Die Avila was de ergste van allemaalquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Brobbey en Gaaei hebben weer dingen laten zien waar je in de 3e klasse voor gewisseld wordt.
Maar het had na 20 minuten ook 0-5 kunnen staan.quote:
0-5? Dat is wel enorm optimistisch gezien.quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar het had na 20 minuten ook 0-5 kunnen staan.
Héél erg veel vraagtekens bij dit verhaal.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:45 schreef Szura het volgende:
Ach VVD, ach BBB
https://www.hpdetijd.nl/2(...)ijderd-van-de-macht/
En ook weer heel typerend dat ze college volgde bij Kinneging in de walgelijkste faculteit van heel Nederland
https://www.ewmagazine.nl(...)&utm_campaign=bufferquote:Een voor IS-lidmaatschap veroordeelde vrouw werkte voor VluchtelingenWerk dankzij een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG), tot grote onvrede van onder anderen Pieter Omtzigt, die er Kamervragen over stelde aan minister Dilan Yesilgöz. Maar Omtzigt vroeg jarenlang advies aan een dergelijke veroordeelde – deradicaliseringsexpert Soumaya Sahla – die tot driemaal toe een VOG kreeg, om in politiek (adviseur), GGD en onderwijs te werken. Dat blijkt uit onderzoek van EW.
Waar kun je deze stemwijzer doen?quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
We kunnen weer aantonen hoe links WLR is!
@Slobeendquote:Op maandag 30 oktober 2023 08:58 schreef Szura het volgende:
Ach Omzicht ach ach, hypocriete lul
[..]
https://www.ewmagazine.nl(...)&utm_campaign=buffer
Rechts progressief. Waar zelden een partij zit.quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
NSC is duidelijk een schot in de roos!quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
Rechtsquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Rechts progressief. Waar zelden een partij zit.
Maar je zult me nooit op een conservatieve partij zien stemmen, dus praktisch stem ik altijd links.quote:
"Ja, mits" en "Nee, tenzij" leveren bij stemwijzers een ander resultaat op terwijl het in de praktijk weinig hoeft te verschillen. Je verliest altijd een stukje nuance maar ik kom toch altijd ongeveer op de juiste plek uit.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar je zult me nooit op een conservatieve partij zien stemmen, dus praktisch stem ik altijd links.
Ik zit eigenlijk altijd vrij consequent rechts progressief bij kieskompas, met af en toe uitstapje naar links progressief.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:47 schreef Aguero het volgende:
[..]
"Ja, mits" en "Nee, tenzij" leveren bij stemwijzers een ander resultaat op terwijl het in de praktijk weinig hoeft te verschillen. Je verliest altijd een stukje nuance maar ik kom toch altijd ongeveer op de juiste plek uit.
Oftewel kappen met VVD stemmenquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:09 schreef franklop het volgende:
Zit het dichtst bij CU/D66
Wel tegen de middellijn aan zo'n beetje.
Dat doe ik al even niet meer hoorquote:
Zit ongeveer zelfdequote:Op maandag 30 oktober 2023 09:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet wachten tot er naar voren komt dat zij het hele vermogen van Wiegel heeft ontfutseld.quote:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ntimiderend%20gedrag.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:45 schreef Szura het volgende:
Ach VVD, ach BBB
https://www.hpdetijd.nl/2(...)ijderd-van-de-macht/
En ook weer heel typerend dat ze college volgde bij Kinneging in de walgelijkste faculteit van heel Nederland
Je komt toch vaak een beetje meer in het midden uit als je zo'n stemwijzer niet puur ideologisch invult (zoals politieke partijen wel doen).quote:
D66 nog wel eens maar die zijn de laatste jaren wat naar links geschoven.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Rechts progressief. Waar zelden een partij zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 22:00 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben een rechtse rakker in dit topicSame. Ook nog een conservatiever.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Waar?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:09 schreef hhh38 het volgende:
Sunfield zorgt ervoor dat Volksmenner Wierd zich weer eens belachelijk maakt, genot.
Het wordt daaronder nog beter slechter.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die reactie daarna maakt het af
Een van de allerwalgelijkste landen op aarde die het WK voetbal gaat organiseren en mogelijk het wielrennen gaat overnemen. Ik wil niet meer leven op deze planeet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Saudi-Arabië enige kandidaat voor organisatie WK 2034 na afhaken Australië
Ach, voetjebal. Wat voor aanvoerdersbanden zullen ze deze keer gaan dragen als constructief protest tegen organisatie in dat walgelijke land?
Sportbonden zijn zulke walgelijke organisaties, verkopen alles aan de hoogste bieder (die altijd perverse bijbedoelingen hebben) zonder democratische controle.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de allerwalgelijkste landen op aarde die het WK voetbal gaat organiseren en mogelijk het wielrennen gaat overnemen. Ik wil niet meer leven op deze planeet.
Weet je wie ook moeite had met het feit dat al het oude & vertrouwde door vreemde, in zijn ogen walgelijke mogendheden werd overgenomen en uiteindelijk ook niet meer wou leven op deze planeet?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de allerwalgelijkste landen op aarde die het WK voetbal gaat organiseren en mogelijk het wielrennen gaat overnemen. Ik wil niet meer leven op deze planeet.
Het zit natuurlijk allang in de haarvaten van verschillende sporten. We doen er niets tegen, we kijken allemaal 'gewoon' en verzuipen in het moeras der leegheid.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een variant op de WatLaf-band? (https://watlafknvb.nl/)quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Saudi-Arabië enige kandidaat voor organisatie WK 2034 na afhaken Australië
Ach, voetjebal. Wat voor aanvoerdersbanden zullen ze deze keer gaan dragen als constructief protest tegen organisatie in dat walgelijke land?
NRC had heel stuk over euthanasie vandaag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar jouw dagelijkse voorbeschouwingen voor de 21 etappes van de Tour de Saoedi-Arabië.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het wordt daaronder nog beter slechter.
[ twitter ]
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |