Veel te vroeg voor iemand die ook nog werken moet GG ellende dat slechte slapen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 05:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is correct en ook juist.
mogguh
Ik volg helemaal niets op Xquote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:01 schreef pullup het volgende:
Blijft ook iets aparts om te volgen![]()
[ twitter ]
Oh ik volg het niet alleen daar natuurlijkquote:
Ik heb twitter nooit iets aangevonden, heb het wel maar kom er nooit.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ik volg het niet alleen daar natuurlijk
Dit geeft hapklare brokjes
Hey Enginequote:
Hey Dotquote:
Ik zie het RLS forum helemaal niet> Ja onder tvquote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:30 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot![]()
Weer een RLS forum zag ik![]()
Welke lopen er momenteel?
MED / RLS gaat weer soloquote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het RLS forum helemaal niet> Ja onder tv
Met streams geen een verder zijn de bondgenoten net begonnen zaterdag
O ja ik wist dat ging gebeuren, wist alleen niet dat het al bekend was gemaaktquote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:37 schreef engine het volgende:
[..]
MED / RLS gaat weer solo
Maar dat wist jij nog niet
RLS is niet begonnen om Bondgenote ALs er een stream bij was geweest had het net als bij BB een eigen forum gekregen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:39 schreef engine het volgende:
Zoals de bondgenoten begonnen is begint ook RLS weer....zonder streams
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
RLS is niet begonnen om Bondgenote ALs er een stream bij was geweest had het net als bij BB een eigen forum gekregen.
Maar er was gewoon behoefte aan dat dat terug kwam
https://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/155quote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:51 schreef engine het volgende:
Maar wat kijken ze in RLS dan vraag ik mij af?
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/155
Ja die zal ik er straks ook in zetten als SHO het er mee eens is natuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2023 07:34 schreef pullup het volgende:
Nou kan dat rls in de media topic er ook wel in terug lijkt me
Morguh Chanelquote:
Gelukkig maar ... wou al bijna Hunted inschakelenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
Lees net dat die Bretly ook is opgepakt, gelukkig hij was vorige week hier wel heel dicht bij nog geen 5 min van mijn huis
https://www.telegraaf.nl/(...)ehouden-in-amsterdam
Het heeft de politie wel bezig gehouden zeg. Moet je kijken wat dat allemaal kost.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar ... wou al bijna Hunted inschakelen
Ik had al een boksbeugeltje mee in de trein voor hemquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
Lees net dat die Bretly ook is opgepakt, gelukkig hij was vorige week hier wel heel dicht bij nog geen 5 min van mijn huis
https://www.telegraaf.nl/(...)ehouden-in-amsterdam
Snap ik, zo een wil je niet tegen komenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had al een boksbeugeltje mee in de trein voor hem
Wij hadden vroeger eentje liggen ... geërfd van mn opa dacht ik .. geen idee waar ie gebleven is ..quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had al een boksbeugeltje mee in de trein voor hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger eentje liggen ... geërfd van mn opa dacht ik .. geen idee waar ie gebleven is ..Die had ik ook ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al een oneindigheid niet gezien
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Wel eens in handen gehad als jongen, maar nooit iets mee geslagen ..quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Die had ik ook ooitOok al een oneindigheid niet gezien
Oh tof, ik kijk zo wel even naar het resultaatquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel eens in handen gehad als jongen, maar nooit iets mee geslagen ..
ff de route van de Tour van volgend jaar kijken op ES
En ze starten in Italia...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh tof, ik kijk zo wel even naar het resultaatWeet dat ze in Nice eindigen
Het is apart en het "dit slaat helemaal nergens meer op" stadium ben ik al lang voorbijquote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:01 schreef pullup het volgende:
Blijft ook iets aparts om te volgen![]()
[ twitter ]
Deze was met veel moeite net gekozen en een paar uur later stapt ie al weer op wegens kansloos, ondertussen staat er weer een nieuwe klaar hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is apart en het "dit slaat helemaal nergens meer op" stadium ben ik al lang voorbij
Die 'Partij' moet zich lekker opsplitsen. Het is al lang niet meer 1 partij. Erger nog, het wordt steeds meer kansloos.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze was met veel moeite net gekozen en een paar uur later stapt ie al weer op wegens kansloos, ondertussen staat er weer een nieuwe klaar hoor
Het verbaast me dat democraten nog niet zijn begonnen met "meespelen". Dit is toch een mooi moment om een wat gematigder speaker te krijgen? Nu blijft een kleine minderheid onder de republieken bepalen wat er gebeurt omdat alle Democrats ook standaard tegen zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze was met veel moeite net gekozen en een paar uur later stapt ie al weer op wegens kansloos, ondertussen staat er weer een nieuwe klaar hoor
Zelfde met de democraten. 50 partijen is misschien wat overdreven, maar iets van 5 a 6 partijen zou helemaal niet verkeerd zijn hier.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die 'Partij' moet zich lekker opsplitsen. Het is al lang niet meer 1 partij. Erger nog, het wordt steeds meer kansloos.
De democraten hangen toch nog lang niet zover uit elkaar? Die hebben iig geen facties die de rest gijzelen voor zover ik weet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfde met de democraten. 50 partijen is misschien wat overdreven, maar iets van 5 a 6 partijen zou helemaal niet verkeerd zijn hier.
Alleen wordt campagne voeren dan nog duurder en ze besteden al zoveel geld er aan.
Er zitten er vast nog wel meer tussen met wat skeletten in de kastquote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
Komt er een keer 1 van de BBB uit voor hun echte doelen. Mag hij geen kamerlid worden.
Rare partij![]()
https://www.ad.nl/politie(...)-nazibitch~a2a611b8/
Las gisteren ook al zoietsquote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ah nee, wat erg. Er zijn, twijfelachtige, geruchten dat Putin een hartstilstand heeft gehad.
Dat kan toch niet waar zijn
Zo'n lieve man.
Vorige week pleitte hij nog voor wapenstilstand...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ah nee, wat erg. Er zijn, twijfelachtige, geruchten dat Putin een hartstilstand heeft gehad.
Dat kan toch niet waar zijn
Zo'n lieve man.
Waarom kijk je naar zulk soort sneue figuren? Soort zelfkastijding ofzo?quote:
Jij hebt ook gekekenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar zulk soort sneue figuren? Soort zelfkastijding ofzo?
Tot die engerd in beeld kwam, toen was het heel snel overquote:
Jij kan dit ook wel waarderen gok ikquote:
Het is ook niet een partij, er zijn 3 soorten. Republiekeinen, democraten en onafhankelijken. Een partij kiest een kant wat ze willen zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die 'Partij' moet zich lekker opsplitsen. Het is al lang niet meer 1 partij. Erger nog, het wordt steeds meer kansloos.
Maar ook binnen de democratische partij zijn diverse stromingen. Bv, de wat gematigde/centrale democraten ala Biden en de linksere stroming zoals bv Ocasio-Cortez. Dat je daar nu weinig over hoort is omdat ze nu samen werken, maar als er weer een democratische meerderheid is, dan spelen die verschillen ook ineens opquote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De democraten hangen toch nog lang niet zover uit elkaar? Die hebben iig geen facties die de rest gijzelen voor zover ik weet.
Ik mis Bartlet for Presidentquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar ook binnen de democratische partij zijn diverse stromingen. Bv, de wat gematigde/centrale democraten ala Biden en de linksere stroming zoals bv Ocasio-Cortez. Dat je daar nu weinig over hoort is omdat ze nu samen werken, maar als er weer een democratische meerderheid is, dan spelen die verschillen ook ineens op
Dit ging puur over de republikeinenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook niet een partij, er zijn 3 soorten. Republiekeinen, democraten en onafhankelijken. Een partij kiest een kant wat ze willen zijn.
Ik bedacht me net dat Joe Lieberman ook behoorlijk lastig was toen hij nog democraat was. Die heeft in zijn 1tje ook diverse dingen stop gezet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mis Bartlet for President
Hoor idd weinig tot niets over de democraten en de stromingen daar. Al was dat ook niet toen ze wel een meerderheid hadden. Heb het idee, kan natuurlijk aan mij liggen, dat ze net iets 'netter' reageren.
Er zijn een hoop kleine partijtjes, maar daar hoor je nooit wat van. Is ook lastig, want voor veel dingen stem je op een persoon en niet op een partij. Maar je hebt veel geld nodig om campagne te voeren en dan helpt het wel om onderdeel van een grote partij te zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook niet een partij, er zijn 3 soorten. Republiekeinen, democraten en onafhankelijken. Een partij kiest een kant wat ze willen zijn.
En daar gaat mijn lunch.quote:
Sorry.quote:
Heer aloa.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Zijne excellentie mevrouw akeligheid...
Ach ja,nog een maandje.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Een Surinaamse vriendin van me kan je niet kwader krijgen dan door te vragen of ze op Sylvana heeft gestemd.
Dan reageert ze als door een wesp gestoken.
De stem bereidheid is ook hoger dan anders.quote:
Zou mooi zijn, elke stem telt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De stem bereidheid is ook hoger dan anders.
Heer GOAquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wilde op youtube een filmpje kijken over de lange termijn weersverwachting....
Krijg je ook al een waarschuwing van Youtube![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gister de stempassen hier binnen gekregen.quote:
Hier nog niet. Zal binnenkort wel komen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gister de stempassen hier binnen gekregen.
FFquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer GOA![]()
FB doet dat volgens mij ook.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
Vandaag hier de poes naar de dierenarts geweest.Iets met haar staart en een tand.
Ketsjing: 400 euro.
Hoop geld zeg...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
Vandaag hier de poes naar de dierenarts geweest.Iets met haar staart en een tand.
Ketsjing: 400 euro.
Nog een beetje wankel van de narcose,maar ze eet wel goed .quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoop geld zeg...
Kat wel weer blij nu?
Tegen het bijten in de hechtingen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog een beetje wankel van de narcose,maar ze eet wel goed .
We hebben geen idee wat er nou precies gebeurd is.
En ze heeft zo`n leuke kap om.
Went ze maar aan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Tegen het bijten in de hechtingen.
Zo'n kap vinden ze meestal niet echt leuk
Heer GG.quote:
Ja, ik ben eraan begonnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer GG.![]()
Veel plezier,leuke aflevering.
Amaaazing.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:15 schreef aloa het volgende:
Damn dit is echt een handig ding![]()
[ afbeelding ]
Heb nog wel ergens een mandoline snijder.quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb nog wel ergens een mandoline snijder.
Ziet er ook wel aardig echt uit.quote:
Ik zou de gok niet nemen als iemand met zoiets gaat dreigen...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ziet er ook wel aardig echt uit.
Die Chinezen hebben de goede maag.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
Wat zonde wat zonde dit
1000den katten gered van de sate
In Thailand kregen we ook te horen geen kip te kopen langs de kant van de weg.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die Chinezen hebben de goede maag.
Zou bijna zeggen, zoals een labrador, die kunnen ook alles vreten en worden niet snel ziek.
Kikkers eten ze hier toch ook wel eens? Mja, niet mijn smaak.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In Thailand kregen we ook te horen geen kip te kopen langs de kant van de weg.
De kans dat het iets anders was, reptiel of kikker of rat was vrij groot
Allo.quote:
Hey marc.quote:
Kikkers wel ja,quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kikkers eten ze hier toch ook wel eens? Mja, niet mijn smaak.
[..]
Allo.![]()
FFquote:
T is ze toch gelukt, Mike Johnson is het geworden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat Joe Lieberman ook behoorlijk lastig was toen hij nog democraat was. Die heeft in zijn 1tje ook diverse dingen stop gezet.
Meerdere malen wel gemist maar niet door een diner.Ze komen altijd wel weer terug.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
FF
Hoe vaak mis jij slangen enzo na een diner waarvan je niet wist wat het was?
Dus je weet niet hoe ze smakenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meerdere malen wel gemist maar niet door een diner.Ze komen altijd wel weer terug.![]()
Schrik me elke keer dan een hoedje.
Ik heb wel eens kikker en slang gegeten. Mja, zolang je het niet weet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kikkers wel ja,
rat en slang etc wat minder
En helemaal niet als je het niet weet
Of misschien wel, want je weet het toch niet
Ik ga ze niet eten.quote:
En was het lekker?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens kikker en slang gegeten. Mja, zolang je het niet weet.
Zul je merken als je mensenvlees eet?
Schijnt heel taai te zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens kikker en slang gegeten. Mja, zolang je het niet weet.
Zul je merken als je mensenvlees eet?
Kikker vond ik op kip lijken, slang was wat taai/stug.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En was het lekker?
Denk het niet, tenzij de mens waar het vanaf komt het mist en daar moeilijk over doet
En waar smaakt kip dan naar?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef rodetoemaat het volgende:
Slang smaakt wat naar kip, krokodil ook.
Vond ik totaal niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef rodetoemaat het volgende:
Slang smaakt wat naar kip, krokodil ook.
Ja kan ook nog zijn aan de bereidingswijze.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vond ik totaal niet.smaken verschillen duidelijk.
Zeker, de bereidingswijze maakt veel uit.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:23 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Ja kan ook nog zijn aan de bereidingswijze.
ik vond het daar wel op lijken. Smaakte eigenlijk wel oke.
van alles al gegeten, duif vind ik ook op kip lijken qua structuur/ smaak.
sprinkhaan ook gehad lekker in de pan boven een vuurtje, knapperig inderdaad en niet veel smaak verder.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kikker vond ik op kip lijken, slang was wat taai/stug.
sprinkhaan heb ik ook eens gegeten, gebakken dan. Knapperig en verder smaak van niks.
Een cake laat veel van de smaak verdwijnen natuurlijk. Als er al iets van smaak zou zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:27 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
sprinkhaan ook gehad lekker in de pan boven een vuurtje, knapperig inderdaad en niet veel smaak verder.
meelwormen vond ik dan wel weer lekker smaken.
En insecten cake geproeft maar had ook niet meer smaak dan gewone cake.
Wel gemeen van die cake, daar hebben dan al die insecten hun leven voor gegevenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een cake laat veel van de smaak verdwijnen natuurlijk. Als er al iets van smaak zou zijn.
Meelwormen hebben wel een nootsmaak.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:27 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
sprinkhaan ook gehad lekker in de pan boven een vuurtje, knapperig inderdaad en niet veel smaak verder.
meelwormen vond ik dan wel weer lekker smaken.
En insecten cake geproeft maar had ook niet meer smaak dan gewone cake.
Heb je gelijk in. Stomme cake, nooit meer cake.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel gemeen van die cake, daar hebben dan al die insecten hun leven voor gegeven
ja ik vond het best lekker eigenlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meelwormen hebben wel een nootsmaak.
hadden ze maar geen insect moeten wordenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel gemeen van die cake, daar hebben dan al die insecten hun leven voor gegeven
Echt he,Jan was flink op dreef.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Een leuke RoddelPraat aflevering dit keer.
Ja, het was een stuk beter dan de voorgaande afleveringen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt he,Jan was flink op dreef.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het was een stuk beter dan de voorgaande afleveringen.
En je weet: Hoe dun de pannenkoek ook is, hij heeft altijd twee kanten.
Weten ze hier toch niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik heb 'm gejat van RoddelPraat hè.
De Commands
@marcb1974 is meer van het serieuze.quote:
Totaal niet, maar om nou zo de onderkant van de maatschappij op te zoeken,quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:marcb1974 is meer van het serieuze.
1 of andere podcast met een paar mentaal gestoorde jongetjes.quote:
Zoiets als die gif hierboven jaquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 of andere podcast met een paar mentaal gestoorde jongetjes.
Niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij kent me redelijk. Zou ik er om kunnen lachen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, totaal nietquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij kent me redelijk. Zou ik er om kunnen lachen?
Al denk ik al van niet, als je het zo zegt.
Nee niet die ananas,ik bedoelde eerder die eikel van net wat eerderquote:
nou .... Het is bijzondere humor.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, sorry, videocastquote:
Ik ook?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee niet die ananas,ik bedoelde eerder die eikel van net wat eerder
En dat moet je maar net kunnen snappen en of leuk vinden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou .... Het is bijzondere humor.
Zo is het. Soms gaat het wel te ver, maar vaak is het super.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat moet je maar net kunnen snappen en of leuk vinden.
Is gemeen tegen echt mentaal gestoorde wil je zeggen hequote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
Maar om ze nou mentaal gestoorde jongentjes te noemen...
Nee leave,mijn point is dat het tegenwoordig allemaal zo braaf moet zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is gemeen tegen echt mentaal gestoorde wil je zeggen he
Vooral leuk vinden. Men kan goed lachen om domme humor.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat moet je maar net kunnen snappen en of leuk vinden.
Het hoeft echt niet braaf te zijn voor mij,quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee leave,mijn point is dat het tegenwoordig allemaal zo braaf moet zijn.
Niet alleen domme humor,Ze waren de eerste die het #metoo bij Marco en Ali B hebben aangekaart.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vooral leuk vinden. Men kan goed lachen om domme humor.
Het vrije woord is zo belangrijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het hoeft echt niet braaf te zijn voor mij,
aan de andere kant kan je ook te ver gaan,
wat mij betreft zitten deze 2 in een groep met bv denk en het fvd.
De groep zsm het land uit.
Het vrije woord is heel belangrijk,quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het vrije woord is zo belangrijk.
Noem mij een domme Fries en ik vind het prima.
Dit gaat niet meer over Roddelpraat neem ik aan?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het vrije woord is heel belangrijk,
wat zij doen, liegen en bedriegen, is daar een grote bedreiging van
Jawel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit gaat niet meer over Roddelpraat neem ik aan?
Het is een dunne grens elke keer.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jawel.
Hoe vaak zijn ze nou al aangeklaagd of wordt er aangetoond dat ze niet de waarheid spreken?
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet alleen domme humor,Ze waren de eerste die het #metoo bij Marco en Ali B hebben aangekaart.
uhm, grensgevalletje dus. Maar goed, klinkt niet als mijn ding.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jawel.
Hoe vaak zijn ze nou al aangeklaagd of wordt er aangetoond dat ze niet de waarheid spreken?
Die zijn in ieder geval niet van Twitter verwijderdquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
Programma`s als Boulevard of Shownieuws gaan ook regelmatig de fout in.
Klopt, alleen is daar de intentie anders wat mij betreft,quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
Er zitten ook heus afl. bij waarvan ik denk : Mut it no sa?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
uhm, grensgevalletje dus. Maar goed, klinkt niet als mijn ding.
Wie kijkt daar nu naar, verveelde huisvrouwen toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
Blonde doos? Welke blonde doos?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, alleen is daar de intentie anders wat mij betreft,
Roddelpraat, net als die blonde doos, is er vooral om mensen af te maken.
Dingen als boulevard gewoon om dom shownieuws te brengen.
Jan Roos is allang weer terug.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zijn in ieder geval niet van Twitter verwijderd
Is dat zo?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jan Roos is allang weer terug.
Yvonne Coldewijer bedoel je?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, alleen is daar de intentie anders wat mij betreft,
Roddelpraat, net als die blonde doos, is er vooral om mensen af te maken.
Dingen als boulevard gewoon om dom shownieuws te brengen.
De Juice channel koningin van Nederland.quote:
Die is er ook om mensen kapot te maken.quote:
Vraag dit even in KSC.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft 1 van jullie een tijdje geleden in Zuid-Engeland op het strand gelopen?
https://www.nu.nl/wetensc(...)n-zuid-engeland.html
Ah, mis ik niets aan dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Juice channel koningin van Nederland.
Nu je dat zegt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is er ook om mensen kapot te maken.
Het is tenminste nog een romantische nacht.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
Als wij samen een nachtje in De witte bergen doorbrengen staat er morgen op haar kanaal:
Bengeltje en FF gespot na een romantische nacht.
Beetje enge man. Die zal voor iedere scheet van Biden een onderzoek willen beginnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is ze toch gelukt, Mike Johnson is het geworden.
Nog nooit van gehoord
https://www.ad.nl/buitenl(...)vaardigden~aa5432e7/
Hey dikkop.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:44 schreef rodetoemaat het volgende:
Er zou net zo goed kunnen staan dat er iemand ongewenst zwanger is geworden op een kale vlakte![]()
dat kaliber eerder
Leuk brutaal wijf, waar nog een goed commercieel koppie op zit ook. Zeker niet dom.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Juice channel koningin van Nederland.
Was zij ook niet Keet bij RTL Telekids?quote:
Keet is toch GTST?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Was zij ook niet Keet bij RTL Telekids?
Ben daar wel eens geweest en op andere plekken waar ze gevonden zijn ...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft 1 van jullie een tijdje geleden in Zuid-Engeland op het strand gelopen?
https://www.nu.nl/wetensc(...)n-zuid-engeland.html
And the show goes on .....quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje enge man. Die zal voor iedere scheet van Biden een onderzoek willen beginnen.
Was zeker niet in de tijd dat zij er ook rondliepen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben daar wel eens geweest en op andere plekken waar ze gevonden zijn ...
You Sir,can be so mean...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was zeker niet in de tijd dat zij er ook rondliepen?
Is echt de eerste tijd waar ik heen zo gaan met een tijdmachinequote:
Voor de Jurasic Park series ... toen was ik al langs geweest bij een park... EN Mijn provincie is een nog grotere vindplaats dan dat eilandje ... Met de grootste dino van Europaquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was zeker niet in de tijd dat zij er ook rondliepen?
Ik bedoelde meer 60mln jaar geleden, en ja, de kans is niet heel groot dat jij er toen rond liep.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de Jurasic Park series ... toen was ik al langs geweest bij een park... EN Mijn provincie is een nog grotere vindplaats dan dat eilandje ... Met de grootste dino van Europa
Die zijn mooi en daar vind je dingen op het strand van vroegerquote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind de krijtrotsen Engeland -Frankrijk geweldig.
We wouden jou niet uit je slaap houden.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 01:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaap.![]()
En weer even proberen te slapen. Het is hier stil.
Superaardig.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 01:35 schreef engine het volgende:
[..]
We wouden jou niet uit je slaap houden.
Zo zijn wequote:
Hey rooie meneer.quote:
quote:
Wat doen ze dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 06:11 schreef FreshFruit het volgende:
Damn hee,dat Bureau Rotterdam.
Zoveel respect voor die agenten.
Deze afl.ging nogal specifiek over het omgaan met mensen die met zichzelf in de knoop zitten. Automutilatie,suicidaal,overlast.quote:
Ah het is een programmaquote:Op donderdag 26 oktober 2023 06:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze afl.ging nogal specifiek over het omgaan met mensen die met zichzelf in de knoop zitten. Automutilatie,suicidaal,overlast.
Zal best vannacht ook wel weer iets gebeurd zijn.Dit is aan de orde van de dag.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 06:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah het is een programma
Ik dacht iets recents in het nieuws dat ik gemist had
Deze had je al gepost.quote:
Haha had je de schoen er bij?quote:
Dat was deze ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 06:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha had je de schoen er bij?
Heel soms gebeurt dat jameestal weet ik nog wel wat ik wel of niet gepost heb
Ja wat een kleine schijterd was datquote:
Ik las het.@Maanvis plaatste een linkje.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 06:47 schreef pullup het volgende:
Weer een enorme massa shooting in Maine![]()
Kreeg wat twitter meldingen, het is geen kleintje dezequote:Op donderdag 26 oktober 2023 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las het.@:Maanvis plaatste een linkje.
De grootste sinds Mei 2022.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 06:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Kreeg wat twitter meldingen, het is geen kleintje deze
Net zo ellendig en zinloos jaquote:Op donderdag 26 oktober 2023 06:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De grootste sinds Mei 2022.
Tsja.
Elders gooien of schieten ze raketten en bommen.
Heb je die andere ook gezien? Waar een pitbull ontsnapt en begint te bijten maar de eigenaar wel gelijk ingrijpt en diegene achter het hek zet.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 06:53 schreef pullup het volgende:
Nou bedankt voor de bescherming pitbull![]()
[ twitter ]
Yoga.quote:
Ook hier gaat geen einde aan komen zoquote:Op donderdag 26 oktober 2023 06:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De grootste sinds Mei 2022.
Tsja.
Elders gooien of schieten ze raketten en bommen.
Is dit Rotterdam?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:03 schreef FreshFruit het volgende:
Maar even terugkomend op mijn eerdere post.Dit krijg je dus wanneer je gaat bezuinigen op GGZ.
[ afbeelding ]
Binnenkort met een Uzi naar de Appie.En een AK47 naar de Ikea.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook hier gaat geen einde aan komen zo
[ twitter ]
Maine.quote:
quote:
Haha jaquote:
Goedemorgen Gabber.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:09 schreef _UserName_ het volgende:
Tickets Karnaval festival gefixt, 10 februari weer stampen
Veel plezier daaro danquote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:09 schreef _UserName_ het volgende:
Tickets Karnaval festival gefixt, 10 februari weer stampen
haha, mogguh FFquote:
Veelal Nederlandse feestmuziek in hardstyle jasje, soortgelijk waar ik laatst was maar da buite.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Veel plezier daaro dan
Heel harde muziek of valt dat wel mee?
Denk wat te pittig voor mijn smaakquote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Veelal Nederlandse feestmuziek in hardstyle jasje, soortgelijk waar ik laatst was maar da buite.
Reggae, triphop, oude soul en funkquote:
Dat is hardcore ook.quote:
Dittoquote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:19 schreef _UserName_ het volgende:
Da's idd wat anders ja. Al kan ik alles wel luisteren behalve "Het Nederlandse liefdeslied".. Dan trek ik graag de nagels van m'n tenen af, nationale bagger noem ik dat
Haha ja ongetwijfeldquote:
Ik moest zo lachen van de week om dit bericht.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:19 schreef _UserName_ het volgende:
Da's idd wat anders ja. Al kan ik alles wel luisteren behalve "Het Nederlandse liefdeslied".. Dan trek ik graag de nagels van m'n tenen af, nationale bagger noem ik dat
Werk ze.quote:
Goedemorgen Saar met je mooie knuffeltrui.quote:
She wants revengequote:
Dame Chanel.quote:
quote:
Ben je klaar voor de dagen die je beter gaan maken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |