Natuurlijk heeft Steijn gefaald, maar tegen zo’n achtergrond valt ook haast niet te werken. De onrust in de organisatie weg houden uit je selectie, ga d’r maar staan…quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 00:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Rot op, ik neem niemand serieus die meent dat dit allemaal niet op het conto van Steijn te schrijven is. Consequent tactisch gefaal en gewoon in alle facetten gewogen en te licht bevonden.
Het is idioot en beschamend dat er schijnbaar 'journalisten' en omhoog gevallen om geld verlegen oud voetballers menen dat de zeventiende plek niets van doen heeft met de trainer. Een trainer die zich vijf maanden lang enkel en alleen met zichzelf en zijn eigen positie bezig gehouden heeft. 0,0 people management skills naast al dat tactische gefaal.
Kan Pierre niet vaak op zinnige dingen betrappen maar hij sloeg de spijker op de kop. Dat is sowieso een probleem dat die gehele lichting van pakweg 2000-2010 dat analist speelt op televisie niet de helderste lichten uit de kerstboom zijn.
5e zou gewoon moeten lukken normaliter ja. Alles hoger ben je afhankelijk van een dip bij Twente of AZ. PSV en Feyenoord zijn echt te ver weg dit seizoen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 01:21 schreef Elan het volgende:
Dat degradatiegelul is ook wel vermoeiend hoor. Als je een klein beetje opportunistisch redeneert zou je als je die 2 inhaalpotjes wint (waarvan RKC al zo goed als zeker 3 punten zijn) je nu ergens in de middenmoot staan.
Niet dat dat ineens Ajax-waardig is maar zo extreem dramatisch als de media schrijft is het ook weer niet.
Als Ajax niet op 1 staat is het al dramatisch dus 17e is wel extreem dramatisch.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 01:21 schreef Elan het volgende:
Dat degradatiegelul is ook wel vermoeiend hoor. Als je een klein beetje opportunistisch redeneert zou je als je die 2 inhaalpotjes wint (waarvan RKC al zo goed als zeker 3 punten zijn) je nu ergens in de middenmoot staan.
Niet dat dat ineens Ajax-waardig is maar zo extreem dramatisch als de media schrijft is het ook weer niet.
Daar moet je nu helemaal niet naar kijken, begin eerst maar eens te voetballen, echt blij dat die nitwit weg is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
5e zou gewoon moeten lukken normaliter ja. Alles hoger ben je afhankelijk van een dip bij Twente of AZ. PSV en Feyenoord zijn echt te ver weg dit seizoen.
Ben vooral benieuwd hoe het nu verder gaat. Krijgen ze het nu wel aan de praat?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar moet je nu helemaal niet naar kijken, begin eerst maar eens te voetballen, echt blij dat die nitwit weg is.
Je verliest gewoon niet van de nummer laatst of met 0-4 van Feyenoord inderdaad. Het was eigenlijk al krankzinnig dat die 0-4 niet het einde was als je ziet dat Stam destijds na een 4-0 in de Arena met pek en veren de Kuip werd uitgejaagd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Ajax niet op 1 staat is het al dramatisch dus 17e is wel extreem dramatisch.
Ik vind dit wel een aardig stukje over de onkunde van de haagse blufferquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe het nu verder gaat. Krijgen ze het nu wel aan de praat?
Wat me het meeste stoorde is het voetbal, een keer verliezen kan maar zo voetballen en zo verliezen niet. Er zat ook geen enkele verbetering in, wat mij betreft hebben ze veel te lang gewacht, ze hadden hem tegelijk met Mislintat eruit moeten flikkeren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je verliest gewoon niet van de nummer laatst of met 0-4 van Feyenoord inderdaad. Het was eigenlijk al krankzinnig dat die 0-4 niet het einde was als je ziet dat Stam destijds na een 4-0 in de Arena met pek en veren de Kuip werd uitgejaagd.
En Ajax is normaal gesproken dan nog een club waar de lat nog iets hoger ligt.Kan echt niet.
Dat was ook vreselijk slecht inderdaad maar dat gaat eigenlijk altijd wel gepaard met dit soort scores.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat me het meeste stoorde is het voetbal, een keer verliezen kan maar zo voetballen en zo verliezen niet. Er zat ook geen enkele verbetering in, wat mij betreft hebben ze veel te lang gewacht, ze hadden hem tegelijk met Mislintat eruit moeten flikkeren.
Niet altijd hè, die 6-2 tegen Feyenoord met RvP bijvoorbeeld of weleens tegen PSV voor de JC schaal of zo, was er geen moment dat ik me druk maakte over het voetbal, was meer te wijten aan een off day, of dat het allemaal net niet paste en bij de ander net wel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat was ook vreselijk slecht inderdaad maar dat gaat eigenlijk altijd wel gepaard met dit soort scores.
Het was ook totaal onherkenbaar voetbal. Heeft niks met profvoetbal te maken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat me het meeste stoorde is het voetbal, een keer verliezen kan maar zo voetballen en zo verliezen niet. Er zat ook geen enkele verbetering in, wat mij betreft hebben ze veel te lang gewacht, ze hadden hem tegelijk met Mislintat eruit moeten flikkeren.
Doel uiteraard op de optelsom van de scores. In 9 wedstrijden 1 keer winnen slaat nergens op.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet altijd hè, die 6-2 tegen Feyenoord met RvP bijvoorbeeld of weleens tegen PSV voor de JC schaal of zo, was er geen moment dat ik me druk maakte over het voetbal, was meer te wijten aan een off day, of dat het allemaal net niet paste en bij de ander net wel.
Echt onbegrijpelijk dat dit volgens de geleerden niet aan de trainer te wijten is. Houd alsjeblieft zowel van der Vaart, Sneijder en van der Meijden zover mogelijk uit de buurt van een functie bij Ajax alsjeblieft.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een aardig stukje over de onkunde van de haagse bluffer
[ twitter ]
Hoe snel een ander bepaalde basis ideeën erin krijgt is even afwachten.
De vraag blijft, hoe snel krijgt een volgende trainer het aan de praat.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:27 schreef Tarado het volgende:
Gezien het ontbreken van een defensieve organisatie en patronen in de opbouw waarvoor je bepaalde automatismen in positiewisselingen nodig hebt. Lijkt het me sterk dat je dit binnen enkele dagen voor elkaar krijgt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De vraag blijft, hoe snel krijgt een volgende trainer het aan de praat.
En dus ook, hoe slecht of goed is deze selectie werkelijk. En hebben ze Steijn 'laten vallen'?
Ik ga bv letten op Taylor, blijft hij staan en laat het het ineens weer wel zien> Of is het echt brandhout?
Het is dat Raf, Wes en Endie geen lezers zijn, anders had ik het naar ze doorgestuurd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een aardig stukje over de onkunde van de haagse bluffer
[ twitter ]
Helemaal geen middenveld ook in die wedstrijden tegen Feyenoord en Marseille bijvoorbeeld. Tegenstander steekt gewoon over.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het was ook totaal onherkenbaar voetbal. Heeft niks met profvoetbal te maken.
Zelfs GTST is nog minder dramatisch.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 06:56 schreef aTypisch het volgende:
Schreuder, Heitinga, Steijn, Maduro, Van 't Schip.
In 1.5 seizoen
(lol)
Jij kijkt GTST?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:32 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zelfs GTST is nog minder dramatisch.
Niet meer nodig nu ik twee keer per week Ajax kan zien.quote:
maar wel bij het Griekse elftal waar Gus Poyet aardig moeite moet doen om het slechter te doen met dat materiaalquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Van 't Schip, aparte keuze wel. Toch geen bijzondere trainert bij Twente en PEC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |