Vandaag nog de gym murderen makker?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:36 schreef Oriente het volgende:
@:Ggmm ik kan ook wel een foto van mijn eigen kop posten, dan is je dinsdagochtend nog veel dramatischer
Zeker, vanavond biceps/lats.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag nog de gym murderen makker?
@Bezsenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zeker, vanavond biceps/lats.
Gisteren een lekkere sessie met ditto pomp, zou die foto hier bijna posten zodat die frikandellenfoto van 7 jaar geleden verdwijnt
Inshallahquote:
Ik geef graag zelf een review.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:36 schreef Oriente het volgende:
@:Ggmm ik kan ook wel een foto van mijn eigen kop posten, dan is je dinsdagochtend nog veel dramatischer
Djoeka!quote:
Thanks.quote:
Sterkte kerel, hou je taaiquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:06 schreef tong80 het volgende:
Trusten jongens. Geen medelijden. Maar voel me echt kut. Zou bijna zelfmedelijden gaan krijgen. Ha ha ha. Take care brothers. Keep de ironie alive, En benut de banaan eens waar ie voor is bedoeld. Peer hem in je oor, voor je een appeltje gaat schillen, voor je er tussen uit peert.
Ik ken die laatste user nietquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikster @:Pisces29 een pm gestuurd met in het onderwerp 'Facetime'. We wachten in spanning af
@:Scrummie
@:Bezsen
@:ExtremeSatisfication
Veel succes.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikster @:Pisces29 een pm gestuurd met in het onderwerp 'Facetime'. We wachten in spanning af
Is ze nog niet zwangerquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Goed gifje, kijk toevallig nu een aflevering.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:03 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)er-in-2023~aa856d21/![]()
Deze wereld.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:03 schreef onlogisch het volgende:
Deze wereld.
[ afbeelding ]
Ja, gewoon een willekeurige donkere vrouw beter opleiden, voor het plaatje.quote:de Engelse voetbalbond moet nu gewoon even bekijken waar er beter begeleid kan worden
Ik word hier zo ontzettend moe van.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:03 schreef onlogisch het volgende:
Deze wereld.
[ afbeelding ]
Is dat ook de reden dat je nu pas online bent? Heb je uitgeslapen vandaag?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik word hier zo ontzettend moe van.
Wat ga je eten vandaag?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik word hier zo ontzettend moe van.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat ook de reden dat je nu pas online bent? Heb je uitgeslapen vandaag?
Ik heb nog werkelijk waar geen ideequote:
Tis wel snertweer.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog werkelijk waar geen ideeZit er wel over te denken om ff naar de winkel te gaan en meuk voor snert te halen
Wie?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer? Wacht gewoon op @:Drizzt
Niet geklikt.quote:
Of anders?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet hier echt mee stoppen.
Zie dit als een stevige waarschuwing.
Ik doe het zelf wel joh.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan doe ik aangifte bij de slechte humor politie
Kan dit ook per DM?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik doe het zelf wel joh.
@:Pisces29 ik heb me ernstig misdragen het spijt me
Heb jij nog leuke nachtelijke escapades die je wil delen?quote:
Nachts slaap ik meestalquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke nachtelijke escapades die je wil delen?
Siepelhacheequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met broccoli en zalm.
KBR maatquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Runderlapje in rodewijnsaus met boontjes.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog werkelijk waar geen ideeZit er wel over te denken om ff naar de winkel te gaan en meuk voor snert te halen
Even googlen wat het is.quote:
Risotto, salade.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voortaan noemen we het geen vrijmibo meer maar een gratis sessie ongecontroleerde celdeling bevorderenquote:Maar 1 glas per dag is ook schadelijk. Het verhoogt de kans op 7 soorten kanker.’’
Alcoholdrinkersquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:11 schreef onlogisch het volgende:
https://archive.ph/qSzsR
[..]
Voortaan noemen we het geen vrijmibo meer maar een gratis sessie ongecontroleerde celdeling bevorderen
Drie liter wijnsaus zekerquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Runderlapje in rodewijnsaus met boontjes.
Veel plezier gewenstquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:15 schreef Bezsen het volgende:
Morgen naar Rotterdam voor ons aller feyenoord
Erg mooi maat. Ik reken op een spandoek met een verwijzing naar een psychiatrische instelling.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:15 schreef Bezsen het volgende:
Het mooiste is dat alcohol niet kankergerelateerd is bij prostaatkankerquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:11 schreef onlogisch het volgende:
https://archive.ph/qSzsR
[..]
Voortaan noemen we het geen vrijmibo meer maar een gratis sessie ongecontroleerde celdeling bevorderen
Nee ik twijvelde.quote:
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:15 schreef Bezsen het volgende:
Waarom noem je Rambo een maat en Pisces29 Pisces29?quote:
Stoker.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom noem je Rambo een maat en Pisces29 Pisces29?
Wat is dit voor seksisme anno 2023. Is Pisces29 geen maat van je?
@:Pisces29 graag je mening maatje
Ik ga NU kijken!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:34 schreef Oriente het volgende:
@:Salina Saline probeert mij te domineren in WKN.
Goed dat jij de r niet vergeten bent. Ik schreef gisteren moan maar dat werd me niet door iedereen in dank afgenomen.quote:
Dit klinkt best geil.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:34 schreef Oriente het volgende:
@:Salina Saline probeert mij te domineren in WKN.
Ik kom net uit een heftig overleg.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt écht helemaal niks te doen he?
Gewonnen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kom net uit een heftig overleg.
FITTIE en zulks.
Dan wil ik even ontspannen
Spel Naomi eens andersom!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:36 schreef Salina het volgende:
[..]
Goed dat jij de r niet vergeten bent. Ik schreef gisteren moan maar dat werd me niet door iedereen in dank afgenomen.
[..]
Dit klinkt best geil.
Dit klinkt pas geil!quote:
Graag chronologisch verslagquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:36 schreef Coco het volgende:
[..]
FITTIE en zulks.
Pics?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:41 schreef Salina het volgende:
Ik heb ook een Naomi in ons projectteam.
Wow.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:41 schreef Salina het volgende:
[..]
Dit klinkt pas geil!
Ik heb ook een Naomi in ons projectteam.
Komt wel dichtbij zo.
Ik werd genaaid door @3rr0rquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Klopt want dat won ik! (@:ggmm was de enige die weerstand bood)
Was het een call of een IRL overleg?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:36 schreef Coco het volgende:
[..]
FITTIE en zulks.
Jaquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Was het een call of een IRL overleg?
Hopelijk had jij geen fittie en was je maar een toeschouwer.quote:
Slijmbal.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hopelijk had jij geen fittie en was je maar een toeschouwer.
Ik gun mijn collega @:Coco alleen maar goede vibes.
Hij weet gewoon wie zijn vrienden zijn scrummie.quote:
Oh oke, dan is het goed.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet wat slijmen is, forumgebruiker @:Scrummie.
Heb niets te winnen hier.
Jawel, @GGMM is mijn maat makker en vriendquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij weet gewoon wie zijn vrienden zijn scrummie.
Jij bijvoorbeeld niet.
Zo dan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij bijvoorbeeld niet.
Oh oke.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, @:GGMM is mijn maat makker en vriend
Wow jeetje het is hier geen kantooroverlegquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij bijvoorbeeld niet.
Alles met Andries Knevel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:43 schreef Erasmus het volgende:
Zojuist een maandje NLZiet gekocht.
Aanraders voor goede programma's of films uit NPO Start, RTL XL of Kijk? Hun gigantische bibliotheek gaat jaren terug.
Doe niet zo verslaafd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waarom doe je nooit meer mee met Hax eigenlijk?
Dat gevoel is geheel wederzijdsquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, @:GGMM is mijn maat makker en vriend
Ik aan @monkyyyquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij dit gifje denk ik automatisch aan @:maxi-mus
Ik ben nog steeds woest op PSV.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gestrekte benen hier vlak voor lunch
Ik hoop dat die Romeinse fascisten gaan JANKEN.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:57 schreef Oriente het volgende:
Vanavond Slotball.
Da's pas een professor.
Saucijs?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga even naar supermarkt voor lunch
(Géén frikandel of worstenbroodje!)
Oh ja moet nog de coco toto uitzetten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:57 schreef Oriente het volgende:
Vanavond Slotball.
Da's pas een professor.
2-1quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja moet nog de coco toto uitzetten.
En hoe zit het met je kunstwerk?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Eet jij nooit brood??quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:02 schreef Erasmus het volgende:
Ik ga even een broodje Mettwurst van de bakker scoren.
Bij hoge uitzondering eet ik vandaag brood.
3-2quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom noem je haar geen maat?!?!?!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En hoe zit het met je kunstwerk?
@:Pisces29
@Maat werkt niet voor @Picses29quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waarom noem je haar geen maat?!?!?!
Lieve vrouw is dat. (Of man, je weet het niet!)quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
User @:Pisces29 betekent duidelijk heel weinig voor @:Scrummie
Zit niet zo te stoken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
User @:Pisces29 betekent duidelijk heel weinig voor @:Scrummie
@Frozen-assassin is een stokerige user geworden, erg jammer.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zit niet zo te stoken.
@:Pisces29 is een aardige user.
Respect. Ik eet 7 bruine bollen per dag.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Alleen met tajine eigenlijk, normaal gesproken niet (meer).
Durf niet meer.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waarom doe je nooit meer mee met Hax eigenlijk?
Wil mijn lichaam volgend jaar summer ready hebben voor de vakantie, eet nu gemiddeld 5x per week zilvervliesrijst kip en groenten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Respect. Ik eet 7 bruine bollen per dag.
Ik ook, prima keukenknecht. En hij is nog gezellig ook. En dat voor een laag salaris.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:13 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb ook een Japanse rijstkoker in mijn keuken staan. Heerlijk ding.
We spelen alleen nog met de CL/EL/EK inderdaad.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Durf niet meer.
Tijdens CL-wedstrijden vind ik die 15 minuten niet echt de moeite.
Op andere momenten mag je me roepen maar ik zit niet in de standaard verzendlijst van @:Coco, dusja.
En ik word nooit gementioned door @:Coco.
Zit niet in de verzendlijst.
#Dedicationquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wil mijn lichaam volgend jaar summer ready hebben voor de vakantie, eet nu gemiddeld 5x per week zilvervliesrijst kip en groenten.
Mokervet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ga niet over die zendlijst.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Durf niet meer.
Tijdens CL-wedstrijden vind ik die 15 minuten niet echt de moeite.
Op andere momenten mag je me roepen maar ik zit niet in de standaard verzendlijst van @:Coco, dusja.
En ik word nooit gementioned door @:Coco.
Zit niet in de verzendlijst.
Vooral gezellig. Elke dag hoor ik dit deuntje wanneer ik 's ochtends de rijst klaar heb staan voor de rest van de dagquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:14 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik ook, prima keukenknecht. En hij is nog gezellig ook. En dat voor een laag salaris.
Lijp ding.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vooral gezellig. Elke dag hoor ik dit deuntje wanneer ik 's ochtends de rijst klaar heb staan voor de rest van de dag
(11 seconden)
Saaiquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja daar word je dik van idd
Kale sukkel
Ik durf te wedden dat ik bij een 1 vs 1 in MasterChef jou helemaal de moeder ga koken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:18 schreef GGMM het volgende:
Als je zelf geen rijst kan koken wordt het echt tijd jezelf weg te gooien
Meidquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:18 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen met een rijstkoker.
Niet vanuit de taxi met een app je rijst al aanzettenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:18 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen met een rijstkoker.
Mijn kat deed gisteren zelf de slaapkamerdeur openquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:21 schreef GGMM het volgende:
Ik zag laatst ook zo'n "smart koelkast"
Wat daar "smart" aan is? Je kan van buiten zien wat er in je koelkast ligt en je hoeft dus niet meer he-le-maal de deur open te doen.
Ben je dan een mongool als je zo'n ding koopt
Slaapt jouw kat bij jou in bed?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mijn kat deed gisteren zelf de slaapkamerdeur open
Dat is pas smart!
Oh, dacht dat je een echte rijstkokert bedoelde.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vooral gezellig. Elke dag hoor ik dit deuntje wanneer ik 's ochtends de rijst klaar heb staan voor de rest van de dag
(11 seconden)
Nee.quote:
Bahbahbahquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee.
Ze mogen wel op bed in het weekend als we wakker zijn, dan laten we ze binnen en komen ze knuffelen. 'S nachts niet.
's Nachtsquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee.
Ze mogen wel op bed in het weekend als we wakker zijn, dan laten we ze binnen en komen ze knuffelen. 'S nachts niet.
Sorry ik ben echt te allochtoon om begrip te hebben voor mensen die dieren in bed latenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ze komen niet buiten en wassen zichzelf de hele dag
Schoner dan ikzelf dus
Precies, inclusief een flinke lik over de anus.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ze komen niet buiten en wassen zichzelf de hele dag
Schoner dan ikzelf dus
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, inclusief een flinke lik over de anus.
Eens.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Sorry ik ben echt te allochtoon om begrip te hebben voor mensen die dieren in bed laten
Nou nou nou nou nouquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, inclusief een flinke lik over de anus.
quote:
Erg mooiquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:08 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
RutteGod @:onlogisch
StaaijGod @:Kingroland
FortuijnGod @:Lenny_leonard
Four more yearsquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:42 schreef onlogisch het volgende:
Niet verbaasd.
@:Rambodirk
[ afbeelding ]
Wel jammer ja, al zie ik het nog wel goedkomen.quote:
Wat vind je van de keuze van 't Schip?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel jammer ja, al zie ik het nog wel goedkomen.
Indrukwekkende reeks ondertussen zonder overwinning in de CL.
Ik heb een schat van een poes, maar mijn slaapkamer is en blijft verboden terrein. 's Nachts al helemaal voordat ze mij uit mijn slaap komt stalken voor eten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee.
Dit ja. Ik heb er ook 2. Ze komen overal maar niet in de slaapkamer van mij of Onlo jr.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb een schat van een poes, maar mijn slaapkamer is en blijft verboden terrein. 's Nachts al helemaal voordat ze mij komt wakker maken voor eten.
Vind alle kattenhaartjes op mijn zwarte kleding al vervelend genoeg.
Dus ik knuffel met haar op de bank
Allemaal troepquote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:08 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
RutteGod @:onlogisch
StaaijGod @:Kingroland
FortuijnGod @:Lenny_leonard
Wat is jouw top3?quote:
Krijgen ze wel meer te eten dan Benji?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik zal trouwens even een foto van één van de twee posten. @:Scrummie @:maxi-mus en @:GGMM kunnen dit waarderen
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Krijgen ze wel meer te eten dan Benji?
Inspiratieloos en het zal de verlosser ook niet zijn maar ik ben allang blij dat Steijn is opgerot met zijn vervelende bek en vriendjes in de media.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind je van de keuze van 't Schip?
Och wat kijkt deze bijna verdrietig.quote:
Nee joh, gewoon onderzoekend. Ze kunnen nog een stuk zieliger kijken doorgaans.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och wat kijkt deze bijna verdrietig.![]()
Oh. Ik ben duidelijk geen kenner.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon onderzoekend. Ze kunnen nog een stuk zieliger kijken doorgaans.
Zeker wanneer je dat vadsige lijf van je weer naar de koelkast versleept en alleen maar eten voor jezelf haalt?quote:
Gohquote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh. Ik ben duidelijk geen kenner.
Sommige mensen weten overal een groot drama van te makenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Auschwitz keken ze ook vaak zielig.
Beetje overdreven maar het was ook niets voor mij geweest hoor, ik hou niet zo van drukte en kamperen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige mensen weten overal een groot drama van te maken
Review nog voor de film en De Niro?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje overdreven maar het was ook niets voor mij geweest hoor, ik hou niet zo van drukte en kamperen.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt een legende was dat.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had een andere club gekozen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind je van de keuze van 't Schip?
Dutjes zijn goddelijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:08 schreef Sked het volgende:
Net middagdutje gedaan. Heerlijk.
@:KingRoland
Ik ben er tochquote:Op woensdag 25 oktober 2023 15:59 schreef Coco het volgende:
We wachten rustig op de echte kieswijzer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kieswijzerquote:
Zonder het on-democratische referendum zou ik waarschijnlijk D66 stemmen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
kieswijzer
D66 86%
GroenLinks–PvdA 86%
ChristenUnie 79%
BIJ1 79%
Volt 71%
Partij voor de Dieren 64%
VVD 64%
Aha
Ik geef het nu door!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder het on-democratische referendum zou ik waarschijnlijk D66 stemmen.
Best een verschil met SP dan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder het on-democratische referendum zou ik waarschijnlijk D66 stemmen.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Best een verschil met SP dan.
PvdA overweeg ik nooit meer, GL is niet mijn ding.
Neem gelijk een beter slok sarcasme. Met de lege fles in je reet.quote:
Mijn God.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neem gelijk een beter slok sarcasme. Met de lege fles in je reet.
Geen PvdA? Dat is juist een partij die ik vrijwel altijd overweeg. Eens over GroenLinks, ik ben het vrijwel altijd eens met de problemen die ze aankaarten en zelden met de oplossingen die ze aandragen, dus tja.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Best een verschil met SP dan.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:14 schreef Erasmus het volgende:
Zoals beloofd. Even onder een spoiler ivm herkenbaarheid.
@:GGMM Kijk eensDat is nog eens een prachtig beest zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:14 schreef Erasmus het volgende:
Zoals beloofd. Even onder een spoiler ivm herkenbaarheid.
@:GGMM Kijk eensIk benoem deze kat tot mooiste katje van het fok forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een schatje.
Tong die Partij van de Arbeid stemt (lol)quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:37 schreef GGMM het volgende:
Ah Tong is weer aan iedereen aan het vertellen waar ze op moeten stemmen. (Zodat hij meer geld krijgt waar wij dan weer hard voor moeten werken)
Ik vind dat zo'n leuke rubriek.
Dat wordt hoe dan ook rechts
[..]
Dat is nog eens een prachtig beest zeg
Had Tong mod en/of FA gemaakt, en FOK! zou nog even groot zijn geweest als tong80. Hoe dom kun je zijn om te werken voor gratis geldquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:37 schreef GGMM het volgende:
Ah Tong is weer aan iedereen aan het vertellen waar ze op moeten stemmen. (Zodat hij meer geld krijgt waar wij dan weer hard voor moeten werken)
[..]
Altijd gedaan hier maar het is daar wel een beetje een teringzooi, ook op insta zitten ze ineens te janken over die doden in gaza..quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook de stemwijzer zegt dat ik PvdD ga stemmen.
Heel mooi.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:44 schreef tong80 het volgende:
Had Tong mod en/of FA gemaakt, en FOK! zou nog even groot zijn geweest als tong80.
Mooie punten wbt dier en milieu.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook de stemwijzer zegt dat ik PvdD ga stemmen.
Heel mooi.
Denk is de juiste keuze voor jouquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil gewoon een leuke middenpartij stemmen die de belasting op arbeid verlaagt, zorgt dat ik met een bovenmodaal inkomen een huis kan kopen in plaats van voor het drievoudige van een hypotheek te moeten huren en die het minimumloon verhoogt ipv maar toeslagen flikkeren naar mensen die geen zin hebben om te werken
OF IS DAT TEVEEL GEVRAAGD
Wat heb je nu aan een FA/Mod die de helft van de tijd een ban heeft.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had Tong mod en/of FA gemaakt, en FOK! zou nog even groot zijn geweest als tong80. Hoe dom kun je zijn om te werken voor gratis geld![]()
dit is gewoon simplistische vvdretoriekquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil gewoon een leuke middenpartij stemmen die de belasting op arbeid voor de middeninkomens verlaagt, zorgt dat ik met een bovenmodaal inkomen een huis kan kopen in plaats van voor het drievoudige van een hypotheek te moeten huren en die het minimumloon verhoogt ipv maar toeslagen flikkeren naar mensen die geen zin hebben om te werken
Vind ik ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooie punten wbt dier en milieu.
Neem dan gewoon een dame uit het hogere segment. VWO+, universitair geschoold, goede baan, inkomen minimaal 2x modaal.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil gewoon een leuke middenpartij stemmen die de belasting op arbeid voor de middeninkomens verlaagt, zorgt dat ik met een bovenmodaal inkomen een huis kan kopen in plaats van voor het drievoudige van een hypotheek te moeten huren en die het minimumloon verhoogt ipv maar toeslagen flikkeren naar mensen die geen zin hebben om te werken
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thanks boysquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik benoem deze kat tot mooiste katje van het fok forum.
Wat een schatje.
Laten we het gezellig houdenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM lijkt mij nu echt een BBB-stemmer.
Meer iets voor Pieterquote:Op woensdag 25 oktober 2023 16:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM lijkt mij nu echt een BBB-stemmer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |