SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ongeveer heel vaak komt hier de vraag voorbij waarom n.amen vaak met p.untjes worden g.eschreven. Dit is zodat het allemaal wat minder makkelijk te googlen is en je gewoon publiekelijk kan klagen over je buurvrouw die haar pasgeboren dochter Shenayneh heeft genoemd. Zonder angst voor represailles. Dus daarom.
Was al gepost in het vorige deel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:42 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Jizz
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
https://www.ad.nl/offside(...)e-voornaam~a8bea91e/
Ik las m ook en moest echt even op m'n handen zitten...quote:Op zaterdag 11 november 2023 09:19 schreef June. het volgende:
Via Facebook een artikel met de kop: "Onze vier kinderen hebben namen met een X gekregen. Een mond vol, maar het went"
En dan begint het artikel: Sjharytienne doet haar verhaal.
![]()
De kinderen heten overigens Xirriano, Xivellya, Xizzaine, Ximmayra
Met als argument: "En omdat Xirriano 8 letters heeft en een dubbele letter, moet de volgende naam dat ook hebben. "
Ik denk dat een knoopje beter isquote:Op zaterdag 11 november 2023 09:19 schreef June. het volgende:
Via Facebook een artikel met de kop: "Onze vier kinderen hebben namen met een X gekregen. Een mond vol, maar het went"
En dan begint het artikel: Sjharytienne doet haar verhaal.
![]()
De kinderen heten overigens Xirriano, Xivellya, Xizzaine, Ximmayra
Met als argument: "En omdat Xirriano 8 letters heeft en een dubbele letter, moet de volgende naam dat ook hebben. "
Aan de ene kant 8 knoopjes en aan de andere een dubbele knoopquote:
Zolang ze niet alle drie dezelfde medeklinker in het midden hebben valt het wel mee denk ik.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken. Wij hebben twee meiden met allebei een naam met 4 letters, eindigend op een a. Nu is er een derde meid op komst en mijn vriend wil graag wederom een naam eindigend op een a en het liefste ook 4 letters. Ik ben zelf een beetje huiverig voor een kwik-kwek-kwak effect, terwijl mijn vriend juist vindt dat haar naam anders een beetje buiten de boot valt bij de andere twee. Wat vinden jullie?
Ik zou juist niet teveel afwijken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zie wat je bedoelt ja. En rijmende namen vallen natuurlijk ook af.
Ik weet eigenlijk de naam van jullie tweede dochter niet maar je zou ook nog kunnen gaan voor 5 of 6 letters of zoquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zie wat je bedoelt ja. En rijmende namen vallen natuurlijk ook af.
Wat dacht je van Emma? Vind ik bij de andere twee passen zonder het Kwik, Kwek en Kwak effectquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:38 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Nina ook het leukst maar vriend niet.
En ja dat is natuurlijk ook waar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 november 2023 07:59 schreef Donna het volgende:
Zus, jongere zus, jonger broertje. In deze volgordeSja, zo ken ik iemand die heeft zijn zoons Gijs en Tijs genoemd. Geen tweeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |