Veel te vroeg voor iemand die ook nog werken moet GG ellende dat slechte slapen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 05:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is correct en ook juist.
mogguh
Ik volg helemaal niets op Xquote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:01 schreef pullup het volgende:
Blijft ook iets aparts om te volgen![]()
[ twitter ]
Oh ik volg het niet alleen daar natuurlijkquote:
Ik heb twitter nooit iets aangevonden, heb het wel maar kom er nooit.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ik volg het niet alleen daar natuurlijk
Dit geeft hapklare brokjes
Hey Enginequote:
Hey Dotquote:
Ik zie het RLS forum helemaal niet> Ja onder tvquote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:30 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot![]()
Weer een RLS forum zag ik![]()
Welke lopen er momenteel?
MED / RLS gaat weer soloquote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het RLS forum helemaal niet> Ja onder tv
Met streams geen een verder zijn de bondgenoten net begonnen zaterdag
O ja ik wist dat ging gebeuren, wist alleen niet dat het al bekend was gemaaktquote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:37 schreef engine het volgende:
[..]
MED / RLS gaat weer solo
Maar dat wist jij nog niet
RLS is niet begonnen om Bondgenote ALs er een stream bij was geweest had het net als bij BB een eigen forum gekregen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:39 schreef engine het volgende:
Zoals de bondgenoten begonnen is begint ook RLS weer....zonder streams
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
RLS is niet begonnen om Bondgenote ALs er een stream bij was geweest had het net als bij BB een eigen forum gekregen.
Maar er was gewoon behoefte aan dat dat terug kwam
https://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/155quote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:51 schreef engine het volgende:
Maar wat kijken ze in RLS dan vraag ik mij af?
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/155
Ja die zal ik er straks ook in zetten als SHO het er mee eens is natuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2023 07:34 schreef pullup het volgende:
Nou kan dat rls in de media topic er ook wel in terug lijkt me
Morguh Chanelquote:
Gelukkig maar ... wou al bijna Hunted inschakelenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
Lees net dat die Bretly ook is opgepakt, gelukkig hij was vorige week hier wel heel dicht bij nog geen 5 min van mijn huis
https://www.telegraaf.nl/(...)ehouden-in-amsterdam
Het heeft de politie wel bezig gehouden zeg. Moet je kijken wat dat allemaal kost.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar ... wou al bijna Hunted inschakelen
Ik had al een boksbeugeltje mee in de trein voor hemquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
Lees net dat die Bretly ook is opgepakt, gelukkig hij was vorige week hier wel heel dicht bij nog geen 5 min van mijn huis
https://www.telegraaf.nl/(...)ehouden-in-amsterdam
Snap ik, zo een wil je niet tegen komenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had al een boksbeugeltje mee in de trein voor hem
Wij hadden vroeger eentje liggen ... geërfd van mn opa dacht ik .. geen idee waar ie gebleven is ..quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had al een boksbeugeltje mee in de trein voor hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger eentje liggen ... geërfd van mn opa dacht ik .. geen idee waar ie gebleven is ..Die had ik ook ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al een oneindigheid niet gezien
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Wel eens in handen gehad als jongen, maar nooit iets mee geslagen ..quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Die had ik ook ooitOok al een oneindigheid niet gezien
Oh tof, ik kijk zo wel even naar het resultaatquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel eens in handen gehad als jongen, maar nooit iets mee geslagen ..
ff de route van de Tour van volgend jaar kijken op ES
En ze starten in Italia...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh tof, ik kijk zo wel even naar het resultaatWeet dat ze in Nice eindigen
Het is apart en het "dit slaat helemaal nergens meer op" stadium ben ik al lang voorbijquote:Op woensdag 25 oktober 2023 06:01 schreef pullup het volgende:
Blijft ook iets aparts om te volgen![]()
[ twitter ]
Deze was met veel moeite net gekozen en een paar uur later stapt ie al weer op wegens kansloos, ondertussen staat er weer een nieuwe klaar hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is apart en het "dit slaat helemaal nergens meer op" stadium ben ik al lang voorbij
Die 'Partij' moet zich lekker opsplitsen. Het is al lang niet meer 1 partij. Erger nog, het wordt steeds meer kansloos.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze was met veel moeite net gekozen en een paar uur later stapt ie al weer op wegens kansloos, ondertussen staat er weer een nieuwe klaar hoor
Het verbaast me dat democraten nog niet zijn begonnen met "meespelen". Dit is toch een mooi moment om een wat gematigder speaker te krijgen? Nu blijft een kleine minderheid onder de republieken bepalen wat er gebeurt omdat alle Democrats ook standaard tegen zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze was met veel moeite net gekozen en een paar uur later stapt ie al weer op wegens kansloos, ondertussen staat er weer een nieuwe klaar hoor
Zelfde met de democraten. 50 partijen is misschien wat overdreven, maar iets van 5 a 6 partijen zou helemaal niet verkeerd zijn hier.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die 'Partij' moet zich lekker opsplitsen. Het is al lang niet meer 1 partij. Erger nog, het wordt steeds meer kansloos.
De democraten hangen toch nog lang niet zover uit elkaar? Die hebben iig geen facties die de rest gijzelen voor zover ik weet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Zelfde met de democraten. 50 partijen is misschien wat overdreven, maar iets van 5 a 6 partijen zou helemaal niet verkeerd zijn hier.
Alleen wordt campagne voeren dan nog duurder en ze besteden al zoveel geld er aan.
Er zitten er vast nog wel meer tussen met wat skeletten in de kastquote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
Komt er een keer 1 van de BBB uit voor hun echte doelen. Mag hij geen kamerlid worden.
Rare partij![]()
https://www.ad.nl/politie(...)-nazibitch~a2a611b8/
Las gisteren ook al zoietsquote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ah nee, wat erg. Er zijn, twijfelachtige, geruchten dat Putin een hartstilstand heeft gehad.
Dat kan toch niet waar zijn
Zo'n lieve man.
Vorige week pleitte hij nog voor wapenstilstand...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ah nee, wat erg. Er zijn, twijfelachtige, geruchten dat Putin een hartstilstand heeft gehad.
Dat kan toch niet waar zijn
Zo'n lieve man.
Waarom kijk je naar zulk soort sneue figuren? Soort zelfkastijding ofzo?quote:
Jij hebt ook gekekenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar zulk soort sneue figuren? Soort zelfkastijding ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |