quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:06 schreef Nexum het volgende:
Dit is wel echt iets van je houdt of je haat het. Ik heb ook totaal geen idee hoe dit live over gaat komen.. tis een bizar lied op een goede manier
quote:
Eigenlijk doet ze een beetje een Joostje, een clip vol humor, maar superveel muzikale en visuele hints typisch voor het land zelf.quote:
Dat duh duh duh en dat hoge stemmetje zit echt vol in m’n irritatie grens.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Eigenlijk doet ze een beetje een Joostje, een clip vol humor, maar superveel muzikale en visuele hints typisch voor het land zelf.
Ik zeg altijd ‘ik ben echt van m’n acropolis’ (hihaho) en in dit geval is dat wel een passende uitspraak.quote:
Ik geniet heel erg van je enthousiasme. Dus spam maar away.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:20 schreef Nexum het volgende:
Dit is niet goed. Ik ga echt heel irritant worden voor de komende twee maanden. Dit wordt een Nexum spam topic.
Maar eigenlijk is dit wel positief dat we nu al mensen hebben die het tof vinden en anderen weer niet. Het roept dus wel wat opquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |