`Gistferen was natuurlijk nog het debat en E Robisonquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarvan er vandaag alweer 100.000 genezen zijn na dat ½uurtje kinderkamp
De promo is altijd aankijken wat het voorsteld, daarna is het afzinken tot het slaan en neuken begint, dan willen de cijfers wel weer omhoogquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`Gistferen was natuurlijk nog het debat en E Robison
Gepost maar de credits zijn voor @DeBlubbermanquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:05 schreef chufi het volgende:
In het vorige topic stond een mooi OP plaatje met bewoners en zo .. FF had die gepost
Het staat er inmiddelsquote:Op maandag 23 oktober 2023 22:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gepost maar de credits zijn voor @:Deblubberman
Gewoon de streams op aan, dan kom je gewoon meer te weten van de mensen die mee doen. Het is zo hapsnap en willekeurig die knip/plakshow. Er moet echt nog wel wat lijn in komen, maar dat kan ook niet anders als ze net bij elkaar zijn. Dat was ook bij EJVJL in het begin nog erg hectisch. Ik versta ook vaak helemaal niet waar ze het over hebben, het is allemaal zo door elkaar geroeptoeter en zo hysterisch.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:56 schreef MacDeMarco het volgende:
De afleveringen mogen wel 10 min langer duren, voor je het weet is het al afgelopen.
Oei, die zag ik niet aankomen. Sneu.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 05:43 schreef pingu66 het volgende:
FF off topic: Jeff en Kim zijn uit elkaar (insta Jeff)
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 05:43 schreef pingu66 het volgende:
FF off topic: Jeff en Kim zijn uit elkaar (insta Jeff)
Dat was een samenleving opbouwen en geen spel waar je iedere maand een ton kon winnen. Een totaal ander programma.quote:Dat is geen argument want in Utopia hadden ze nog wel meer info van buiten door de markten, andere evenementen en familiebezoek, dus dat gaat niet op....
Uhmm, EJVJL was ook een spel, dus dat argument gaat wederom mank....Maar goed, je kunt speculeren wat je wil. Ik hoop dat er streams komen en anders ben ik benieuwd naar een uitleg van Talpa waarom er geen streams zijn.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:25 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat was een samenleving opbouwen en geen spel waar je iedere maand een ton kon winnen. Een totaal ander programma.
Zonder livestreams heb je dat niet nodig, misdragingen kunnen ze nu een andere manier oplossen zonder dat wij daar enige weet van hebben.quote:
vrees dat talpa nooit komt met een verklaring dat er geen streams zijnquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Uhmm, EJVJL was ook een spel, dus dat argument gaat wederom mank....Maar goed, je kunt speculeren wat je wil. Ik hoop dat er streams komen en anders ben ik benieuwd naar een uitleg van Talpa waarom er geen streams zijn.
Ja dat was wel grappig, en waarschijnlijk niet door een professional gedaan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
Jasmijn: "Heb je nou een piemel op je been?!"
Olivier: "Ja. Een glaasje te veul op, en voor je het weet... piemel op je been."
Nee denk het ook nietquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja dat was wel grappig, en waarschijnlijk niet door een professional gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |