Nightynightquote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:18 schreef sp3c het volgende:
nou ik ga gewoon slapen
hopelijk is er morgen iets van een grondoffensief want dit is ook maar matig
Ik hoop juist op berichten die gaan over hulp.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:18 schreef sp3c het volgende:
nou ik ga gewoon slapen
hopelijk is er morgen iets van een grondoffensief want dit is ook maar matig
ja mooi maar het zal eerst een stuk slechter gaan voor het beter gaat worden vrees ikquote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:19 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik hoop juist op berichten die gaan over hulp.
Dit klopt wel, maar laat je nu alles door in hoeverre komt het ten goede aan de burgers? Dat is ook een vraag gezien Hamas alles vrijwel controleert. Lastig wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:23 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.nu.nl/303709/(...)is-voor-burgers.html
Benzine lijkt op in Gaza: waarom dat een ramp is voor burgers
De bodem van de benzinevoorraad lijkt in zicht in Gaza. Dat is een groot probleem, want burgers hebben benzine onder andere nodig om drinkwater te kunnen zuiveren. In deze video leggen we uit welke problemen er nog meer ontstaan door benzinegebrek.
Slechter is echt baby's die dood gaan omdat er geen stroom is bijv.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja mooi maar het zal eerst een stuk slechter gaan voor het beter gaat worden vrees ik
Niet. Als je Hamas brandstof levert, dan gaan ze er raketten mee lanceren.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit klopt wel, maar laat je nu alles door in hoeverre komt het ten goede aan de burgers? Dat is ook een vraag gezien Hamas alles vrijwel controleert. Lastig wel.
Er komt na alle ellende wat je zo vaak al zag wereldwijd een machtsvacuüm en dan kun je alleen maar hopen dat het goed uitpakt denk ik. In het verleden is dat juist heel vaak verkeerd uitgepakt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja mooi maar het zal eerst een stuk slechter gaan voor het beter gaat worden vrees ik
Dan moet hamas gijzelaars gaan uitleveren, dan gaat de stroom er weer op. Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Slechter is echt baby's die dood gaan omdat er geen stroom is bijv.
Dat is binnen Gaza idd moeilijk te controleren. Maar met medicijnen kan men bijv. niet meer doen dan het uitdelen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit klopt wel, maar laat je nu alles door in hoeverre komt het ten goede aan de burgers? Dat is ook een vraag gezien Hamas alles vrijwel controleert. Lastig wel.
dat is te voorkomen door de gijzelaars vrij te laten en je over te geven als Hamas zijndequote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Slechter is echt baby's die dood gaan omdat er geen stroom is bijv.
Dat is ook wat ik zeg, hebben de burgers er wat aan? Probably not.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet. Als je Hamas brandstof levert, dan gaan ze er raketten mee lanceren.
Hamas maakt het niet echt iets uit.En ja. Je zal ook brandstof 'verliezen'.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan moet hamas gijzelaars gaan uitleveren, dan gaat de stroom er weer op. Zo moeilijk is het niet.
Waarschijnlijk wel. Alles helpt nu.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik zeg, hebben de burgers er wat aan? Probably not.
Nee, dat denk ik ook niet. Die geven geen reet om het volk dat ze zeggen te vertegenwoordigen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:30 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hamas maakt het niet echt iets uit.
de burgers moeten gewoon samen met wat patatjesquote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik zeg, hebben de burgers er wat aan? Probably not.
Je zou naar bed gaan....quote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
de burgers moeten gewoon samen met wat patatjes
ga je nu hier ook beginnen??
patat met zout en geen friet
godverdomme
Ik weet niet precies wat nu vervelender is, dat je offtopic gaat of dat je friet patat noemt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
godverdomme
Hamas heeft denk ik hun wegen wel "underground" voor bevoorrading. De Palestijnse mensen niet. Ik denk echt dat Hamas met de grond gelijk maken de enige optie is. En Hezbollah ook.. En ik ben echt een pacifist.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:30 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hamas maakt het niet echt iets uit.En ja. Je zal ook brandstof 'verliezen'.
Wou je die in brandstof bakken, be my guestquote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
godverdomme
HOE? Zonder veel burgers mee te pakken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hamas heeft denk ik hun wegen wel "underground" voor bevoorrading. De Palestijnse mensen niet. Ik denk echt dat Hamas met de grond gelijk maken de enige optie is. En Hezbollah ook.. En ik ben echt een pacifist.
Daar moet ik je echt het antwoord op schuldig blijven... Volgens mij weet niemand het.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
HOE? Zonder veel burgers mee te pakken.
Dat gaat heel erg veel mensen kosten.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hamas heeft denk ik hun wegen wel "underground" voor bevoorrading. De Palestijnse mensen niet. Ik denk echt dat Hamas met de grond gelijk maken de enige optie is. En Hezbollah ook.. En ik ben echt een pacifist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |