quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:
Jawel, maar het valt me nu op dat het juist de niet trashy chicks zijn die het dragen. Vroeger werden ze alleen gemaakt in Cheyenne, Destiny en Samantha geloof ik.quote:
He verdorie, je was me voor, anders had ik 'm gedroptquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
@:gibson88 sorry piemel TT was me te heftig
Nee niet die.quote:
Ik wilde ook niet mensen boos maken door te wachten, sorryquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
He verdorie, je was me voor, ander shad ik 'm gedropt
Nou, deze blondine doet wel een beetje mee met die trendquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niet die.
Italianen, Turken, Spanjaarden. Allemaal amper 30 en lijken veel ouder dan een Nederlandse dertiger.
Mij lijkt dit ook gaaf om te doen jaquote:
Ouwelijk type, niet oude kop, vind ik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, deze blondine doet wel een beetje mee met die trend
Och joh, geeft niet geen zorgenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde ook niet mensen boos maken door te wachten, sorry
Black don’t crack en blond naar de afgrond.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, deze blondine doet wel een beetje mee met die trend
Ik zie een moderator in jou, ouwe baas. Zou je dat wat vinden?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:39 schreef alpeko het volgende:
Er was een andere TT afgesproken @:Pisces29
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |