Godsamme zegquote:
Dat is wel apart, ja! Er valt best veel regen in een heel groot gebied in Europa.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Godsamme zegtot 240u vooruit gewoon zo goed als geen druppel hier. Is ook weer het andere uiterste
![]()
[ afbeelding ]
Vertel. Waar geniet je van?quote:
Getik op de ramen, kaarsjes aan in huis, guur weer buiten/gezellig binnen. Boek erbij, muziekje op.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vertel. Waar geniet je van?![]()
Ik lag vanochtend bij het opstaan wel goddelijk onder m’n warme deken.
Het is ook knus weerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:29 schreef S_E het volgende:
[..]
Getik op de ramen, kaarsjes aan in huis, guur weer buiten/gezellig binnen. Boek erbij, muziekje op.
Als ik getik op de ramen prettig had gevonden had ik net zo goed in een fucking spookhuis kunnen gaan wonen.quote:
Daar hoeft het niet de hele dag van dit gvd vertiefde k*t weer voor te zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:29 schreef S_E het volgende:
[..]
Getik op de ramen, kaarsjes aan in huis, guur weer buiten/gezellig binnen. Boek erbij, muziekje op.
Jij zit zo'n beetje in het enige groene stukjequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Godsamme zegtot 240u vooruit gewoon zo goed als geen druppel hier. Is ook weer het andere uiterste
![]()
[ afbeelding ]
Dom dom dom om dat met je nieuwe sneakers te doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik was onverwacht iets eerder thuis dus even nog wat gesnoeid in de tuin.
Zeiknat geregend en m’n nieuwe hagelwitte sneakers lichtelijk verpest (geen idee dat alles zó blubberig was).![]()
Was wel lekker buiten.
M’n andere witte sneakers worden nooit zo erg vies en je moet wel een beetje kunnen leven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dom dom dom om dat met je nieuwe sneakers te doen
WasmachineGod.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
M’n andere witte sneakers worden nooit zo erg vies en je moet wel een beetje kunnen leven.
Kan ze wel schoonmaken.
Niet met gloednieuwequote:
Ik weet ondertussen dat jij geen fan bent van guur weerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:13 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Daar hoeft het niet de hele dag van dit gvd vertiefde k*t weer voor te zijn. Om het gezellig te krijgen met kaarslicht. Dat getik denk je er dan maar bij.
Ze zullen alle twee blij zijn!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:35 schreef Jojoke het volgende:
Het is genieten voor de regenliefhebbers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |