In verhouding tot de FU2's, Dagschotels en meer van dat soort krikt dit de lijst op.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:07 schreef pipster het volgende:
Leuk Big Country, ook niet meteen de eerste band waar ik bij deze lijst aan denk, maar daar gaan we verder niet over zeuren natuurlijk.
Of Don't Changequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:16 schreef Berkery het volgende:
Hier had ook Original sin kunnen staan.
Zo laag weerquote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coldplay en Keane eat your heart out, zo gebruik je een piano.
Zeker ja. Heel wisselend hoe je de piano inzet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]Is er verschil tussen piano bij zeiksnorren ?
Maar een kut band blijft een kut band.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker ja. Heel wisselend hoe je de piano inzet.
Ik hoor je even niet goed.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar een kut band blijft een kut band.
Deze shit staat altijd nog hoger dan de briljante Police.quote:
Dit is gruwelijk idd. Waarom staan Supersuckers er niet in ? Briljante country.quote:
En Mien met een man of tien!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, we eindigen met Jo met de Banjo.
Is er niet 1 of andere connectie tussen Supersuckers en Beck?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is gruwelijk idd. Waarom staan Supersuckers er niet in ? Briljante country.
Ha ha. Cool. *Hardop lacht*quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is er niet 1 of andere connectie tussen Supersuckers en Beck?
Dénk tot 3 nov 17:00 nietquote:
Diep in de nacht wellichtquote:Op woensdag 25 oktober 2023 07:54 schreef DustinHenderson het volgende:
[..]
Dénk tot 3 nov 17:00 niet
Deze is beter dan die vorige twee, maar ook wel allemaal een beetje carbonpapier. Doe mij deze Spinvis maar.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Two Door Cinema Club is een behoorlijke regular he? Deze vind ik dan nog wel leuk.
Kan Spinvis nog geen 3 tekstregels volhouden, wát een baggerquote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Deze is beter dan die vorige twee, maar ook wel allemaal een beetje carbonpapier. Doe mij deze Spinvis maar.
Dat vind ik juist leuk eraan, dat het zo als slap gelul klinkt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 08:38 schreef DustinHenderson het volgende:
[..]
Kan Spinvis nog geen 3 tekstregels volhouden, wát een bagger
probeer het eens met @MichielV hierquote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat toch gewoon over Ziggy Stardust en niet over Major Tom? @:MichielVeenstra
Of ben ik abuis en heeft ie Major Tom nooit genoemd?
Ja, dat was m!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 09:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
probeer het eens met @:MichielV hier
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch wel een beetje meelij met Tong die gisteravond tevergeefs minutenlang 'bagger' heeft doorstaan, wachtende op Sheena.
Haha ja precies mijn gedachtequote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Hurricane heb ik halverwege altijd wel weer gehoord
hij is best afgevallen ondertussen hoor.quote:
Ik begrijp je wel ja, wel een van de beste teksten ooit wmbquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Hurricane heb ik halverwege altijd wel weer gehoord
Ja, als je er even goed voor gaat zitten, neemt die tekst je geweldig mee door het nummer, maar zo op de achtergrond wordt de herhaling na een paar minuutjes iets te veelquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel ja, wel een van de beste teksten ooit wmb
Weet ik hoor, heb hem dit jaar nog zien optreden en het was weer een aangename show.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij is best afgevallen ondertussen hoor.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we zeggen dat het er tenminste eentje is die je niet vaak hoort.
Dat is nu eenmaal een serieuze groep Kink-luisteraars. Die dat als jeugdsentiment hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:55 schreef pipster het volgende:
Wat is dat toch de hele tijd met die puberpunk in de lijst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Mja, maar die komt er tenminste nog mee als het liedje in de nabije omgeving gedraaid wordtquote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:25 schreef pipster het volgende:
Ik denk dat het zijn favoriete weetje is. Zeg maar wat Player / Ronn Moss voor Stenders is.
Tictac'je drbij..quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:38 schreef pipster het volgende:
Voor ik het vergeet, mooie tijd voor koffie.
Jij vindt ze alle 1500 top?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:44 schreef Ouwesok het volgende:
Zo aan de reacties te peilen moet het luisteren naar die Kink1500 wel je reinste zelfkastijding zijn, het een wordt niet kutter gevonden dan het ander
Klagen is een essentieel onderdeel van allertijdenlijstjesquote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:44 schreef Ouwesok het volgende:
Zo aan de reacties te peilen moet het luisteren naar die Kink1500 wel je reinste zelfkastijding zijn, het een wordt niet kutter gevonden dan het ander
Je hebt op meer platen niet, dan wel gestemd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:44 schreef Ouwesok het volgende:
Zo, je loopt weer 2 platen achter?quote:
Ik heb helemaal nergens op gestemd, ik ben niet zo van de lijstjesquote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:46 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je hebt op meer platen niet, dan wel gestemd.
Dat blijktquote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo, je loopt weer 2 platen achter?
Hou het erop dat ik er niet één kut genoeg vind om er op internet over te gaan lopen klagen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt ze alle 1500 top?
Jij vindt mensen die een paar liedjes wel kut genoeg vinden om erover te klagen gelukkig wél kut genoeg om erover te klagen. Daar lig ik dan weer totaal niet wakker om, de mening van anderen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hou het erop dat ik er niet één kut genoeg vind om er op internet over te gaan lopen klagen.
Heb ze destijds wel een paar x live gezien.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:09 schreef pipster het volgende:
Ha Incubus, dit is echt zo'n band die ik totaal heb gemist dat ze hip waren en later nooit meer heb opgepikt.
Kreeg hij dan meteen twee keer geel voor het uittrekken van zijn shirt?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb ze destijds wel een paar x live gezien.
Ging zo van Band begint met spelen-halverwege trekt zanger shirt uit-optreden afgelopen
Nee, waren andere tijden. Toen mocht dat nog.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:15 schreef pipster het volgende:
[..]
Kreeg hij dan meteen twee keer geel voor het uittrekken van zijn shirt?
Je hebt hipsters en je hebt Noobie, de Smash Mouth hipster.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb die link niet zo met Shrek. Waarschijnlijk omdat ik het nummer al 3 jaar voor de film kende
Hij zat voor shrek ook al in die spionage/ensamble film met Rowan Atkinson, Rat Race heette die. Maar het was daarvoor ook al een bekend nummer inderdaad.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb die link niet zo met Shrek. Waarschijnlijk omdat ik het nummer al 3 jaar voor de film kende
Echt zo'n lijstje waarvan je wat leuk is al in de kast hebt staan en de rest niet wilt.quote:TRACKLISTING
1 The Cure - 'A Forest'
2 Queens Of The Stone Age - 'No One Knows'
3 Oasis - 'Wonderwall'
4 Nothing But Thieves - 'Amsterdam'
5 Nick Cave, The Bad Seeds - 'Into My Arms'
6 Simple Minds - 'New Gold Dream (81/82/83/84)'
1 Pearl Jam - 'Just Breathe'
2 White Lies - 'Farewell To The Fairground'
3 Florence + The Machine - 'Dog Days Are Over'
4 Urban Dance Squad - 'Demagogue'
5 Billie Eilish - 'bad guy'
6 Soundgarden - 'Spoonman'
7 Manic Street Preachers - 'If You Tolerate This Your Children Will Be Next'
1 R.E.M. - 'Find The River'
2 Kaiser Chiefs - 'I Predict A Riot'
3 Iggy Pop - 'Lust For Life'
4 Kasabian - 'Club Foot'
5 Imagine Dragons - 'Radioactive'
6 Anne Clark - 'Our Darkness'
7 Eagles Of Death Metal - 'Wannabe In L.A'
1 Portishead - 'Sour Times'
2 Living Colour - 'Cult Of Personality'
3 The Church - 'Under The Milky Way'
4 The Stone Roses - 'Fool's Gold'
5 Suede - 'The Beautiful Ones'
6 Johan - 'Tumble And Fall'
Tonight, dat nieuwe kerstachtige nummer van ze, klinkt wel totaal anders dan gebruikelijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:45 schreef Hamlapjes het volgende:
Toch wel een beetje jammer dat Son Mieux sinds Multicolor voornamelijk covers daarvan heeft uitgebracht.
Wiequote:
Mon Dieuxquote:
Dat is wel een veel beter nummerquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:02 schreef pipster het volgende:
Dit zijn de Three Degrees helemaal niet.
Dit is voor Foals ook gewoon een heel matig nummer. Zo goed als in 2012-15 wordt het sowieso niet meer met ze denk ikquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is wel een veel beter nummer
Dat is een goeie vraag, doch het zou ook over het nummer dat gedraaid werd kunnen gaan....quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:10 schreef pipster het volgende:
[..]
Dat is een goeie vraag, doch het zou ook over het nummer dat gedraaid werd kunnen gaan....
Daarna toepasselijk vaseline. Grappig deze 5 kut nummers achter elkaar. DJ: 'Hutchins met bodemloos zelfvertrouwen.' Ha ha ha. Liet zich de dood injagen door Bob. Toepasselijke songtitel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
It's been a while, Staind..alles past bij die ik ben aan het schijten-stylee zang
Royal Blood is herrie op de goede manier, hoor!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:23 schreef tong80 het volgende:
Het lijkt wel een complot. Willen ze me weer wegjagen als luisteraar. Wat een minachting voor je oren.
Dan begrijp ik het niet meer. Staan de Neubauten er in? of Foetusquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Royal Blood is herrie op de goede manier, hoor!
Beetje naïefquote:
straks moeten we de hele wereld overquote:
Maar ook een niemandalletje. Nu volgt het gruwelijke 'toch?'quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die van de Peppers toen straks was beter.
Ik ook niet echt. Maar wel een klassieker zoals ik postte.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit heb ik nooit wat gevonden...
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat was hoe kun je met een 100e deel van de tekst net zo snel vervelen als Hurricane van Dylan
Genoeg!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Flashback naar Stenders met Marco en Ali B.
Rob was een voorloper van de cancel-cultuurquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Flashback naar Stenders met Marco en Ali B.
Rob is een ziener!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Rob was een voorloper van de cancel-cultuur
Ha ha. Dit is lekker.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens Tong maakt Beck eerder schijtnummers dan zeiknummers
Niet Fons, Bram, Lotje of Gerard.quote:
Ik hoor het al. Wat eng. Die derderangs Alice uithalen met gepassioneerd gegalm.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:19 schreef tong80 het volgende:
Zo 30 seconds to mars. Geen idee wie dat zijn.
Ben ik te oud ? Ik probeer het allemaal bij te houden.
Die zijn toch al een jaartje of 15 rullevant in het wereldje, dus de vraag stellen is 'm beantwoordenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:19 schreef tong80 het volgende:
Zo 30 seconds to mars. Geen idee wie dat zijn.
Ben ik te oud ? Ik probeer het allemaal bij te houden.
Je zou het bijna een acteur noemen, niet?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Wat eng. Die derderangs Alice uithalen met gepassioneerd gegalm.![]()
Alweer 40 jaar geleden met Bram en Fons. Ramones live een uur lang net als de Peppers. In de zevende hemel m'n maten live bij Lotje opn visitequote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet Fons, Bram, Lotje of Gerard.
Nee hoor. Geen idee wat het wereldje is. Staat Guided by Voices er in ? Of Spoon, Low en Slint ? Qua mijn wereldje.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die zijn toch al een jaartje of 15 rullevant in het wereldje, dus de vraag stellen is 'm beantwoorden
Oh ja. Ook zo'n kut band. Ik moet uitkijken. Ik word te negatief. Vanaf nu ga ik genietenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanwaar deze albumtrack van The War on Drugs eigenlijk en niet An Ocean In Between The Waves?
Dit staat ver boven de vorige shit.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Afgelopen 5 nummertjes wel lekker hoor. Dit ook weer
Dinosaur jr ?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig hadden ze nog ergens een keer een plekje voor de beste band ooit vandaag.
Leuke cover, jammer dat ie middenin stopt.quote:
Queen heb ik inderdaad gehoord vandaagquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig hadden ze nog ergens een keer een plekje voor de beste band ooit vandaag.
Omdat de rest van Nederland smakeloos is?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:38 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom staan die Seagulls niet in de Top 2000 eigelihj?
Valt relatief wel mee. Maar de AFOS vind ik wel een opvallende afwezigequote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Omdat de rest van Nederland smakeloos is?
Ja, een van de grootste missers welquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:38 schreef PippenScottie het volgende:
Mogelijk een keuzelijstparadox, of hoe noemt Mex dat ook alweer. Het zijn er 3, dus te veel verdeelde stemmen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:38 schreef PippenScottie het volgende:
3? Welke mist er dan? I ran, Space age love song, Wishing en The more...die 2e niet dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Mogelijk een keuzelijstparadox, of hoe noemt Mex dat ook alweer. Het zijn er 3, dus te veel verdeelde stemmen.
Yes.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
3? Welke mist er dan? I ran, Space age love song, Wishing en The more...die 2e niet dan?
Ik werd toch een beetje nieuwsgierig door dit bericht. Ben eens gaan zoeken of er wat online te vinden is. En ja, dat is er. Zitten echt geweldige brieven van Morrissey tussen, zoals hier een paar:quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:25 schreef tong80 het volgende:
Ik weet nog dat ik in 1979 een geweldige ingezonden brief van ene Morresey las in de NME. Over The New York Dolls.
Trusten peopels.
Van een van de weinige Nederlandstalige gitaar bandjes. Nog steeds jammer dat ze gestopt zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 09:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aah tijd voor de beste break up song ooit
Denk ook niet dat die los van deze lijst ooit gedraaid wordt op Kinkquote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik niet echt een nummer voor in de Kink 1500, ook al zal het qua artiest wel passen. Beetje zoals Love Shack.
Nee, Alain Clark.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee, Arcade Fire. Die andere dubieuze frontman
Dat album deed me echt niets.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is op WE niet eens één van de betere nummers.
Rammstein kopieerde Anne Clark keihard. Nooit gewetenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee, Arcade Fire. Die andere dubieuze frontman
Dat wist ik ook nietquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:17 schreef DustinHenderson het volgende:
[..]
Rammstein kopieerde Anne Clark keihard. Nooit geweten
Je kent Deutschland niet?quote:
Ik heb de link nooit gelegd. Zal eens luisterenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:19 schreef DustinHenderson het volgende:
[..]
Je kent Deutschland niet?
Bijzonder
Eerder toch Laibach.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:17 schreef DustinHenderson het volgende:
[..]
Rammstein kopieerde Anne Clark keihard. Nooit geweten
Dat lijkt ook wel weer erg op elkaar ja.quote:
Ik ga me in een donker hoekje schamen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb de link nooit gelegd. Zal eens luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |