Je kunt best een leuk potje bakkeleien over of intentie er toe doet, maar wie durft anno 2023 nog aan te nemen dat AQ de torens heeft neergehaald?quote:
Palestijnen hebben geen ijsbanen dus die tel ik nietquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Maar een Palestijn de schuld geven helpt niet
Qatar weer wel. Zelfs skien kan. Dat is toch daar?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Palestijnen hebben geen ijsbanen dus die tel ik niet
Dordrecht heeft een grote ijsbaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Palestijnen hebben geen ijsbanen dus die tel ik niet
en een ziekenhuis aan de overkant van de straatquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dordrecht heeft een grote ijsbaan.²
Juist. Albert Schweitzer ziekenhuis. Yvonne werkt er toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
en een ziekenhuis aan de overkant van de straat
Ik sta nochtans 2 tot 3 keer per week multiple attacker scenarios af te draaien in full battle gear, inclusief boks- of MMA-handschoenen 8)quote:
Die iedereen helpen. Zo moet dat gaan. Punt gemaakt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
en een ziekenhuis aan de overkant van de straat
Is hier herfstvakantie nuquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Met kinderen op een doordeweekse dag naar de Efteling gaan?
"Vakantie"quote:
Okay. Hoe en waar en voor wie en waarom? In full batte gear. Wat betekend dat.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik sta nochtans 2 tot 3 keer per week multiple attacker scenarios af te draaien in full battle gear, inclusief boks- of MMA-handschoenen 8)
45 euro per kaartje ja..quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met de kids naar Efteling. Doe maar duur! Tegenwoordig is dat een halve vakantie qua kosten.
Veel plezier man.²
ja is voor expatsquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Qatar weer wel. Zelfs skien kan. Dat is toch daar?
Merwede toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Juist. Albert Schweitzer ziekenhuis. Yvonne werkt er toch?²
Je woont in Noord Nederland.quote:
Ik schat je tussen de 40 en 50. Je woont in een landelijke woning, 2 onder 1 kap. Rijdt in een plugin Hybrid Volvo. Hebt een kookeiland en je vrouw is blond en 10 jaar jonger. Een keer per week kook jij. Meestal pasta.quote:
Krav Maga (zelfverdediging). Daar heb je voor de heftige sessies bescherming voor nodig. Scheenbeschermers, toque, bitje, handschoenen, soms kniebeschermers, helm, pantserquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Okay. Hoe en waar en voor wie en waarom? In full batte gear. Wat betekend dat.
ik ben meer een lover dan een fighterquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik sta nochtans 2 tot 3 keer per week multiple attacker scenarios af te draaien in full battle gear, inclusief boks- of MMA-handschoenen 8)
Zeeland !quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je woont in Noord Nederland.
Ik ben ondanks dat ik al bijna 50 ben nog steeds een schatje hoor. En heelveel mondiger als een dertiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |