je gezicht. Ik begrijp dr tactiek. Maar die houdt geen rekening met omstanders. Hoe zie jij dat?
Dat is een goed advies. Het werkt ook werkelijk soms in moeilijke situaties.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gewoon je tieten laten zien.
Pardon???quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gewoon je tieten laten zien.
Ronnie James Dio ook.quote:
tetten!quote:
en dan de fok!stokquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:35 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die reactie.......dan ben je de vechtpartij al voorbij.
Bij echt moeilijke situaties: huilen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is een goed advies. Het werkt ook werkelijk soms in moeilijke situaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |