Dat is inclusief startpremie enzo he.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:02 schreef ashardalan het volgende:
[..]
36 miljoen dit seizoen? If so, holy shit
Dan nog, veul knaken... Er zijn dagen dat ik het niet heb, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is inclusief startpremie enzo he.
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, jammer ook dat hij niet kon verdedigen.
Tel daar nog 3x een uitverkochte Kuip bij, winstpremie voor komende wedstrijden, mogelijke overwintering, niet ondenkbaar dat je (ruim) boven de 50 gaat uitkomen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:02 schreef ashardalan het volgende:
[..]
36 miljoen dit seizoen? If so, holy shit
Dat passje bij die afgekeurde goal, maar sowieso zijn techniek en passingquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Maar die Stengs, kolere, wat was die goed vanavond.![]()
![]()
Bedankt lieverd, heb jij ook zo genoten?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:19 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, gefeliciteerd Feyenoord-vrienden
@:scrummie @:dombohetolifantje1 @:caland @:fetx @:klaasweetalles @:zoekeenleven @:netsplitter @:tweedeklum @:elan @:ali_boo @:slobeend @:onlogisch @:erasmus @:pisces29 @:bezsen @:gurneyisbestoke @:timmmmm @:klaasweetalles
(Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik jou niet als één van mijn Feyenoord-vrienden)
Gewoon bijna de helft van de totale begroting, aldus VI. Lekker hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tel daar nog 3x een uitverkochte Kuip bij, winstpremie voor komende wedstrijden, mogelijke overwintering, niet ondenkbaar dat je (ruim) boven de 50 gaat uitkomen.
Lopez was wel heel erg matig daar, zou beelen daar niet kunnen spelen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:25 schreef De_Pel het volgende:
Mocht je doorgaan in de CL, dan lijkt het me logisch om in de winter te kijken of je nog een goede rechtsback kunt halen.
quote:'Een Lazio-ramp', kopt La Gazzetta dello Sport. 'Nooit in de wedstrijd, het Feyenoord van Gimenez wint makkelijk.' De roze sportkrant zag de ploeg van Arne Slot domineren. 'Ze maakten er drie, maar hadden er makkelijk nog drie kunnen maken. Pas in minuut tachtig begon Lazio iets te ondernemen.'
Gerept wordt van een 'Feyenoord-monoloog'. 'Feyenoord was vooral gevaarlijk via flankspelers Stengs en Paixão, al zijn de drie middenvelders beslist beter dan die van Lazio. Het samenspel van Feyenoord is mooi en effectief, bij Lazio is alles vooral passief.'
La Stampa zag Lazio 'gekleineerd' worden. 'I Biancocelesti leken ongeïnspireerd en vooral afgeleid. Zo erg zelfs, dat Gimenez binnen een paar minuten twee keer kon scoren (waarvan één uit buitenspelpositie, red.).'
'Een slechte wedstrijd en een pijnlijke nederlaag', schrijft Corriere dello Sport. 'Feyenoord wint met 3-1 van een Lazio dat te laat wakker wordt', klinkt het. 'Het enige genot van de avond was de benutte penalty van Pedro.'
Volgens Rai News was het een 'pijnlijke en nerveuze' wedstrijd van Lazio-kant. 'Woensdag betrad Lazio het veld in een van de meest vijandige stadions. In een vurig klimaat waren uitfans niet welkom. Sarri's mannen verlaten het veld met een zware nederlaag.'
Het medium is de editie van vorig jaar in de Europa League nog niet vergeten. 'Er hing een soort wraak in de lucht.' Feyenoord zegevierde vorig seizoen weliswaar met 1-0 tegen Lazio, na afloop ging het vooral over trainer Maurizio Sarri, die plas over zich heen had gekregen. De 64-jarige Italiaan liet zich negatief uit over de supporters van Feyenoord. 'Sarri kan zich de avond nog goed herinneren. Ook vanavond verloor hij in De Kuip.'
Beelen erin en Geertruida rechtsback had logischer geweest denk ik, maar het centrum was natuurlijk uitstekend zowel met als zonder bal en dat uit elkaar trekken was misschien ook niet handig geweest.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Lopez was wel heel erg matig daar, zou beelen daar niet kunnen spelen?
Kloesoegod zet gewoon z’n telefoon uit zodra de CL-meloenen zijn gestort.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:26 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Gewoon bijna de helft van de totale begroting, aldus VI. Lekker hoor
Nu hopen dat Santi gewoon blijft tot minimaal het einde van het seizoenDie kon nog wel eens heel moeilijk te houden blijken
Die zal dan nog matiger zijn vrees ik als Slot een lb op rb zet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Denk dat Beelen in het centrum en Geertruida op rechts dan logischer is. Maargoed, dan zou dat de zwakke plek van het elftal zijn…quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vond Lopez vorig seizoen op linksback echt heel erg goed, maar het lijkt alsof hij hier een beetje misbruikt wordquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Beelen erin en Geertruida rechtsback had logischer geweest denk ik, maar het centrum was natuurlijk uitstekend zowel met als zonder bal en dat uit elkaar trekken was misschien ook niet handig geweest.
Overigens was ik het bestaan van heel Lopez al vergeten
We winnen de poule gewoon?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:39 schreef Cara het volgende:
Moet je nou willen dat ze in Schotland gelijk spelen of dat Atelti wint? Met winst van Atleti heb je zo goed als zeker europees vervolg, hoge ogen gooien in de EL, of hopen op een gelijkspel of winst celtic en mogelijk 4e in de poule?
Uit naar Italie, thuis de nr. 2 van Spanje en uit naar Schotland, waar Atleti ook flink worstelt. ik moet het nog maar zien.quote:
Is het niet gewoon goed als we zo hoog mogelijk eindigen? Lijkt me dan dat een winst van Celtic het beste is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:39 schreef Cara het volgende:
Moet je nou willen dat ze in Schotland gelijk spelen of dat Atelti wint? Met winst van Atleti heb je zo goed als zeker europees vervolg, hoge ogen gooien in de EL, of hopen op een gelijkspel of winst celtic en mogelijk 4e in de poule?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |