Ik zie een kans voor die Berenpoot of hoe ze ook heet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:08 schreef schommelstoel het volgende:
Als je om die reden iemand van kleur nu gaat kopen is het gewoon de excuus-kleurling.
Is iets wat je ook niet wil lijkt mij.
Man man man.
Die zit, volgens mij, bij Juventus.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zie een kans voor die Berenpoot of hoe ze ook heet.
Niet echt, ze kan heel hard rennen, maar heeft een hele beroerde balcontrole en een slechte traptechniek. Van vleugelspelers zou je voorzetten op maat mogen verwachten, maar het moment waarop zij een bruikbare voorzet aflevert zal zijn als Pasen en Pinksteren op een en dezelfde dag vallen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je noemt jezelf voetbalmanager en je weet niet hoe die professionele topspeler heet ?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit soort hyperfocus op huidskleur dicht zeker niet de kloof tussen verschillende culturen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:27 schreef Straatcommando. het volgende:
"van kleur"![]()
Amerikaanse termen vernederlandst. Rot op.
Ik zou eigenlijk een slotje moeten zetten op dit soort ophitsende polariserende bagger.
Donkere speelsters kunnen er waarschijnlijk net zo weinig van.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:31 schreef Haags het volgende:
Ten eerste is het blank en niet wit.
En ten tweede: rot op met je gejank!
Over de zeik?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zeikerds op social media, die een podium krijgen in zeikkranten die meer van hun gezeik hopen te verkopen door dag in dag uit naar gezeik te zoeken, zodat daarover langdurig doorgezeikt kan worden. Stelletje zeikerds.
Ik tel er 5.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:21 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[ afbeelding ]
Christen unie zet het enige lid van kleur wel heel prominent in het midden
wat een schande!
Tegenwoordig ben ik eigenlijk geneigd om dit soort "nieuws" met een zucht over te slaan (idealiter wordt er massaal niet meer op geklikt en verdwijnt zo de financiele incentive achter opgeklopt ophefnieuws), maar laat mij ook eens ongegeneerd doorzeikenquote:
Inderdaad, misschien zitten er wel jodinnen en Oost en Zuid-Europeanen (Latinx?) bij, en 1/8e Aziatisch of Afrikaans bloed zie je ook maar weinig van. En dan hebben we het nog niet eens over de lesbiennes.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Diversiteit is dus minder blank klaarblijkelijk want "witte" mensen kunnen net zo goed divers zijn.
Kansloos identiteitsgeneuzel.
Dit ook ja. Aan de ene kant is Amerika de grote duivel voor progressief links, maar aan de andere kant zouden ze er het liefste willen wonen als je hun taalgebruik mag geloven.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:27 schreef Straatcommando. het volgende:
"van kleur"![]()
Amerikaanse termen vernederlandst. Rot op.
Volstrekt krankjorum al die hokjesdenkers. Mensen die van topsport houden interesseert maar één ding. Of ze winnen. De kleur is volstrekt irrelevant. En ja, dan kan het toevallig gebeuren dat een hele selectie blank is.quote:Maar niet één professionele ploeg, zij het vrouwen of mannen, kan in 2023 nog louter blank zijn
Het gaat in dit geval niet om voetbal, maar om vrouwenvoetbal.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je noemt jezelf voetbalmanager en je weet niet hoe die professionele topspeler heet ?
Wat zeg je nou? Vrouwenvoetbal is geen voetbal ?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:47 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval niet om voetbal, maar om vrouwenvoetbal.
Dacht jij van wel dan? Zijn twee heel verschillende spelletjes.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? Vrouwenvoetbal is geen voetbal ?
Wat ik begrepen heb is dat je daarmee nog een extra beerput opentrekt omdat de blanke Spanjaarden en Portugezen natuurlijk net zo hard meededen aan het koloniseren van de Nieuwe Wereld en het wel van belang is dat dergelijke diversiteitscategorieën gebruikt worden voor kansarme minderheden.quote:
Te korte broekjes? Er zijn er die daar een verdienmodel van hebben gemaakt, google eens op Alisha Lehman.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:40 schreef Glazenmaker het volgende:
Voor het lezen van het artikel heb ikzelf geprobeerd te achter halen waarom ze boos waren. Leuk spelletje hoor. Eerst dacht ik aan de man in het midden van een vrouwenteam. Boos omdat hij de belangrijkste plek had, of trans was. Toen dacht ik nee dat zal het wel niet zijn. De broekjes tekort misschien? Nee valt wel mee.
Derde keuze was he ze zijn allemaal blank. Dat moet hem wezen. Nou 10 punten voor mij
Bij een team als dit worden de speelsters van over de hele wereld gehaald. Niet uit de buurt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:48 schreef SpecialK het volgende:
Laat ik de maar eens advocaat van de duivel spelen. Mensen die mij kennen: ik ben niet van de wokeritis.. ik hoop dat ik daarmee door de paspoortcontrole heen kan komen. Dank
Een legitieme zorg die je kan hebben is: Hoe kan het dat een voetbalclub van een bepaalde buurt met veel donkere mensen geen enkele donkere speelster heeft.
En als je dan redelijk bent dan grijp je niet meteen naar de wijzende vingertjes maar dan ga je een beetje kijken..
Op welke scholen lopen de recruiters nu rond? Misschien wat uitbreiden naar andere scholen? Wat is het niveau van interesse voor voetbal bij de populatie? Wat voor redenen heeft het dat bepaalde mensen met een bepaalde culturele achtergrond zichzelf misschien niet eens aanmelden? Wat kunnen we doen om die redenen weg te nemen.
Etc.. etc..
Kom je er achter dat het volledig door interesse komt.. dan kan je wat mij betreft een dikke middelvinger opsteken tijdens dit soort hit-pieces.. maar doe wel even wat onderzoek als organisatie zodat je die middelvinger legitiem kan opsteken.
Wat nu waarschijnlijk gaat gebeuren is... geen onderzoek.. maar in paniek een beetje half-geinteresseerde dames proberen aan te trekken voor de kleur en je team daarmee verzwakken.
Jammer.
Het lijkt er niet echt op nee.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? Vrouwenvoetbal is geen voetbal ?
Leuke vrouw!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Te korte broekjes? Er zijn er die daar een verdienmodel van hebben gemaakt, google eens op Alisha Lehman.
Ik heb oprecht geen idee: Is dit jeugd of gaat dit over A-tjes of is dit HET vrouwenteam voor de nationale toernooien?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:52 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Bij een team als dit worden de speelsters van over de hele wereld gehaald. Niet uit de buurt.
Jij bent een male chauvinist p* ?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:50 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dacht jij van wel dan? Zijn twee heel verschillende spelletjes.
Ja, 2 NL elftal speelsters die in de jeugd of de A-tjes spelenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee: Is dit jeugd of gaat dit over A-tjes of is dit HET vrouwenteam voor de nationale toernooien?
Zal wel met mijn leeftijd te maken hebben en het bijbehorende verschoven perspectief maar ze zien er allemaal minderjarig uit.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, 2 NL elftal speelsters die in de jeugd of de A-tjes spelen
Knap dat je die inschatting kan maken met 5 pixels per gezicht.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:05 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zal wel met mijn leeftijd te maken hebben en het bijbehorende verschoven perspectief maar ze zien er allemaal minderjarig uit.
Blijkbaar niet dus.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Knap dat je die inschatting kan maken met 5 pixels per gezicht.
Gefeliciteerd, dat is verreweg het meest racistische wat ik vandaag gelezen heb.quote:’Mooie foto. Maar niet één professionele ploeg, zij het vrouwen of mannen, kan in 2023 nog louter blank zijn’, is de opmerking die het gros van de reacties samenvat.
Gek genoeg is een team of club met alleen maar gekleurde leden juist prima. Kennen we het "enorm diverse" orkest nog? https://nos.nl/artikel/23(...)-kleur-op-het-podiumquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:08 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoeveel teamfoto's kunnen we wel niet maken met alleen zwarte spelers? Neem Frankrijk bijvoorbeeld.
Racisme werkt maar 1 kant op.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Gek genoeg is een team of club met alleen maar gekleurde leden juist prima, gek genoeg. Kennen we het "enorm diverse" orkest nog? https://nos.nl/artikel/23(...)-kleur-op-het-podium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |