Was een spel die ruim 2 uur duurde.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:49 schreef pingu66 het volgende:
Nou de spellen zijn iig een stuk minder kinderachtig dan in ejvjl.
Beter dan macaroni op een stokje prikken 😂quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was een spel die ruim 2 uur duurde.
Gisteren hadden de winnaars iets van 55 punten, dus niet de punten maar wel de volgorde hierboven moet actueel zijn met zoveel verdiende punten.quote:
Het totaal ook natuurlijk... Er worden ook uitgaven gedaan, dus lijkt me logisch dat ze aan het einde van een uitzending gewoon ff de correcte stand van zake laten zien ipv de uitslag van de laatste proef ..quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gisteren hadden de winnaars iets van 55 punten, dus niet de punten maar wel de volgorde hierboven moet actueel zijn met zoveel verdiende punten.
Janneman doet het wel leuk imo tot dusver.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:50 schreef freaky40 het volgende:
Jennemie is wel een jankertje hoor. Jammer dat Jorrit zo faalde, had hem wel wat sterker verwacht. Verder wordt ik een beetje moe van het spelelement en de functie van Jan Versteegh, het houdt zo op in een aflevering die al zo kort is. En ook het riedeltje na de opdracht, dat had je bij EJVJL niet, veel beter. Het lijkt meer op een studio spelshow dan op een reality spelshow zoals JAA was.
Geluid blijft slecht en dat selectief vertalen moet eens stoppen, vertaal de boel helemaal of niet en maak een functie actief waar je de vertaling kunt aanzetten in de app van NLZIET net als bij Videoland.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:24 schreef KinKiJan het volgende:
Jorrit: "Ik heb atletisch vermogen"
Kaylee: "Maar ik ben toch ook atletisch?"
Jorrit:
[ afbeelding ]
Ok Tarzan
Idd ja, en Wesley heeft wel wat weg van Mike Korstquote:
Denk jij ook dat sommige research hebben gedaan hoe zich te profileren?quote:
Ja Mike uit Utopia 2 toch, die als eerste kwam binnen lopen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:31 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Idd ja, en Wesley heeft wel wat weg van Mike Korst
Oh en als ik dan toch bezig ben:
Melanie = Miriam Temptation
Beau = Manuel Venderbos
Ze keken wel naar andere RLS's (de echte dan), Jeff en Isaac deden dit ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk jij ook dat sommige research hebben gedaan hoe zich te profileren?
De bouwer en bilmaat van die ouwe John.quote:
Ja precies.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De bouwer en bilmaat van die ouwe John.
Zag een filmpje dat iemand zich had verdiept in politieverhoren.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze keken wel naar andere RLS's (de echte dan), Jeff en Isaac deden dit ook.
Melanie was dat toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zag een filmpje dat iemand zich had verdiept in politieverhoren.
quote:
Die Jennemie is echt een vreselijk mens.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:50 schreef freaky40 het volgende:
Jennemie is wel een jankertje hoor. Jammer dat Jorrit zo faalde, had hem wel wat sterker verwacht. Verder wordt ik een beetje moe van het spelelement en de functie van Jan Versteegh, het houdt zo op in een aflevering die al zo kort is. En ook het riedeltje na de opdracht, dat had je bij EJVJL niet, veel beter. Het lijkt meer op een studio spelshow dan op een reality spelshow zoals JAA was.
Geluid blijft slecht en dat selectief vertalen moet eens stoppen, vertaal de boel helemaal of niet en maak een functie actief waar je de vertaling kunt aanzetten in de app van NLZIET net als bij Videoland.
Zal dus wel heel lang blijven.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:40 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Die Jennemie is echt een vreselijk mens.En dan is het programma pas net begonnen.
en hij vond van niet, hoe durft hij het te zeggen met zijn blubberbuikje bah wat een creep die Jorritquote:
Waar ken ik dat ook alweer van?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:00 schreef freaky40 het volgende:
Die Kaylee neemt het niet zo nou en is niet zo moeilijk zo te merken, terwijl ze thuis een vriend heeft zitten.
Begin het nu wel leuk te vinden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mevrouw is een beetje jaloers/zuur volgens mij...
Dat was echt knap dat ze het zo lang vol konden houden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:41 schreef PunkieePie het volgende:
Pfff 2 uur! Ik kan naast slapen helemaal niks 2 uur!
Zou ik ook doen. Denk dat er stiekem veel op je afkomt. Het is lastig om alles te onthouden enzo. Misschien dat ze noteren waar een ander goed of slecht in is? Mochten ze ooit een keuze moeten maken qua onderwerp of tegenspeler, kan info voordelig zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:23 schreef ThijsTH het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom ze allemaal info in een boekje noteerden?
Wat is er uberhaupt tactisch aan dit programma? Het is toch gewoon wie het meeste punten heeft, en dan van de winnende 4 ook weer wie het beste de spelletjes doet?
Een haan nadoen kan hij dan weer wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:43 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenstaande plaatjes en bijbehorende praatjes van Tarzan Karate-kid en dan die uitkomst
Wat een onzin, het is niet leuk om naast van die smakkende lui te moeten liggen. Daar mag ze best wel iets van zeggen lijkt mij.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mevrouw is een beetje jaloers/zuur volgens mij...
Ze moeten nu eenmaal meer punten gaan sparen om aan eten te komen. Zal later misschien wel minder gaan worden. Bovendien moet je een reden geven om er iemand uit te gaan stemmen straks en dat kan helpen door de gescoorde punten. Als iemand amper scoort of amper moeite doet voor de groep dan is het gemakkelijker om zo iemand eruit te willen wippen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:33 schreef freaky40 het volgende:
Ja het begint wat meer te leven, de uitzendingen maar zoals gezegd het spelelement is wat te dominant aanwezig in de afleveringen. Hopelijk wordt dat weer meer gedoseerd.
Niets onzin, een constatering.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat een onzin, het is niet leuk om naast van die smakkende lui te moeten liggen. Daar mag ze best wel iets van zeggen lijkt mij.
Leek ook wel een beetje hier op.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kijk nu even terug, gisteren geen tijd. Maar over die kopstoot, het lijkt me zwaar irritant als je jezelf pijn doet en er gelijk een kudde mensen om je heen komt staan. Gewoon even op jezelf vloeken en klaar dunkt mij
Ah joh, je was net lekker op dreef! De volgende aflevering is pas vanavond!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die dokter is een slechte verliezer met zijn niet-klappen na de proef.
Nu houd ik op over gisteren hoor
We moeten toch de tijd een beetje volmaken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah joh, je was net lekker op dreef! De volgende aflevering is pas vanavond!
Hahahah truequote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah joh, je was net lekker op dreef! De volgende aflevering is pas vanavond!
Gewoon het Tsjikkebow filmpje terugkijken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahah true
maar de aflevering is op
Oh mijn god, zeg dat nou niet, zit weer te lachenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon het Tsjikkebow filmpje terugkijken.
Dan gaat ze heel boos worden.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vond het wel een leuke opdr.
Leukste winnaar mogelijk, ik vind dat donkere meisje echt een onsympathiek persoon. Iedereen uitlachen en afkraken en janken als haar iets niet lukt. Eigenlijk zou iemand haar toen moeten uitlachen.
Maar goed, ik heb een krengerige bui
Ja dus? Mijn therapeut zegt dat boosheid niet het einde van de wereld is. En ik zeg dat ze zich enorm laat kennen... lekker boos laten worden/schreeuwen & stampvoeten. Ze verdient de "empathie" nietquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan gaat ze heel boos worden.
Ik krijg bij haar deze vibes.En dat wil ze ook.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dus? Mijn therapeut zegt dat boosheid niet het einde van de wereld is. En ik zeg dat ze zich enorm laat kennen... lekker boos laten worden/schreeuwen & stampvoeten. Ze verdient de "empathie" niet
Zo ist!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We moeten toch de tijd een beetje volmaken.
SPOILER: ejvjlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo ist!
Dan kunnen we bijvoorbeeld speculeren over waar deze deur heen gaat. Deze zit bij de linkertrap richting slaapkamers. Bij EJVJL zat deze er niet.
[ afbeelding ]Rookhok?SPOILER: ejvjlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Haha, kan goed!quote:
Belkamer.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, kan goed!
Misschien wel de kamer voor 'conjugal visits'! Ze kunnen tegen punten mensen uitnodigen toch?
Hahaha in de eerste aflevering riep iedereen te stoppen met rokenquote:
Hahaha mijn ikea-matras is primaquote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
Hebben jullie al een matras besteld?
En drank,er moet drank komen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha in de eerste aflevering riep iedereen te stoppen met rokenGaat nog wel ruzie opleveren voor punten; rokers vs niet rokers
Ja heerlijk! Die mensen die hun verslavingen uitleven in zo'n programma en allemaal roepen te stoppen ermee, maar ondertussen!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En drank,er moet drank komen.
Dat afvallen kennen we.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Die mensen die hun verslavingen uitleven in zo'n programma en allemaal roepen te stoppen ermee, maar ondertussen!
Net zoals die oudere dame die wil afvallen... doe dat thuis dan... zo'n programma gaat er echt niet bij helpen... en je dwingt gelijk een hele groep mensen mee te gaan in jouw probleem.
alleen dat geeft gelukkig leuke televisie en kan ik lekker met mijn tenen krommen
Daarom,gooi er drank en frikandellen in.quote:
Het wordt helemaal leuk als een groep rond de nul punten komt: laat de rest hen dan honger lijden?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daarom,gooi er drank en frikandellen in.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo ist!
Dan kunnen we bijvoorbeeld speculeren over waar deze deur heen gaat. Deze zit bij de linkertrap richting slaapkamers. Bij EJVJL zat deze er niet.
[ afbeelding ]Is dat niet de ruimte achter het scherm waar de 'gym' is?SPOILER: ejvjlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd of de ingang naar kamer 5/zenderkamer nog steeds op dezelfde plek is.Allemaal cabaretteketet!
Waar die 2 nu staan is inderdaad de gym achter het scherm. Maar de deur achter hen, naast het raam zat er eerder nog niet. Op de screen van EJVJL zou hij in de cirkel ook naast het raam moeten zitten.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is dat niet de ruimte achter het scherm waar de 'gym' is?
Benieuwd of de ingang naar kamer 5/zenderkamer nog steeds op dezelfde plek is.
Ze was weer lekker op dreef , scherp en duidelijk ..ik ga haar bijna missenquote:
Boven zie je nu geen toegang naar de manager kamer, maar waar ze altijd zaten lijkt nu ook groter.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Waar die 2 nu staan is inderdaad de gym achter het scherm. Maar de deur achter hen, naast het raam zat er eerder nog niet. Op de screen van EJVJL zou hij in de cirkel ook naast het raam moeten zitten.
Ik heb wel shots gezien gericht op het scherm waar die deur ook zichtbaar was al kon ik die shots zo snel niet terug vinden.
Er zin zoveel spelletjes op tv mensen raken verzadigdquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:55 schreef Nemrut het volgende:
Het gaat niet goed met de lineaire kijkcijfers: 264.000 (geen marktaandeel bekend).
Concurrentie van Feyenoord!
Is er elke dag een spel of meerdere?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zin zoveel spelletjes op tv mensenrassen verzadigd
Gisteren heb ik niet kunnen kijken maar was wel een spel, maandag en dinsdag was er ook een spelquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is er elke dag een spel of meerdere?
Ik kijk nu terug, maar denk idd gewoon elke dagquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren heb ik niet kunnen kijken maar was wel een spel, maandag en dinsdag was er ook een spel
Ja ze moeten punten verdienen om dingen te kunnen kopen, ook eten. Dus ik denk ook wel dat ze iedere dag een spel gaan spelenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik kijk nu terug, maar denk idd gewoon elke dag
Klopt nu konden ze 500 punten verdienen, was volgens mij aflevering van gisterenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze moeten punten verdienen om dingen te kunnen kopen, ook eten. Dus ik denk ook wel dat ze iedere dag een spel gaan spelen
Erg veel punten, nu is er de kans dat ze even geen spel krijgen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt nu konden ze 500 punten verdienen, was volgens mij aflevering van gisteren
Klopt ze moeten al rustig aan qua budget, zeker de groep met de minste puntenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erg veel punten, nu is er de kans dat ze even geen spel krijgen.
Voedsel is nu een issue daar.
Er ontstaat wrijving tussen de groepen, en dat is precies de bedoeling.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt ze moeten al rustig aan qua budget, zeker de groep met de minste punten
Misschien te weinig gegeten, hij was snel af met het spel.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
Jorrit heeft voor het programma sober gegeten zegt hij. Zodat hij er goed tegen kan. Zal me benieuwen hoe lang dat goed gaat
Die wil tv maken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
Kaylee zoekt expres de confrontatie op. Waarom zou je dit soort dingen expres uitspreken. Ik vind Jen ook niet leuk. Maar je kan toch ook gewoon normaal doen en je mond houden?
Of verkeerd gegeten. Of hij loopt op te scheppen en kan het amper waarmaken. Slechte manier van spelen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien te weinig gegeten, hij was snel af met het spel.
Uhu, anders is het ook maar saaiquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er ontstaat wrijving tussen de groepen, en dat is precies de bedoeling.
Tv maken is leuk. Maar je moet ook daar gewoon leven en het uithouden. Dit gesprek was toch niet nodig? Of kut gekniptquote:
Opscheppenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of verkeerd gegeten. Of hij loopt op te scheppen en kan het amper waarmaken. Slechte manier van spelen.
Jorim had daarin ook gelijk, beter doe je dat niet.
Ik hoop niet dat het eentonig gaat worden, maar de kans zit er zeker in.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:28 schreef spapaars het volgende:
Morgen is eten weer het hoofd item.
Dus het gaat echt die kant op dat er onrust en ruzies ontstaan tussen de groepen door de puntenongelijkheid.
Het wordt eentonig als het een homogene groep blijft en er alleen over koetjes en kalfjes wordt gesproken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het eentonig gaat worden, maar de kans zit er zeker in.
Heyquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:32 schreef Ireth het volgende:
Ah hier moet ik zijn! Ik heb nog geen idee of dit een blijvertje is qua kijken. Ivm werk de afleveringen opgenomen en zit nú de aflevering van woensdag te kijken.
Ja de regie bepaald wat wij mogen zien.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het wordt eentonig als het een homogene groep blijft en er alleen over koetjes en kalfjes wordt gesproken.
De irritaties so far:quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HeyBen benieuwd wat je er van vindt
En dan een van de eerste dagen met minder eten nog even checken of niemand toch maar iets aan 'm wil donerenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
Jorrit heeft voor het programma sober gegeten zegt hij. Zodat hij er goed tegen kan. Zal me benieuwen hoe lang dat goed gaat
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
De irritaties so far:
- de begintune
- jennemie
- jorrit
- Silvia
- "marry me" Donna
- missende livestreams
Leuk:
- "fred van leer"
- de worstenbroodjesman
- Beau
- Oliver.
- truckdriverdame
Ik kijk terug, zit al genoeg reclame in het programma zelfquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik kan er niet in komen, het is niet boeiend genoeg om drie kwartier voor naar de tv te kijken.
Ja dat is waar, is misschien ook een beter idee dan kijken als het er op is, Kan je snel doorspoelen die reclame.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik kijk terug, zit al genoeg reclame in het programma zelf
Ik kijk sowieso niet "live". Kuttijdstip, altijd spitsuur hier omdat ik rond kwart voor 7 pas thuis ben en dan eten, afwas, douchen enz. Neem ze wel op en dan reclames doorspoelen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik kijk terug, zit al genoeg reclame in het programma zelf
Ja dat ook. Ik kijk zelden programma's live, enige uitzondering is sport eigenlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso niet "live". Kuttijdstip, altijd spitsuur hier omdat ik rond kwart voor 7 pas thuis ben en dan eten, afwas, douchen enz. Neem ze wel op en dan reclames doorspoelen.
Het moet nog even van de grond komen, we gaan het zien.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:32 schreef Ireth het volgende:
Ah hier moet ik zijn! Ik heb nog geen idee of dit een blijvertje is qua kijken. Ivm werk de afleveringen opgenomen en zit nú de aflevering van woensdag te kijken.
En nog even later gruwelijk klagen dat hij echt wat te eten moest hebben.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan een van de eerste dagen met minder eten nog even checken of niemand toch maar iets aan 'm wil doneren
[ afbeelding ]
Inderdaad. Vraag me af of ie zelf in zijn grootsheid gelooft..quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En nog even later gruwelijk klagen dat hij echt wat te eten moest hebben.
Dat vwb de gruwelijk voorbereidde kanjer, trainen, eten noem maar op...
Je zal zo'n arts als babbelkous hebben...
Dat is het hem nu juist, dat doet hij.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad. Vraag me af of ie zelf in zijn grootsheid gelooft..
[ afbeelding ]
Een groot toneelstuk die Jorrit. Ik snap dat ie baalt met z'n falen (na zo'n grote mond), maar hoe vaak wil ie horen dat het niet boeit? Ben allergisch van dat overdreven ge-Bernquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is het hem nu juist, dat doet hij.
Kunst van Billy Bakker?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Sprekend Daan! Niks meer aan doen
Bye bye, zwaai zwaai....quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
Kaylee zoekt expres de confrontatie op. Waarom zou je dit soort dingen expres uitspreken. Ik vind Jen ook niet leuk. Maar je kan toch ook gewoon normaal doen en je mond houden?
Ja snap ik ook niet, was ook best wel gemeen. Vond het wel goed hoe Jen reageerde, ik vind haar ook wel een hele sterke vrouw. Ze is gewoon een beetje druk ook maar volgens mij zit haar hart wel op de goede plek.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
Eens, maar het is te kort dag om te kunnen zeggen met wie ik wel wat heb. Er zit wel enorm veel potentie in dit format, vind ik. En er zitten best wel wat slimmeriken tussen. Ik vind dat blondje in het pak juist wel interessant. Maar dat is mijn persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 00:03 schreef Cosima het volgende:
[..]
[..]
Ja snap ik ook niet, was ook best wel gemeen. Vond het wel goed hoe Jen reageerde, ik vind haar ook wel een hele sterke vrouw. Ze is gewoon een beetje druk ook maar volgens mij zit haar hart wel op de goede plek.
Die Jorrit vind ik een heel raar mannetje. Hoezo kan je zelf niet bedenken dat je even moet kappen met dat gebedel om eten nadat je net een spel hebt verloren waarbij je voorafgaand ook nog eens over liep op te scheppen. Ik zou me doodschamen en me een tijdje koest houden.
Ik erger me verder echt heel erg aan die rechten-studente, met dat pak waar ze mee binnen kwam. Zo lillek. En dan die gereserveerde houding, maar tegelijkertijd ook een beetje uit de hoogte en achterbaks.
Er zit eigenlijk niemand bij die ik echt heel leuk vind ofzo. Donna heeft wel potentie maar vind het zo ongelofelijk sneu als vrouwen heeeeel graag willen trouwen en dan smachtend zitten te wachten totdat een man een aanzoek gaat doen.
Dat is de schietstoel. Instant horizontale lancering door het raam en over de poort heen, voor als je het niet meer trekt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 00:49 schreef freaky40 het volgende:
Wat is trouwens die rode knop op de slaapkamers naast deur?
Dat lijkt zo omdat we nu alleen geselecteerde fragmenten zien en live niets meekrijgen, maar het is nooit anders geweest met een RLS.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 03:51 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind het een grote fakeshow![]()
Alsof alle gesprekken voor de bühne zijn
Hij wees hem op zijn stoere praatjes en niks presteren. Hij maakt niet waar wat hij beweert. Jorim is de enige die hem daarop aansprak en op een heel nette manier.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
Jorim geeft een pep talk aan Jorrit. Terwijl hij hem niet mag. Toch lief
Hij is een sportman en die hebben nu eenmaal voedzamer eten nodig.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:24 schreef Moeraskat het volgende:
Jorrit zeurt alweer over meer kcal omdat hij anders niet kan presteren
Moest je ook even zoeken? Als je achteraf gaat kijken kun je beter niet alles hier lezen i.v.m. spoilers voor jou. Het is maar een tip.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:32 schreef Ireth het volgende:
Dat lamlendige kijken ook van hem! Gisteren ging hij bij een pratend groepje zitten en keek hen doordringend aan zonder een woord te zeggen. Voor dit soort types loop ik een rondje om. Ik vind het een vreselijke engerd.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dan een van de eerste dagen met minder eten nog even checken of niemand toch maar iets aan 'm wil doneren
[ afbeelding ]
Die sportsetjes, ja hij heeft er méérdere, komen vers uit de winkel en zijn nooit eerder gebruikt, gewassen. En wat hij ´sporten´ noemt noem ik gewoon wat gedrentel en niets meer dan dat.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel, omdat we er anders wel wat van mee krijgen via streams. Dan kun je nog een beetje zelf nadenken en de nuances maken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat lijkt zo omdat we nu alleen geselecteerde fragmenten zien en live niets meekrijgen, maar het is nooit anders geweest met een RLS.
Dat is dus precies wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wel, omdat we er anders wel wat van mee krijgen via streams. Dan kun je nog een beetje zelf nadenken en de nuances maken.
Ik vond de stem in ejvjl ook voldoende en zie de meerwaarde van die Jan Versteegh niet. Net wat je al zegt, de aflevering is al zo kort.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:50 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind hem wel prettig. Beter dan irritante stemquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vond de stem in ejvjl ook voldoende en zie de meerwaarde van die Jan Versteegh niet. Net wat je al zegt, de aflevering is al zo kort.
Eens,hij doet het best aardig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind hem wel prettig. Beter dan irritante stemmeer interactie zo
Nee, het moet ook niet echt op een spelshow gaan lijken met een presentator fysiek aanwezig. Ik vond de aanwijzingen op het scherm met de scheidsrechters meer dan voldoende bij EJVJL. Het is nu echt van, oja we hebben ene Jan Versteegh nog op de loonlijst staan hier bij Talpa, laten we hem het maar doen. Maar had hem dan gewoon in een studio gezet waarin hij de 'daily's aan elkaar praten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vond de stem in ejvjl ook voldoende en zie de meerwaarde van die Jan Versteegh niet. Net wat je al zegt, de aflevering is al zo kort.
Die gast is zo vol van zichzelf..quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het geluid is idd echt slecht. Het valt me op dat tijdens gesprekken de muziek die op de achtergrond zou moeten zijn te hard is waardoor het voor mij iig moeilijk te volgen is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 00:49 schreef freaky40 het volgende:
Geluid nog steeds erg matig, soms wat harder, net of ze mics dan wat omhoog trimmen maar af en toe ook helemaal ruk. Ondertiteling nog steeds niet helemaal op orde. Technisch blijft het dus falen.
Verder een voortkabbelende uitzending met cliché onderwerpen. Denk dat morgen wat meer gaat vlammen.
Wat is trouwens die rode knop op de slaapkamers naast deur?
Ik vind hem een Martin.quote:
Het lijkt nu dat ze dit zo ineens out of the blue zegt en dan slaat het ook nergens op om zoiets te zeggen. Maar omdat er geen streams zijn weten we niet wat er aan vooraf is gegaan. Misschien vroeg Jennemie wel wat ze van haar vindt?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
Voor mij hoeft het niet.. de aflevering is al zo kort. Tot nu vind ik het veel teveel spel en weinig rls.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind hem wel prettig. Beter dan irritante stemmeer interactie zo
Ik ook niet, moet even zijn tijd hebben denk ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
Kan er nog niet echt inkomen. Maar goed wellicht komt dat nog.
incomingquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben benieuwd of er al vreetdrama komt
Dat idee heb ik ook. Wellicht gaat het nog boeien. Heb jij al een favoriet? Ik nog niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ook niet, moet even zijn tijd hebben denk ik.
Ik ook. Niet sympathiek. Vind ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Genieten
Die arts-gast vind ik echt een heel vervelend persoon
Doe hoeveelste zou dit zijn?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even interessant zingen. Weer zo'n mislukte "zangeres"
Niet meer op een hand te tellenquote:
Nee, nog te kort voor een favo en bij mij duurt het sowieso altijd wel even.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Wellicht gaat het nog boeien. Heb jij al een favoriet? Ik nog niet.
Dito hier.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee, nog te kort voor een favo en bij mij duurt het sowieso altijd wel even.
Leuke vraagquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zouden ze ook in de min kunnen komen te staan? Zou niet weten hoe, maar theoretisch
IN de OP staat wel een plaatje met de namenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb wel voorkeuren, maar weet de namen niet
Ja ben ook benieuwd of er nieuwe groepen gemaakt worden na de eerste afvaller/winnaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuke vraagben ik ook wel benieuwd naar.
Ja, maar mijn hoofd kan het niet linken, ze lijken net zoals bij JVJL totaal niet op hun foto'squote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IN de OP staat wel een plaatje met de namen
O heb daar nog niet eens op gelet,quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar mijn hoofd kan het niet linken, ze lijken net zoals bij JVJL totaal niet op hun foto's
Ik ben extreem slecht in herkennen en onthouden van gezichtenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb daar nog niet eens op gelet,
Ben er ook niet zo held in hoor.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben extreem slecht in herkennen en onthouden van gezichten
Heb je helemaal goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:07 schreef spapaars het volgende:
3 - 3 en nu zal er wel reclame komen.
Jippie... de reclame is irritant... je vergeet dan bijna wat je kijkt, want het zolang duurtquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:07 schreef spapaars het volgende:
3 - 3 en nu zal er wel reclame komen.
ja ze kunnen de tijd nemenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:26 schreef spapaars het volgende:
3 minuten de tijd om te verzamelen, was wel korter toen, 1 minuut.
Ze voelt zich daar te goed voor,z e is een volwassen vrouw zegt ze huilendquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zucht maandag pas weer! Stelen en vervolgens janken als je daarop wordt aangesproken. Wil ik zien!
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
EN alweer gejank maandag iemand die zichzelf een volwassen vrouw voelt Silvia 55 jaar
Ik betaal morgen ook niet voor mijn boodschappen, want ik ben een jankende volwassen vrouwquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze voelt zich daar te goed voor,z e is een volwassen vrouw zegt ze huilend
en dat is de reactie omdat ze een boterham heeft gepakt...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
EN alweer gejank maandag iemand die zichzelf een volwassen vrouw voelt Silvia 55 jaar
Ja, waarom zou het voor haar anders zijn omdat ze een volwassen vrouw isquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en dat is de reactie omdat ze een boterham heeft gepakt...
neeee gaat niet om leeftijd, ze heeft er geen recht op
moeite mee?? dan niet met zo'n programma meedoen want dat kun je verwachten
toch?
Ze is gewoon een domme troela die alles afschuift op haar "suikerverslaving" en dat moet iedereen toch wel begrijpenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, waarom zou het voor haar anders zijn omdat ze een volwassen vrouw is
Dat ze het gewoon zegt is al een dingetje om op te vallen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en dat is de reactie omdat ze een boterham heeft gepakt...
neeee gaat niet om leeftijd, ze heeft er geen recht op
moeite mee?? dan niet met zo'n programma meedoen want dat kun je verwachten
toch?
Ja, dat is altijd het makkelijkstequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze is gewoon een domme troela die alles afschuift op haar "suikerverslaving" en dat moet iedereen toch wel begrijpen
Ik vind sowieso het vrouwelijk schoon level bizar hoog liggen. Donna en Melanie zijn prachtig, Ragna (ofzoiets) is erg mooi en dan heb je nog die 2 blondjes die zeer acceptabel zijn. Jennemie is matig, maar zelfs die ouwe taart ziet er voor 55 nog zeer prima uit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat kleine blonde meisje van De Haaien vind ik een heel knap meisje
Ik dacht hem al zoenend met Jorim gezien te hebben. Of heb ik dat nou gedroomd?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:02 schreef ThijsTH het volgende:
Is die Casper nou gay of niet? Hij komt in z'n bewegingen wel gay over maar het is nergens benoemd dus ben toch wel benieuwd?
Ik dacht ook zoiets te zien maar vind het dan bizar dat er niks over gezegd is, door een medebewoner of de voice over. Dus ik dacht ik zal het wel verkeerd gezien hebben....quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:24 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik dacht hem al zoenend met Jorim gezien te hebben. Of heb ik dat nou gedroomd?
Prima samenvatting wel.Kleine toevoeging;zeuren over te weinig eten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:37 schreef Cirilico het volgende:
Zojuist aflevering 3 gekeken. Ik ga stuk. Jorrit die zoals verwacht wederom de zwakste schakel is.Typisch. En dan zo overdreven geacteerd sip erbij zitten. En weer smoesjes. Haha.
Die Jennemie is niet helemaal lekker daarboven. Eerst iedereen afsnauwen omdat ze praten en daarna zelf lachen, gieren, brullen met haar "vriendje". Want dat mag wel natuurlijk. Net zoals ze iedereen belachelijk mag maken, maar als iemand vraagt of t ene tandje zachter kan dan voelt ze zich meteen aangevallen. Gestoord.
Iedereen mag ook stoppen met huilen om alles
Dat is nu gaande in aflevering 4.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima samenvatting wel.Kleine toevoeging;zeuren over te weinig eten.
In de ogen van een baliemedewerkster? Toevallig bij een tandarts.quote:
Ja, ik ook. Met het verschil dat Martin niet neerkeek op anderen en dat Martin zelfkennis had en ook daadwerkelijk sterk en slim was.quote:
Denk dat ze wel punten van een ander team zouden kunnen "lenen" voor boodschappen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zouden ze ook in de min kunnen komen te staan? Zou niet weten hoe, maar theoretisch
Bij de mannelijke kandidaten is het wat dunner bezaaid. Zit maar 1 echt mooie man tussen en die heeft de haaien een overwinning bezorgd. Lekker ding!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:11 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik vind sowieso het vrouwelijk schoon level bizar hoog liggen. Donna en Melanie zijn prachtig, Ragna (ofzoiets) is erg mooi en dan heb je nog die 2 blondjes die zeer acceptabel zijn. Jennemie is matig, maar zelfs die ouwe taart ziet er voor 55 nog zeer prima uit.
Misschien dat Casper bi is en hij heeft inderdaad met onze relnicht gezoend.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 23:24 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik dacht hem al zoenend met Jorim gezien te hebben. Of heb ik dat nou gedroomd?
35 minuten. Het is ook niet veel maar ja ze moeten de maand volmaken alleen zie je nu door het gemis van streams niet dat ze 23 uur per dag niks anders doen. Kijkcijfers zakken per dag. Ze hameren wel heel erg op terugkijken via je tv provider dus misschien hopen ze zo dat de uitgestelde kijkers nog gaan stijgen.. ben benieuwd hoe lang het leuk en interessant blijft.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:40 schreef Adat231 het volgende:
vind er niet zo veel aan. de afleveringen zijn kort en dan zit je vooral te kijken naar de spelletjes en Jan. het leukste van reality vind ik de omgang met elkaar, maar dat zie je maar zo kort en soms ook zonder context. Zonde!
Klopt, het is meer een spelshow dan een realityshow, het begrip RLS mag het al helemaal niet dragen zonder streams.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:40 schreef Adat231 het volgende:
vind er niet zo veel aan. de afleveringen zijn kort en dan zit je vooral te kijken naar de spelletjes en Jan. het leukste van reality vind ik de omgang met elkaar, maar dat zie je maar zo kort en soms ook zonder context. Zonde!
En Olivier de kunstenaar vond het fantastischquote:
Het zijn verhaallijnen waar ze allemaal aan meewerken, alleen met streams leer je de karakters echt kennen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:40 schreef Adat231 het volgende:
Die Jorrit lijkt een gepest jongetje en men is zeker gewaarschuwt dat ze hem moeten sparen of zo, dat tekeningtje??? maf jochquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
En Olivier de kunstenaar vond het fantastisch![]()
Ik zit nu de aflevering van gisteren te kijken maar "Fred van Leer" is stijgende in mijn ranking!
De arts-in-wording kan niet verder meer zakken....
Mocht dit zo blijven dan kan je een vervolg op JAA op je buik schrijven.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Kijkcijfers eerste reguliere daily van vorige week maandag:
Kijkdichtheid: 3,2 Marktaandeel: 10,5 Kijkcijfer: 515.000
schat net voor de kerst de allerlaatste uitzendingquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:22 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
35 minuten. Het is ook niet veel maar ja ze moeten de maand volmaken alleen zie je nu door het gemis van streams niet dat ze 23 uur per dag niks anders doen. Kijkcijfers zakken per dag. Ze hameren wel heel erg op terugkijken via je tv provider dus misschien hopen ze zo dat de uitgestelde kijkers nog gaan stijgen.. ben benieuwd hoe lang het leuk en interessant blijft.
JAA?quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mocht dit zo blijven dan kan je een vervolg op JAA op je buik schrijven.
oohquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
FOK afkorting Een Jaar Van Je Leven.
Kan ook naast elkaar blijven bestaan, en wissel je het steeds af, maar wel gewoon in de huidige setting want het is er wel mooier op geworden na JAA.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mocht dit zo blijven dan kan je een vervolg op JAA op je buik schrijven.
Nog beter! Gelukkig kijk ik de oude afleveringen nog dagelijks tussendoor.quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:42 schreef Giggio het volgende:
[..]
ooh![]()
Utopia mag ook wel uit de motteballen!
Wat tactische besprekingen in groepsverband, maar soms ook met z'n tweeën rondjes lopen in de tuin (JAA flashback)quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:40 schreef RobjeGeus het volgende:
Toch mis ik wel streams, je leert ze niet echt echt kennen...veelal is het de spellen.. maar toch vind ik het tot nu toe wel een leuk programma.
En later op de avond nog eens 118.000quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:48 schreef freaky40 het volgende:
Kijkcijfers eerste reguliere daily van vorige week maandag:
Kijkdichtheid: 3,2 Marktaandeel: 10,5 Kijkcijfer: 515.000
Gouden Kooi in dat vliegenparadijsquote:Op maandag 30 oktober 2023 12:42 schreef Giggio het volgende:
[..]
ooh![]()
Utopia mag ook wel uit de motteballen!
Ik snap niet waarom die John de Mol niet gewoon de livestreams aangooit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt, het is meer een spelshow dan een realityshow, het begrip RLS mag het al helemaal niet dragen zonder streams.
Nou gun hem geen afgang als hij de streams maar aanzet want dat doet de show meer goed dan kwaad, in the end. Alles helpt om nog beter te scoren zeker als je dit project voor onbepaalde tijd wil uitzenden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:35 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die John de Mol niet gewoon de livestreams aangooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |