Ik haat gezelligheid. Is ook een typisch Nederlands woord. Gezellig staat voor VIVA-Forum. Ieder forum verdient een gezellige FA. Lekker knus. Kusjekroel. Spaar iedereen en AH-koffiezegels.quote:
Dan heeft VVD er de afgelopen dertien jaar een gigantische teringbende van gemaaktquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:48 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
dit is gewoon simplistische vvdretoriek
Rechts en milieu is wel nagenoeg een onmogelijke combi. Want economie.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:49 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk zou een partij als GroenRechts wel iets zijn. Er mag best wat aan milieu gedaan worden, maar voor de rest ben ik wel rechts.
Misschien kan die partij er ngo even bijkomen (er zijn al zo weinig opties lol)
Fatsoenlijk rechts is er nietquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rechts en milieu is wel nagenoeg een onmogelijke combi. Want economie.
Maar er is wel een grote vraag naar een nieuwe fatsoenlijke rechtse partij. Die is er niet dus lopen we weer richting de VVD.
Geen idee wat dat met die post te maken heeft, maar bedankt voor je verhaaltjequote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat gezelligheid. Is ook een typisch Nederlands woord. Gezellig staat voor VIVA-Forum. Ieder forum verdient een gezellige FA. Lekker knus. Kusjekroel. Spaar iedereen en AH-koffiezegels.
Ik denk dat het bedtijd is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee wat dat met die post te maken heeft, maar bedankt voor je verhaaltje
Het dedain naar briljante, geniale, toonaangevende, humoristische, erudiete bescheiden FOK! legendes is weer schrijnend.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee wat dat met die post te maken heeft, maar bedankt voor je verhaaltje
Goeie verhalen over gehoord. Denken neem ik in overweging.quote:
Wat vind jij van tongquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tong haat gezelligheid.
Nooit gemerkt.
Eerlijk gezegd vind ik die broccoli heerlijk. Zou ik de kaassaus mogen kiezen om belachelijk te maken?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het dedain naar briljante, geniale, toonaangevende, humoristische, erudiete bescheiden FOK! legendes is weer schrijnend.
Ik ga Karbonade met broccoli, kaassaus en aardappelpuree eten. Dus grijp je kans, en maak m'n broccoli belachelijk.
Beter lopen die allemaal naar de Pieter!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rechts en milieu is wel nagenoeg een onmogelijke combi. Want economie.
Maar er is wel een grote vraag naar een nieuwe fatsoenlijke rechtse partij. Die is er niet dus lopen we weer richting de VVD.
Jajaquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:05 schreef GGMM het volgende:
Waarom flikkert iedereen tegenwoordig overal kaas overheen.
Als je geen broccoli lust eet dan wat anders.
Het is Tong en tong80. Die vraag stellen aan Dombo, is vragen naar de bekende weg in een doolhof.quote:
Ik denk dat ik een maaltijdsalade doequote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben snert aan het maken
Zoek een arts en vraag om mededogen. Anaal.quote:
Ik zit niet elke zondag in de kerk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Beter lopen die allemaal naar de Pieter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |