Jongon je kent me al zo lang en dan toch een foute tag.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is echt verschrikkelijk kut weer. Niemand heeft hier wat aan en ik trek het oprecht ook heel slecht.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft een topfilm natuurlijk.
En verder
[ afbeelding ]
@:Salina
@:bloodymary1
@:straatcommando
@:kriegel
Mensen willen niet fietsen. En mijn theorie is dat er dus veel meer mensen de weg op gaan waarvan een deel helemaal niet zo vaak rijd, laat staan onder slechte omstandigheden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me dan altijd af waarom het zo veel drukker op de wegen is op dit soort regenachtige dagen. Echt, hoe dan?
Gristus je bent snel. Had m al hersteldquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jongon je kent me al zo lang en dan toch een foute tag.
Net zo kut als het weer, dit.
die "commando" zit niet voor niets in mijn naamquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gristus je bent snel. Had m al hersteld![]()
Maar zelfs op grotere afstanden. Wat heeft een file op de A4 tussen Leiden en Hoofddorp te maken met mietjes die niet kunnen fietsen als het regent?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mensen willen niet fietsen. En mijn theorie is dat er dus veel meer mensen de weg op gaan waarvan een deel helemaal niet zo vaak rijd, laat staan onder slechte omstandigheden.
Het is altijd gezeik. En dan komen mensen er achter dat die goedkope playmobile banden toch niet zo goed zijn op nat wegdek.
Wissel en doorwerking. De infrastructuur, in ieder geval die op A en N wegen zit echt helemaal tegen de max aan, spits verergerd dat alleen maar.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar zelfs op grotere afstanden. Wat heeft een file op de A4 tussen Leiden en Hoofddorp te maken met mietjes die niet kunnen fietsen als het regent?
Ik moet vrijdag een hartstikke leuk evenement laten schieten omdat ik nu al weet dat het dramatisch gaat worden.
Zit je bij de genie?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
die "commando" zit niet voor niets in mijn naam
Ja, @Haags vindt dit dit eentonige en zielige weer dik genieten, volgens mij. Weet niet hoequote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Er zijn ook weinig mensen die dit waarderen vermoed ik. Althans ik kan het me niet voorstellen.
Veel mensen gaan als bange konijnen rijden. Met noodweer extra afstand wel wijs maar je moet het niet overdrijven.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me dan altijd af waarom het zo veel drukker op de wegen is op dit soort regenachtige dagen. Echt, hoe dan?
In de avond thuis vind ik het echt dikke prima.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, @:Haags vindt dit dit eentonige en zielige weer dik genieten, volgens mij. Weet niet hoe
Als je met stapvoets in een treintje rijdt, maakt dat ook weinig uit natuurlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel mensen gaan als bange konijnen rijden. Met noodweer extra afstand wel wijs maar je moet het niet overdrijven.
ja, dat is ook anders. Ik zit ook binnen en dan interesseert het mij nu in oktober echt niet of het nou droog is of regent.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In de avond thuis vind ik het echt dikke prima.Maar ja, thuis, avond. Hebben we overdag niks aan.
Ja dan weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je met stapvoets in een treintje rijdt, maakt dat ook weinig uit natuurlijk.
Zonde. Qua agenda echt niet mogelijk om eerder te vertrekken?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet vrijdag een hartstikke leuk evenement laten schieten omdat ik nu al weet dat het dramatisch gaat worden.
Dat is een leukequote:
Nu klink je echt als een paardrijtutje.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Morgenochtend ga ik lekker met het paard het bos in. Want dan schijnt de zon. Toch?
Zoals vandaag is ook niet mijn ideale weer om in naar buiten te gaan nee, maar als ik verder niet (meer) weg moet, geniet ik er wel degelijk ook vanquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, @:Haags vindt dit dit eentonige en zielige weer dik genieten, volgens mij. Weet niet hoe
Onmogelijk. Ik moet namelijk naar iets waar ik nog liever naartoe gaquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zonde. Qua agenda echt niet mogelijk om eerder te vertrekken?
Eerder op de heenweg?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik moet namelijk naar iets waar ik nog liever naartoe ga
De treintjes ontstaan toch ook door ipv 100 of 120 allemaal ineens 80 te rijden door noodweer.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je met stapvoets in een treintje rijdt, maakt dat ook weinig uit natuurlijk.
Dan klopt die hele dag sowieso niet als je zelfs prachtig weer nodig hebt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:01 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk moet het gewoon de hele dag prachtig weer zijn, dan durf ik de gok wel te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |