abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212114183
https://www.linkedin.com/(...)tm_medium=member_ios

quote:
Daar sta je dan weer stomverbaasd met je bek vol tanden.

Heeft een HBO opleiding écht nog steeds het laatste woord?

Natuurlijk, het kan een indicatie zijn van bepaalde kennis en vaardigheden.

Maar is het de enige indicator?

Bedrijf Y benaderde mij voor het invullen van een vacature. We zaten snel op één lijn.

En daar was Hans. Een kandidaat met veel ervaring in het werkgebied van bedrijf Y.

Ik bel mijn klant om hem voor te stellen. Zijn enthousiasme is voelbaar door de telefoon.

"Precies wat we zoeken, laten we hem uitnodigen!"

Zo gezegd zo gedaan. Hans ging de volgende dag al langs.

Het is 16.00 en mijn telefoon gaat. "Ha Elisa, nou Hans is geweest, wat een top gozer, maar...."

"uhm ja... hij is echt precies wat we zoeken, maar zijn leidinggevende mist toch die HBO opleiding..."

Say what!?

We waren het juist dáár zo snel over eens. Een opleiding is voor deze functie geen meerwaarde.

Ik besloot langs te gaan om met de leidinggevende te praten.

Uiteindelijk vroeg ik hem of hij zélf een opleiding heeft afgerond. Het bleef stil.

Hij zegt: "Nee uhm, maar ik ben doorgegroeid, en..."

Ho, stop, wacht.

Zolang je niet op zoek bent naar een chirurg, een arts, een piloot, of you name it waar je écht voor geleerd moet hebben.

Wat maakt het dan feitelijk uit?

Uiteindelijk gaf hij toe dat hij het gewoon heel erg eng vond. Kijk, daar kunnen we wat mee.

We werden het erover eens dat Hans een hele goede match is voor de job, en dat die HBO eis misschien toch niet zo redelijk was.

Hans is een paar maanden geleden begonnen bij bedrijf Y en het gaat erg goed.

Ik geloof er in dat de mens achter het cv zo veel belangrijker is dan het papiertje zelf.

Veel bedrijven houden krampachtig vast aan traditionele vereisten.

Het buitensluiten van mensen op basis van een cv of diploma is niet alleen achterhaald...

Maar vooral ook een gemiste kans!
[geile foto met choker eronder]

Het gaat straks nog zo ver dat je geen HBO meer mag eisen want dat is discriminatie _O-
Vakman pur sang
  zondag 21 januari 2024 @ 12:22:37 #152
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_212115776
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 10:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Zolang je niet op zoek bent naar een chirurg, een arts, een piloot, of you name it waar je écht voor geleerd moet hebben
Godver zeg :')

Tuurlijk, er zijn wel wat kulopleidingen op dat niveau. Maar om daarom het hele landschap aan opleiding maar even als overbodig te zien, heb je echt niet door wat men daar leert
Robert Moog died for our synths
  zondag 21 januari 2024 @ 12:47:28 #153
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_212116209
quote:
[..]

Het gaat straks nog zo ver dat je geen HBO meer mag eisen want dat is discriminatie _O-
Zoveelste nepverhaal om reacties uit te lokken :')
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
pi_212123616
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 12:22 schreef Gehenna het volgende:

[..]
Godver zeg :')

Tuurlijk, er zijn wel wat kulopleidingen op dat niveau. Maar om daarom het hele landschap aan opleiding maar even als overbodig te zien, heb je echt niet door wat men daar leert
Daarmee zegt ze ook dat het baantje totaal niet (echt) belangrijk is. :')
Vakman pur sang
pi_212126012
quote:
𝗭𝗼𝗲𝗸 𝗱𝗲 𝘃𝗲𝗿𝘀𝗰𝗵𝗶𝗹𝗹𝗲𝗻 🔎

Ik ben trots als ik naar mijn transformatie van de afgelopen 6 maanden kijk.

Want ik zie:
Links: oude Mancha: onzeker, paar kilo zwaarder, stond het liefst in de schaduw

Rechts: nieuwe Mancha: een stuk zelfverzekerder, sport vier keer per week, claimt nu de spotlight

Hoe dat komt? ⬇

Puur en alleen doordat ik actief aan de slag ben gegaan met Personal Brand op LinkedIn.

Het lijkt misschien vreemd, maar jezelf zo blootgeven roept onwijs veel verschillende emoties en belemmerende overtuigingen op.
1⃣ Heb ik wel genoeg te vertellen?
2⃣ Vinden mensen me wel leuk?
3⃣ Sta ik wel leuk op de foto’s?
4⃣ Ga ik het wel volhouden om twee keer per week te posten?

Als ik naar het aantal leuke reacties & DM’s en nieuwe volgers (+1680 binnen drie maanden) kijk, dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken.

Dus ik ga lekker door! Dit alles heeft me zo'n boost gegeven! Ik voel me echt een nieuwe Mancha!💪🏼

Heb jij zelf ook ooit zo'n verandering meegemaakt?
:')
U MAD?
pi_212126062
quote:
[..]

Die reacties ook :'(
Of die foto oO/
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 22 januari 2024 @ 06:45:39 #157
80382 manny
30 is best veel
pi_212126112

En serieus: die aloude discussie over "het papiertje", man man man

En tevens: die foto onder die post is wel helemaal totale mismatch.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_212126503
quote:
19s.gif Op maandag 22 januari 2024 06:45 schreef manny het volgende:

En serieus: die aloude discussie over "het papiertje", man man man

En tevens: die foto onder die post is wel helemaal totale mismatch.
Je moet weten dat recruiters (vooral zelfstandige) bij elk aangeleverde figuur die wordt aangenomen tot ¤5000,- fee krijgen.

Dan is het toch wel verdomd vervelend dat ze irritante vragen gaan stellen over papiertjes.
Net een half uur met Johan koffie gedronken en hij kwam echt wel nerderig over, wat wil je nog meer?
Vakman pur sang
pi_212163901
quote:
Data-dieet. We moeten het eens hebben over de data die we eten (gebruiken), want ons data-dieet is waarschijnlijk niet het beste en gezondste voor ons.

Data bestaat uit een aantal soort:
1 - Master data en referentiedata - Bouwstoffen
Data die ons structuur geeft, beschrijft waar we uit bestaan en die ons krachtig maakt;
2 - Transactiedata - Energie
Data die alles wat we doen beschrijven, die ons doen leven, energie kost en energie geeft;
3 - Metadata - Vitamines
Data waar we niet veel van nodig hebben, maar die wel cruciaal is om alles in goede banen te leiden, weten waar alles is, wat het is, hoe vers het is en waar we het voor kunnen gebruiken;
4 - Afgeleide data - Suikers
Data die we maken van andere data en die makkelijker te consumeren zijn, veel 'processed' data zijn belangrijk, maar je gebruikt het vooral om te sturen, niet om op te bouwen;
5 - Overige data - Vezels
Data die voor sommige delen van onze organisatie van belang zijn, maar niet voor iedereen interessant

We moeten zorgen dat ons data-dieet bestaat uit de juiste verhoudingen van deze soorten data. Teveel 'processed data' lijkt wel lekker, maar het is geen bouwstof en je gaat bij teveel en ongecontroleerd gebruik de verkeerde kant op.

Enkel master data en referentie data zonder transacties zorgt dat je nooit je spieren ontwikkeld, je capabilities om te opereren blijven achter. Transacties zijn de oefeningen die je doet om in conditie te komen en te blijven.

Data wordt weleens beschreven als de nieuwe olie, ik denk dat we met data echter een digitale afspiegeling van de echte wereld aan het maken zijn. Daarom maak ik regelmatig de vergelijkingen tussen data en concrete dingen, omdat data anders zo abstract blijft maar steeds meer werkelijke gevolgen heeft voor ons allemaal.

Blijf in vorm, zorg voor een uitgebalanceerd data-dieet, gebruik duurzame data. En bedenk dat data, anders dan andere belangrijke stoffen steeds weer opnieuw gebruikt kan worden, dat is het unieke eraan.

Disclaimer: Ik weet dat deze vergelijking best wel mank gaat, maar het zet wel aan het denken.

#data #datamanagement #datadiet
Ja klopt, nee niet echt
pi_212172979
Even half off-topic. Mijn LinkedIn account is geblokkeerd omdat ze mijn identiteit willen checken. Iemand dit wel eens gehad?

Heb gisteren alle stappen gevolgd om mijn identiteit te bevestigen en vanochtend heb ik bevestiging ontvangen. Echter lukt het nog steeds niet om in te loggen en er wordt wederom om een id-verificatie gevraagd, wat niet gaat omdat er een foutmelding opduikt "aanvraag reeds in behandeling". :')

Oh, en nog een klacht - ik kreeg dus die mailtjes van LinkedIn Security. Die zien er dus zo uit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een mix van lettertypes, Engels en Nederlands door elkaar heen. "Unkown" als naam. Ik ken het van onze eigen IT Security, die gasten schrijven de meest onbetrouwbaar uitziende mails. Wat is dat toch? :')

Overigens alles dubbelgecheckt of het wel valide is maar dat lijkt er allemaal wel op.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zondag 28 januari 2024 @ 18:20:22 #161
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_212204330
quote:
Kwetsbare post: Ik ga een echte, harde waarheid delen over ondernemerschap, zaken, huwelijk en het leven in het algemeen.

💔 Het leven is niet alleen maar rozengeur en maneschijn.

→ Het hebben van een bedrijf is de meeste dagen moeilijk.
→ Ondernemerschap is niet voor bangeriken.
→ Trouwen na 16+ jaar kost werk om gezond te blijven.
→ Carrière-uitdagingen zullen komen en zullen je vastberadenheid op de proef stellen.
→ Het leven is niet alleen maar rozengeur en maneschijn en winnen... Oh mijn.

✔️ Dit is de universele waarheid die ik met jullie wil delen...

Je zult hard werken.
Je zult het moeilijk hebben.
Je zult leren.
Je zult falen.
Je gaat draaien.
Je zult overwinningen hebben.
Je gaat door.
Je zult nooit opgeven.

Dit is GRIT.
Dit is RESOLVE.
Dit is VEERKRACHT.

Als je het gevoel hebt dat je wilt stoppen.
Als je niet zeker weet of het de strijd waard is.
Als je je niet kunt voorstellen dat het ooit makkelijker voor je wordt...

Ga zo door NOG EEN DAG.
Ga zo door NOG EEN HERHALING.
Ga NOG EEN KEER DOOR.

Nog een keer zou de "ene keer" kunnen zijn die het allemaal de moeite waard maakt. Je kunt niet falen als je niet stopt. 🚀

Wees degene die niet stopt als iedereen dat doet. 🦄

Zo win je bij alles wat het leven op je pad brengt. 🏆

hashtag#grit hashtag#resilience hashtag#entrepreneurship hashtag#lifelessons hashtag#construction
You go girl! :')
pi_212204903
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 18:20 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Slecht vertaald ook :')
pi_212246626
Dit is de reden waarom ik geen TV zenders meer heb.

2,5 jaar geleden verhuisde ik naar een landelijke omgeving midden in Nederland. Op dat moment besloot ik met Josse (mijn vriend) om geen TV zenders meer te nemen.

Tot die tijd ging de televisie zo goed als elke avond aan.

Er was altijd wel een programma waar ik naar keek. Expeditie Robinson, Wie is de mol?, De Beste Zangers. En zo niet, dan zapte ik erop los om alsnog iets te vinden.

Ik was er klaar mee.

Niet zozeer met al het vermaak (daar gaat je brein tenslotte goed op), maar wel met het feit dat ik altijd het gevoel had dat ik tijd tekort kwam voor mijzelf.

Ik wilde meer lezen, sporten, kennis opdoen omtrent mentale gezondheid en ondernemen, mediteren, journalen, goede gesprekken voeren en nog zoveel meer.

Ik kwam er alleen niet of weinig aan toe.

Totdat ik de beslissing maakte om te stoppen met TV zenders.

Hierdoor ontstond er 2-3 uur extra tijd per dag om te doen waar ik zelf bewust voor koos.

Vaak maken we keuzes niet aan de hand van wat we willen, maar aan de hand van onze omgeving.

Als je op een feestje bent waar iedereen taart neemt, dan is de kans groot dat jij ook taart eet.

Hetzelfde geldt voor de televisie.

Als de televisie het centrale punt in de woonkamer is en je met 1 druk op de knop van alles kunt kijken, is de verleiding groot.

Heb je deze mogelijkheid niet, dan denk je er niet eens aan (sprekend uit ervaring)!

Ik heb het sinds de dag van onze verhuizing nog geen seconde gemist en heb in de avonduren die hierdoor zijn vrijgekomen:

30+ boeken gelezen
100+ spelletjes gespeeld met Josse
200+ goede gesprekken gevoerd
150+ workouts gedaan
300+ bladzijde geschreven in mijn journal

Gaat de televisie bij jou 's avonds standaard aan?

#mentalegezondheid #bewustekeuzes #ontspanning #gewoontes #brein #verandering #mentaalwelzijn #gezondheid #vitaliteit

https://www.linkedin.com/(...)edium=member_android

Mevrouw kijkt geen televisie meer en dat moet natuurlijk heel LinkedIn weten.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 2 februari 2024 @ 12:30:35 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212262841
En dan afsluiten met die tettenfoto :D

Nog steeds geen idee wat een Family Office is en waarom belasting betalen slecht zou zijn, of wat de relatie ertussen is :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_212263564
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 12:30 schreef Molo het volgende:
En dan afsluiten met die tettenfoto :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog steeds geen idee wat een Family Office is en waarom belasting betalen slecht zou zijn, of wat de relatie ertussen is :')
Dus als er geen belasting op tabak zat zou ze haar hele salaris aan tabak uitgeven.

Als je zoekt op Fardaux kom je ook alleen bij haar linkedin/insta/facebook uit.

Fardaux serves as the dedicated family office entrusted with the comprehensive management of our family's financial, investment, and personal affairs. The central objective of our family office is to facilitate the strategic preservation, growth, and intergenerational transfer of our wealth. By providing a sophisticated and tailored approach, Fardaux endeavors to optimize the management of our family's financial resources, ensuring a lasting legacy for future generations.

Vaag
pi_212263608
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 13:22 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Dus als er geen belasting op tabak zat zou ze haar hele salaris aan tabak uitgeven.

Als je zoekt op Fardaux kom je ook alleen bij haar linkedin/insta/facebook uit.

Fardaux serves as the dedicated family office entrusted with the comprehensive management of our family's financial, investment, and personal affairs. The central objective of our family office is to facilitate the strategic preservation, growth, and intergenerational transfer of our wealth. By providing a sophisticated and tailored approach, Fardaux endeavors to optimize the management of our family's financial resources, ensuring a lasting legacy for future generations.

Vaag
Het enige doel is dus om het vermogen van hun eigen familie te vergroten, zonder te werken. En aangezien ze geen belasting wil betalen, is alleen het welzijn van de eigen familie belangrijk, de rest mag stikken :').
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 2 februari 2024 @ 13:26:53 #167
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212263640
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 13:25 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Het enige doel is dus om het vermogen van hun eigen familie te vergroten, zonder te werken. En aangezien ze geen belasting wil betalen, is alleen het welzijn van de eigen familie belangrijk, de rest mag stikken :').
Ja zoiets proefde ik ook ja, bleh

En is ze nou gewoon huisvrouw en kapitein huishoudboekje met dat Fardaux ofzo?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_212265289
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 13:26 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja zoiets proefde ik ook ja, bleh

En is ze nou gewoon huisvrouw en kapitein huishoudboekje met dat Fardaux ofzo?
quote:
Waarom ik mijn holding naar Luxembourg heb verhuist...

In Nederland worden we steeds heviger belast door onze overheid. Dit terwijl we hier het zelfde (of misschien wel minder) voor terug krijgen. Daarom heb ik een family office opgericht in Luxembourg.

Family offices worden doorgaans opgericht om te voldoen aan de unieke behoeften en doelstellingen van welgestelde families. Het doel is om een naadloze overdracht van vermogen te garanderen, financiële stabiliteit te behouden en financiële langetermijndoelen te bereiken, met inachtneming van de wet- en regelgeving. Afhankelijk van de grootte, het vermogen en de complexiteit van de familie kunnen family offices verschillende vormen aannemen, zoals single-family offices (SFO's) die uitsluitend één familie bedienen of multi-family offices (MFO's) die zich richten op meerdere families.

De misvatting is echter dat family offices alleen een haalbare optie zijn voor vermogende families, dit is echter niet langer waar. Het opzetten van een family office kan in veel gevallen al interessanter zijn dan het niet te doen als de belasting die over het vermogen wordt betaald meer dan 10.000 EUR per jaar bedraagt.

In deze context heeft Luxemburg een specifiek wettelijk kader geïntroduceerd dat bekend staat als de SPF (Société de gestion de patrimoine familial) om het beheer van familievermogens te vergemakkelijken. Deze juridische entiteit biedt een vereenvoudigde en flexibele benadering van vermogensbeheer en voldoet aan de regelgevende normen van de Europese Unie.

Wil je meer weten over het oprichten van een family office, ik spar graag met je om te kijken of dit ook wat voor jou kan zijn.
Ze doet aan belastingontduiking voor welgestelden.

Ene Randy reageert op haar belastingontduikingshandeltje:

quote:
. Ik gun je vanzelfsprekend je handel en clientèle, maar dit is dus waarom we een Europees belastingregime nodig hebben. Wat mij betreft is het heel simpel; wie gebruik wil maken van de voorzieningen in Nederland, betaalt belasting in Nederland. Wat denk je dat er gebeurt als men op grote schaal met de vermogens naar het buitenland gaat? Natuurlijk, falend fiscaal beleid in Nederland zet hiertoe aan, maar ik zou toch graag een beroep doen op de moraliteit van de mensen achter de vermogens en hoop dat men beseft dat fiscaal vluchten ons land op termijn nou niet bepaald aantrekkelijker maakt.
Vakman pur sang
pi_212265317
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2024 15:40 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
[..]
Ze doet aan belastingontduiking voor welgestelden.
quote:
De misvatting is echter dat family offices alleen een haalbare optie zijn voor vermogende families, dit is echter niet langer waar. Het opzetten van een family office kan in veel gevallen al interessanter zijn dan het niet te doen als de belasting die over het vermogen wordt betaald meer dan 10.000 EUR per jaar bedraagt.
Dan leef je wel lekker in je bubbel ja 8)7
pi_212273326
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 18:20 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
:') Wtf wat een hysterisch gekrijs :')
  zondag 4 februari 2024 @ 13:37:24 #171
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_212292751
Nog een:
quote:
Verkopen is véél meer dan alleen maar een opdracht scoren. Het échte geluksgevoel wordt in dit verhaal beschreven. Het goede gevoel van GEVEN kan in elke baan natuurlijk 😊❤️👊🍀

Een leraar gaf een ballon aan elke leerling, die moest de ballon opblazen, zijn naam erop schrijven en in de gang gooien.

De leraar mengde vervolgens alle ballonnen. De studenten kregen vervolgens 5 minuten de tijd om hun eigen ballon te vinden. Ondanks een hectische zoektocht vond niemand zijn ballon.

Op dat moment vertelde de leraar de studenten om de eerste ballon die ze vonden te nemen en deze te overhandigen aan de persoon wiens naam erop stond geschreven. Binnen 5 minuten had iedereen zijn eigen ballon.

De leraar zei tegen de leerlingen: "Deze ballonnen zijn als geluk. We zullen het nooit vinden als iedereen op zoek is naar zijn eigen geluk. Maar als we om het geluk van andere mensen geven, zullen we ook het onze vinden."

Moge je dag gevuld zijn met geluk. ❤️
:r :r :r :W :r :r :r
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
pi_212318485
^ die met die ballonnen gaat wel vaker rond, walgelijk idd.

Marloes - Epische Websites & Feesten voor ondernemers
quote:
Ik zag gisteren berichten voorbij komen op Linkedin en Instagram van bezoekers van de NEW YEARS BASH van HELEMAAL LOESOE en ineens overviel me zoveel TROTS dat ik er gewoon serieus van volschoot.

Gaat ook wel vrij makkelijk als ik denk aan mijn vader die er niet meer is en hoe INSANE GAAF hij dit allemaal zou vinden, maar los daarvan, IK ben trots.

Ik heb iets gecreëerd. Iets wat er zonder mij niet was geweest was er nu WEL en heeft mensen plezier en verbinding gebracht.

Elke keer probeer ik me in te houden wat dramatische posts betreft 😆 en wil ik van HELEMAAL LOESOE niet meer maken dan het is, maar dit is toch gewoon massive cool? 😍

Is dit niet gewoon de essentie van ondernemen? CREËREN?

De wereld is niet statisch. Je bent geen pion op een speelbord. Je zit in een speelbordfabriek en beter ga jij er een mooie bijdrage aan leveren ;).

Er zijn zoveel mensen die hun leven doorbrengen hopende dat ze een keer een 6 gooien. Ondernemers zijn de mensen die zelf een dobbelsteen gaan maken met aan 6 kanten een 6. TOEDELS! 😅

Ik vind het fucking mooi om met dit soort mensen in een volle zaal te staan. Die ALLES IS MOGELIJK energie te voelen. Niet naar de klote gaan om de week te vergeten, maar losgaan met die andere gekkies die hun eigen leven inrichten 💥.

En nee dat is niet altijd makkelijk! Ik ben ook LabiLOES na zo'n event 🤣🤣. Maar de wereld heeft mensen nodig met een visie. Mensen die het voortouw nemen. Veranderingen teweeg brengen en anderen inspireren.

YOU ARE THIS PERSON (ook al denk je nu: uhhh ja ik doe gewoon hetzelfde als in loondienst maar nu voor mezelf :p)

Je creëert. En ook al lijkt dat nog klein, onthoud dan dat een vlinder een orkaan in gang kan zetten ;).

Zet hem weer op vandaag en maak je baas trots! 🤩

📸 Linde van der Kamp van Blinck Photography

#ondernemen #netwerken #ondernemers #onlinemarketing

Nou nou wat een taalgebruik

"dit is toch gewoon massive cool" :')
pi_212318498
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 13:29 schreef Evangelion het volgende:
^ die met die ballonnen gaat wel vaker rond, walgelijk idd.

Marloes - Epische Websites & Feesten voor ondernemers
[..]
[ afbeelding ]

Nou nou wat een taalgebruik

"dit is toch gewoon massive cool" :')
Mens doe eens kalm! (Die ballonnen mevrouw dan hè)
Vakman pur sang
pi_212340525

Goed verhaal. Mooi.

Maar dan een foto eronder in je bijna blote puni met lichtezeden laarzen. Waarom moet dat nou altijd? :')

Dit zouden een boel kerels moeten doen:

We zetten de balken waterpas. Zetten de maten uit.

Spannen een draad waterpas

Maken cement en leggen bakstenen klaar.

We bouwen een muur, steeds verder naar boven.
Zo straks mogelijk met steeds dezelfde specie hoeveelheid tussen de stenen.

Hier heb ik ook een podcast over.

#je bent een kei#metselaar#keigoed

Vakman pur sang
  donderdag 8 februari 2024 @ 06:24:18 #175
80382 manny
30 is best veel
pi_212341192
quote:
Oneens. Dat verhaal is knudde. Inhoudsloos gewauwel en waar ze probeert te structureren door met 2 punten te komen, gaat het al helemaal mis.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')