SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
![]()
Is dat niet al lang en breed het niveau wanneer je vijand als enige doel heeft om algehele vernietiging te zaaien en zich daarin berust op methoden die zoveel mogelijk eigen burgerslachtoffers veroorzaken dmv het gebruik van menselijke schilden?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:30 schreef Gitw het volgende:
[..]
Dit heeft niets met verdedigen te maken maar met genocide onder de sluier van wraak. Als we het even heel simplistisch bekijken dan heb je aan de ene kant een terreur organisatie en aan de andere kant een westers georiënteerde staat met een hyper modern, goed uitgerust leger dat ondersteund wordt door het westen. De aanslag op 7 oktober was verschrikkelijk, en dat was een terreur daad. Maar de reactie van Israël hierop is buiten alle proporties en grenst aan oorlogsmisdaden. Met zo'n gigantische overmacht, is het immoreel om zo te reageren.
Hoe reageer je daar dan op? Trek je dan zelf wel een grens die je niet over wilt gaan, en houd je daarmee de oorlogsmisdaden (jegens zowel Israëliërs als Palestijnen) van Hamas in stand, of verlaag je je tot datzelfde niveau om er hopelijk een einde aan te maken?Die Palestijnse slachtoffers schrijf ik zowel toe aan de reactie van Israël, als aan de methode van 'oorlogsvoeren' van Hamas. Dode kinderen, dat is precies wat er gebeurt als je als terroristische organisatie in alles beroept op menselijke schilden. Alles in de organisatie van Hamas is ingericht op 'zoveel mogelijk Palestijns leed'.quote:En de beelden van een Palestijnse vader met de overblijfselen van zijn kinderen in een plastic boodschappen tasje, valt in dezelfde categorie barbaars als de aanslagen van Hamas en de mensen die door hun gemarteld zijn. Echter maakt het feit dat het aantal slachtoffers nu in de Gaza minstens een vertienvoudiging is, waaronder relatief gezien veel kinderen het in mijn optiek misschien nog wel een stuk erger.Zoals we dat bij steun aan Palestina ook niet doen? Een voorwaarde voor die steun is ook nog nooit 'kap eens met dat Hamas gedoe' geweest.quote:Maar wat mij nog het meest een bittere nasmaak geeft aan dit alles. Is dat er blijkbaar geen voorwaarden gesteld worden aan de steun aan Israël vanuit het westen. Maar gewoon lekker doorgaan met munitie en wapens leveren. Het is werkelijk waar schandalig.
[ Bericht 7% gewijzigd door probeer op 25-10-2023 13:15:04 ]"Pools are perfect for holding water"![]()
Het blijft jammer dat je op een telefoon onmogelijk nog een quote kan geven in de vorige reeks bij een nieuwe reeks.
Ik heb altijd ctrl+c en ctrl+v gemist op een telefoon.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Je gaat uit van een Abrahamse religie.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo is het niet geloven in een stokoude almachtige kerel op een wolkje arrogant?
Jouw post is wat jullie atheïsten zo arrogant en intolerant maakt. Jullie zijn zo ontzettend overtuigd van het gelijk hebben van het niet bestaan van een god (whatever dat moge zijn). Terwijl ik het in twijfel trek. Ik weet niet of er een god is.
Het is behoorlijk arrogant om te stellen dat er niets anders dan niets kan zijn. Omdat je dat gewoon niet kan weten.![]()
Enige "tip" die ik kan geven is gewoon quoten zoals je zou doen en dan de hele handel copy pasten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
Het blijft jammer dat je op een telefoon onmogelijk nog een quote kan geven in de vorige reeks bij een nieuwe reeks.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Dat kan je toch ook omdraaien, heb je nog wat anders dan diverse sprookjesboeken in te brengen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je gaat uit van een Abrahamse religie.
Jouw post is wat jullie atheïsten zo arrogant en intolerant maakt. Jullie zijn zo overtuigd van het gelijk van het niet bestaan van een god (whatever dat moge zijn).![]()
Er is inmiddels nieuw beeldmateriaal naar boven gekomen van deze vrouw, het vermeende slachtoffer van 'Islamfobie'. Dit was haar reactie na de slachtpartijen in Zuid-Israël van twee weken terug:quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:45 schreef HowardRoark het volgende:
Deze is ook weer hilarisch_!. Je verzint dit echt niet. Eerst jammeren over wat voor een slachtoffer je bent, daarna in Jihadistische programma's terreur verheerlijken. Deze mensen hebben geen zelfreflectie.
[ twitter ]'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Vandaar mijn vorige post: welke tolerantie?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jouw post is wat jullie atheïsten zo arrogant en intolerant maakt. Jullie zijn zo overtuigd van het gelijk van het niet bestaan van een god (whatever dat moge zijn).
Atheisme is echt veruit het minst tolerant vanwege het nagenoeg ontbreken hiervan.
Alleen al get ontkennen dat ze een ideologie hebben bevestigt dit.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.![]()
Ik stel juist dat ik antithetisch ben. Dus per definitie mij afkeer van die sprookjesboeken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook omdraaien, heb je nog wat anders dan diverse sprookjesboeken in te brengen?![]()
Ik ga ervan uit dat er geen god is omdat het een totaal onlogisch gegeven is. Ik ben toch ook geen gelovige als ik denk dat het niet gaat regenen vandaag of zo?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ook voor jou geldt dat je gelooft dat er geen god is en het niet zeker weet. Wat je per definitie een gelovige maakt.
Behalve dat een atheïst dus zo ontzettend zeker weet dat er geen god is dat het de minst tolerante ideologie maakt.
Je noemt vervolgens het idee dat er geen god is weer een ideologie. Een ideologie is een corpus met ideeën over de maatschappij. Dat is het atheïsme niet. Het is dus geen godsdienst, geen ideologie en dus ook geen "intolerante ideologie".![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:38 schreef Perrin het volgende:
Waarom brandstof essentieel is voor Hamas:
[ twitter ]
Idf vindt het belangrijk dat Hamas ruim voldoende zuurstof en lucht in hun tunnels heeft![]()
Surequote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jouw post is wat jullie atheïsten zo arrogant en intolerant maakt. Jullie zijn zo overtuigd van het gelijk van het niet bestaan van een god (whatever dat moge zijn)..
Ook al geloof ik idd niet in een sprookje, ik leef ook niet constant om anderen te overtuigen van hun ongelijk, het originele, leven en laten leven.
En ik ga al helemaal geen oorlogen voeren over wiens denkbeeldige vriendje beter is, dus nee, "we" zijn niet arrogant, we zijn gewoon beter.
Trouwens, zelfs al zou "God" zichzelf morgen openbaren, van mij mag ie dan meteen door naar het Strafhof in Den Haag voor misdaden tegen de mensheid.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
De bewijslast ligt eigenlijk ook bij de gelovigen. Laat deze mensen nou maar eens aantonen dat hun god ook daadwerkelijk bestaat. Zoals ze in het Engels zeggen: extraordinary claims require extraordinary evidencequote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jouw post is wat jullie atheïsten zo arrogant en intolerant maakt. Jullie zijn zo overtuigd van het gelijk van het niet bestaan van een god (whatever dat moge zijn).ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Mooie bevestiging.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat er geen god is omdat het een totaal onlogisch gegeven is. Ik ben toch ook geen gelovige als ik denk dat het niet gaat regenen vandaag of zo?
Je noemt vervolgens het idee dat er geen god is weer een ideologie. Een ideologie is een corpus met ideeën over de maatschappij. Dat is het atheïsme niet. Het is dus geen godsdienst, geen ideologie en dus ook geen "intolerante ideologie".Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Waarom is er zoveel ophef over deze zin?
‘From the river to the sea, Palestine will be free.’
Ik vertaal dit in een vrij Palestina en een vrij volk.
Net zoals Israel een vrij volk is.
Maar men beschouwt dit als antisemitisch...???NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Ik geef dus niets om totale kwats of fantasietjes joh, geef me een greintje bewijs van het bestaan van jouw God of welke god dan ook en ik geef je al mijn geld en ik kom je dagelijks druiven voeren.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jouw post is wat jullie atheïsten zo arrogant en intolerant maakt. Jullie zijn zo ontzettend overtuigd van het gelijk hebben van het niet bestaan van een god (whatever dat moge zijn). Terwijl ik het in twijfel trek. Ik weet niet of er een god is.
Het is behoorlijk arrogant om te stellen dat er niets anders dan niets kan zijn. Omdat je dat gewoon niet kan weten.
Ik kan ook wel beweren dat er zwarte kikkers in de ruimte rond Alfa Centauri leven in het luchtledige, maakt het nog niet waar.![]()
Nog een mooie bevestiging van de intolerantiequote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De bewijslast ligt eigenlijk ook bij de gelovigen. Laat deze mensen nou maar eens aantonen dat hun god ook daadwerkelijk bestaat. Zoals ze in het Engels zeggen: extraordinary claims require extraordinary evidenceReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Geloven doe je in iets dat niet tastbaar is. Dat het niet gaat regenen maakt je inderdaad geen gelovige.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat er geen god is omdat het een totaal onlogisch gegeven is. Ik ben toch ook geen gelovige als ik denk dat het niet gaat regenen vandaag of zo?
Je noemt vervolgens het idee dat er geen god is weer een ideologie. Een ideologie is een corpus met ideeën over de maatschappij. Dat is het atheïsme niet. Het is dus geen godsdienst, geen ideologie en dus ook geen "intolerante ideologie".
Het idee dat er geen god bestaat maakt het toch een ideologie.
Ik leer graag dus ben benieuwd.![]()
Nee, niet sparen van postzegels is niet ook een hobby. Ondank je leuke weerwoord dat mensen in de praktijk wel vaak hobbies hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Vandaar mijn vorige post: welke tolerantie?
Atheisme is echt veruit het minst tolerant vanwege het nagenoeg ontbreken hiervan.
Alleen al get ontkennen dat ze een ideologie hebben bevestigt dit.<signature here>.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:51 schreef Bocaj het volgende:
Waarom is er zoveel ophef over deze zin?
‘From the river to the sea, Palestine will be free.’
Ik vertaal dit in een vrij Palestina en een vrij volk.
Net zoals Israel een vrij volk is.
Maar men beschouwt dit als antisemitisch...???https://en.wikipedia.org/wiki/From_the_river_to_the_seaquote:Interpretations differ amongst supporters of the slogan. Civic figures have argued that it calls for a single state in all of historic Palestine where people of all religions have equal citizenship, while certain Islamic scholars have declared the Mahdi - a redemptive apocalyptic figure central to Islamic eschatology - will declare "Jerusalem is Arab Muslim, and Palestine — all of it, from the river to the sea — is Arab Muslim."
Critics of the slogan argue that it is calling for the land to be placed entirely under Arab rule at the cost of the State of Israel.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ben ik toch benieuwd of al die Palestijnse doden volgens mevrouw toch wat afdoen aan dat ziekelijke gevoel van bevrediging wat ze blijkbaar ervoer bij de Israëlische doden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er is inmiddels nieuw beeldmateriaal naar boven gekomen van deze vrouw, het vermeende slachtoffer van 'Islamfobie'. Dit was haar reactie na de slachtpartijen in Zuid-Israël van twee weken terug:
[ twitter ]
FAFO bitch."Pools are perfect for holding water"![]()
Atheisme kan ook goed in het rijtje religies geplaatst worden. Het heeft dezelfde eigenschappen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geloven doe je in iets dat niet tastbaar is. Dat het niet gaat regenen maakt je inderdaad geen gelovige.
Het idee dat er geen god bestaat maakt het toch een ideologie.
Ik leer graag dus ben benieuwd.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Hier moet ik wel om lachen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure.
Ook al geloof ik idd niet in een sprookje, ik leef ook niet constant om anderen te overtuigen van hun ongelijk, het originele, leven en laten leven.
En ik ga al helemaal geen oorlogen voeren over wiens denkbeeldige vriendje beter is, dus nee, "we" zijn niet arrogant, we zijn gewoon beter.
Trouwens, zelfs al zou "God" zichzelf morgen openbaren, van mij mag ie dan meteen door naar het Strafhof in Den Haag voor misdaden tegen de mensheid.
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Atheisme kan ook goed in het rijtje religies geplaatst worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Forum Opties Forumhop: Hop naar: