Vandaag nog de gym murderen makker?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:36 schreef Oriente het volgende:
@:Ggmm ik kan ook wel een foto van mijn eigen kop posten, dan is je dinsdagochtend nog veel dramatischer
Zeker, vanavond biceps/lats.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag nog de gym murderen makker?
@Bezsenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zeker, vanavond biceps/lats.
Gisteren een lekkere sessie met ditto pomp, zou die foto hier bijna posten zodat die frikandellenfoto van 7 jaar geleden verdwijnt
Inshallahquote:
Ik geef graag zelf een review.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:36 schreef Oriente het volgende:
@:Ggmm ik kan ook wel een foto van mijn eigen kop posten, dan is je dinsdagochtend nog veel dramatischer
Djoeka!quote:
Thanks.quote:
Sterkte kerel, hou je taaiquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:06 schreef tong80 het volgende:
Trusten jongens. Geen medelijden. Maar voel me echt kut. Zou bijna zelfmedelijden gaan krijgen. Ha ha ha. Take care brothers. Keep de ironie alive, En benut de banaan eens waar ie voor is bedoeld. Peer hem in je oor, voor je een appeltje gaat schillen, voor je er tussen uit peert.
Ik ken die laatste user nietquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikster @:Pisces29 een pm gestuurd met in het onderwerp 'Facetime'. We wachten in spanning af
@:Scrummie
@:Bezsen
@:ExtremeSatisfication
Veel succes.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikster @:Pisces29 een pm gestuurd met in het onderwerp 'Facetime'. We wachten in spanning af
Is ze nog niet zwangerquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Goed gifje, kijk toevallig nu een aflevering.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:03 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)er-in-2023~aa856d21/![]()
Deze wereld.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:03 schreef onlogisch het volgende:
Deze wereld.
[ afbeelding ]
Ja, gewoon een willekeurige donkere vrouw beter opleiden, voor het plaatje.quote:de Engelse voetbalbond moet nu gewoon even bekijken waar er beter begeleid kan worden
Ik word hier zo ontzettend moe van.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:03 schreef onlogisch het volgende:
Deze wereld.
[ afbeelding ]
Is dat ook de reden dat je nu pas online bent? Heb je uitgeslapen vandaag?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik word hier zo ontzettend moe van.
Wat ga je eten vandaag?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik word hier zo ontzettend moe van.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat ook de reden dat je nu pas online bent? Heb je uitgeslapen vandaag?
Ik heb nog werkelijk waar geen ideequote:
Tis wel snertweer.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog werkelijk waar geen ideeZit er wel over te denken om ff naar de winkel te gaan en meuk voor snert te halen
Wie?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer? Wacht gewoon op @:Drizzt
Niet geklikt.quote:
Of anders?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet hier echt mee stoppen.
Zie dit als een stevige waarschuwing.
Ik doe het zelf wel joh.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan doe ik aangifte bij de slechte humor politie
Kan dit ook per DM?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik doe het zelf wel joh.
@:Pisces29 ik heb me ernstig misdragen het spijt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |