quote:Feyenoord treft Lazio Roma in volgend Champions League-duel
Voor Feyenoord is het treffen met Lazio Roma in de UEFA Champions League een weerzien met een oude bekende. De Rotterdammers troffen de Italianen vorig seizoen in de groepsfase van de Europa League. In het cruciale laatste groepsduel wist Feyenoord met 1-0 te winnen en daarmee werd het groepshoofd. Santiago Giménez was met zijn doelpunt de matchwinner en trainer Arne Slot zal dan ook erg opgelucht zijn dat zijn spits er vandaag na twee wedstrijden schorsing weer bij is.
Feyenoord
Bij de gasten is het oppassen voor Ivan Provedel. De doelman ging in de eerste speelronde mee naar voren en maakte in blessuretijd de gelijkmaker tegen Atletico Madrid. De Romeinen zijn sowieso meester in het scoren van late doelpunten, want ze wisten de wedstrijd tegen Celtic in de absolute slotfase te winnen.
Wanneer is Feyenoord vs. Lazio op televisie te zien?
Feyenoord vs. Lazio is op woensdag 25 oktober vanaf 18:45 uur te zien op RTL7 & Ziggo Sports Voetbal
En Frans Duijts?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zou wel matchen, maar daar heb je ook van alles. Duits, Frans enz..
Frans Duits is dan weer gewoon Nederlands.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zou wel matchen, maar daar heb je ook van alles. Duits, Frans enz..
Prima toch.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:13 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 89% gewijzigd door KingRoland op 25-10-2023 20:13:01 ]
Drama-avondquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat verwachten we morgen van de coefficient?
Moeten ze allebei naar Engeland?quote:
Gelukkig.quote:
Een rebound voor open goal ja. Knap.quote:
Nee, AZ speelt thuis tegen Aston Villa. Maximaal gelijkspelletje wellicht. Aston moet nu wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moeten ze allebei naar Engeland?
Stond er gewoon nog eentjequote:
Ik heb het over de voorbereiding ontzettende domme lulquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een rebound voor open goal ja. Knap.
De aanval waar de rebound uit kwam wel aardig ja.
XDquote:
Zou je hem doen? @Cocoquote:
Ho maar weer.quote:
Ja hoor, verquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:27 schreef thedeedster het volgende:
PSV is ver van dit niveau. Maar ja, Mickey Mouse competitie.
Ik ben niet zo ordinairquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh het was jouw klassieke vraag, voor @:oriente
Je hebt wel eens andere info verschaft. Maar genoteerd.quote:
Stalkerquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt wel eens andere info verschaft. Maar genoteerd.
Gewoon uit de SC in gesprek. Ouwe stokerquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon uit de SC in gesprek. Ouwe stoker
Ja ditquote:
Bram?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon uit de SC in gesprek. Ouwe stoker
Ladagequote:
Uitstekende ontdekking weer van Mislintat.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:32 schreef Oriente het volgende:
Trutje Guendouzi met z'n vrouwenkapsel
Ik heb zo'n hekel aan die vent (En Cucurella)quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uitstekende ontdekking weer van Mislintat.
David Luiz en SideShow Bob wannabe'squote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan die vent (En Cucurella)
Ben jij ook al aan het kalen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan die vent (En Cucurella)
Mislintat.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uitstekende ontdekking weer van Mislintat.
Zou je dat willen?quote:
2-1 is toch ook gewoon genoeg?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:38 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 zie je nou wel dat Feyenoord die derde moest maken?
Dan is er geen COEFFICIENTENPOLONAISEquote:
Nee want dan is er hoop.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
2-1 is toch ook gewoon genoeg?
Alsof dat nooit bij pakweg Portugese ploegen isquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:40 schreef Saekerhett het volgende:
Godsamme. Altijd die Nederlandse ploegen die niet zonder spanning een wedstrijd uit kunnen spelen.
Nou nou nou…quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:42 schreef Saekerhett het volgende:
Die scheidsrechter, echt wat een mongool
Altijdquote:
Zijn er nog chipgeleerden die dit naar de Nederlandse kunnen vertalen? Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:16 schreef KingRoland het volgende:
waar zijn al die mongolen die steeds bezig zijn met xG? zegt helemaal geen ene reet. 1,9 - 2,4 in het voordeel van Lazio ook.
Enige wat je moet weten is wat xG betekent, lijkt mij geen hogere wiskunde toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn er nog chipgeleerden die dit naar de Nederlandse kunnen vertalen? Mijn dank is groot.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:16 schreef KingRoland het volgende:
waar zijn al die mongolen die steeds bezig zijn met xG? zegt helemaal geen ene reet. 1,9 - 2,4 in het voordeel van Lazio ook.
En die ene voor een leeg doel na rust. Om tegen Atletico of nog betere ploegen te kunnen winnen, moet het nog scheper.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Lazio had een kans gehad, die kopbal in de 1e helft geloof ik. Oh en kans op het einde.
als je de pingel meepakt dan heb je er 3, 3 schoten op doel.
Lucky Feyenoord.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:16 schreef KingRoland het volgende:
Vanavond gaan we gelukkig echt een wereldploeg aan het werk zien in Brighton.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lucky Feyenoord.
Overigens zelden zo'n overreactie gezien op een overwinning tegen een zeer matige ploeg als vandaag.
Dat is wel een hele slechte whataboutism.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vanavond gaan we gelukkig echt een wereldploeg aan het werk zien in Brighton.
Stop deze act maar gewoonquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:53 schreef Wotte het volgende:
Gimenez is overigens nog steeds geen topspits en gaat dat ook niet worden voor degene die me tagde.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:53 schreef Wotte het volgende:
Gimenez is overigens nog steeds geen topspits en gaat dat ook niet worden voor degene die me tagde.
Dat zou dom zijn om dat altijd te doen zeg .quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:58 schreef GGMM het volgende:
Je zou maar constant in blijven gaan op een act in de hoop dat hij verandert. Jezelf niet beseffen dat het juist die aandacht is waar hij naar opzoek is.
Beetje psychologie van de koude grond gehalte. Overigens meen ik daadwerkelijk dat die heiligverklaring van Santiago een tikkeltje buitensporig is. Leuke spits voor de subtop maar een Depay is al een klasse beter. En dat is ook een vrij middelmatige spits op de europese velden. Misschien wel eens het een en ander overdreven over die jongen, dat durf ik best toe te geven hoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:58 schreef GGMM het volgende:
Je zou maar constant in blijven gaan op een act in de hoop dat hij verandert. Jezelf niet beseffen dat het juist die aandacht is waar hij naar opzoek is.
Beetje de prestaties van FA GGMM op dit forum. Hij doet het verder prima, maar iets toevoegen doet hij niet zoveel.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beetje psychologie van de koude grond gehalte. Overigens meen ik daadwerkelijk dat die heiligverklaring van Santiago een tikkeltje buitensporig is. Leuke spits voor de subtop maar een Depay is al een klasse beter. En dat is ook een vrij middelmatige spits op de europese velden. Misschien wel eens het een en ander overdreven over die jongen, dat durf ik best toe te geven hoor.
Hij doet het verder prima daar niet van.
Hij presteert naar zijn capaciteiten. Overigens meen ik wel iets bijzonders te zien in Minteh.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beetje de prestaties van FA GGMM op dit forum. Hij doet het verder prima, maar iets toevoegen doet hij niet zoveel.
Moet je dan ook maar respecteren natuurlijk.
Was de azijn in de aanbieding? Je kan ze ook gewoon normaal feliciteren.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lucky Feyenoord.
Overigens zelden zo'n overreactie gezien op een overwinning tegen een zeer matige ploeg als vandaag.
Als er door de act van Wotte heengeprikt wordt, zou ik zelf niet met nog een vergelijkbare act komen (lol).quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lucky Feyenoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |