Sommigen hier kunnen beter naar de hel gaanquote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:52 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Brrrrr...boven is het nóg kouder
Ochtend? Volgens mij duurt die zielige vertoning weer bijna de hele dagquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 06:18 schreef Drass het volgende:
Gaat weer een treurige ochtend worden. Bak met water ook weer..
Ik duim dat buienradar gelijk heeft en dat het rond 12u droog is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 07:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ochtend? Volgens mij duurt die zielige vertoning weer bijna de hele dag
Dat hoop ik ook, ja! Maar vrees weer zo'n waardeloze grijs en nat ohne ende dag. Nog 5 maanden te gaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 07:22 schreef Drass het volgende:
[..]
Ik duim dat buienradar gelijk heeft en dat het rond 12u droog is.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ja! Maar vrees weer zo'n waardeloze grijs en nat ohne ende dag. Nog 5 maanden te gaan
Weer zo'n slepend front waar geen beweging in zit.quote:
was dat maar zoquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:29 schreef Nattekat het volgende:
Manmanmanmanmanmanmanmanmanmanmanmanmanman
In april weer jank berichten over droogtequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Derde dag in een week tijd waarbij dit het weerbeeld is.
Kerel hey
Tijd dat ze eens leren fatsoenlijk met het water om te gaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In april weer jank berichten over droogte![]()
Nog 5 maanden te gaan
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Derde dag in een week tijd waarbij dit het weerbeeld is.
Kerel hey
En de (r)overheid doet niets.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In april weer jank berichten over droogte![]()
Nog 5 maanden te gaan
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:48 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is gewoon een prima najaarsdag. Grijs, grauw & grimmig. Heerlijk. Hopelijk blijven de weergoden ons goed gestemd en hebben we dit weer tot ver in mei 2024.
Werkeloze probleemwijkbewoners gespotquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:57 schreef quirina het volgende:
Ik hou hier van. Lekker houtvuur stoken met dit weer, wijntje erbij super.
Ja, vrijdagavond. Nu niks anquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:57 schreef quirina het volgende:
Ik hou hier van. Lekker houtvuur stoken met dit weer, wijntje erbij super.
Computer says noquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 07:22 schreef Drass het volgende:
[..]
Ik duim dat buienradar gelijk heeft en dat het rond 12u droog is.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Werkeloze probleemwijkbewoners gespot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |