Ja, ik denk echt dat er iets chaotisch zomaar door het ijs kan zakken en "gewoon" een rustpunt als Letland ofzo ineens extra op kan vallen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:44 schreef Cee het volgende:
Ze lijkt me wel een gekke meid.
En damn, semi 2 wordt chaotisch.
Wilde het ook al posten. Nu wel op 5. Maar djeeeeezzzzzzz.quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:23 schreef molloot200 het volgende:
Wut? Komt op nummer 4 binnen in de My Eurovision Scoreboard app, die zag ik even niet aankomen.
Prima meme format ditquote:
Griekse fanboys zijn ook wel berucht en in grote getalen aanwezigquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:23 schreef molloot200 het volgende:
Wut? Komt op nummer 4 binnen in de My Eurovision Scoreboard app, die zag ik even niet aankomen.
En vrouw, uptempo, etnisch geluid, dat doet het sowieso wel lekker.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Griekse fanboys zijn ook wel berucht en in grote getalen aanwezig
De Grieken vinden het juist niksquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Griekse fanboys zijn ook wel berucht en in grote getalen aanwezig
Ik vind het echt gewéldig inmiddels.quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:36 schreef Cirilico het volgende:
Nou, ik vind het Griekse gedeelte echt mooi, maar het Ronela gedeelte tussendoor is wat minder. En de clip, Tsja, die draagt niet echt bij...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |