Ha ha ha. Type Beenhakkertquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb liever een trainer die zichzelf heeft opgewerkt zonder ervaring in het profvoetbal.
Fifa? Niet EA FC?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
het lek is boven
de trainer is ontslagen
nadat er al 2 zijn weggestuurd
kampioenschap komt er weer aan
zo even fifa spelen weer
Als je in ieder geval ontwikkeling ziet met een idee qua voetbal. Dan ben je al een stuk verder dan nuquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:24 schreef fetX het volgende:
Ik vraag me sterk af of het ineens beter gaat met dit materiaal. Zal nog wel even duren.
Nee natuurlijk niet, maar dat is toch geen reden om een debiel te laten zittenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:24 schreef fetX het volgende:
Ik vraag me sterk af of het ineens beter gaat met dit materiaal. Zal nog wel even duren.
Slechter kan niet dus het zal wel loslopenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:24 schreef fetX het volgende:
14 internationals.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:24 schreef fetX het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar dat is toch geen reden om een debiel te laten zitten
quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord vs ajax is de antieker, klassieker voor de boomers. PSV vs Ajax is een veel grotere wedstrijd onder de nieuwe generaties.
Er is hier veel onzin verkondigd de afgelopen paar weken, maar dit slaat alles.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord vs ajax is de antieker, klassieker voor de boomers. PSV vs Ajax is een veel grotere wedstrijd onder de nieuwe generaties.
Je zou toch verwachten dat Maduro dan wel iets meer had kunnen brengen naast Steijn, maar misschien was Maurice er doof voor.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maduro heb ik wel hoog zitten, maar die heeft zijn papieren nog niet. Misschien naast een ervaren man als Guardiola of Klopp?
Met de afwezigheid van freaky40 en TheVoice4Ever valt PSVCL nu meer op inderdaad.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er is hier veel onzin verkondigd de afgelopen paar weken, maar dit slaat alles.
Ik snap ook wel dat hij eruit wordt gesodemieterd. Zeg ook nergens dat dit raar zou zijn.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hij presteert stukken slechter dan Japio en die werd er ook gewoon uitgeflikkerd hè.
Dan moet je nog meer af gaan kopenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:34 schreef TLC het volgende:
Ik zie in de verte al het gefrons van Frank de Boer naderen
vh schip gaat het toch wel worden denk ik.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:34 schreef TLC het volgende:
Ik zie in de verte al het gefrons van Frank de Boer naderen
Check de posthistorie van de beste man eens... alleen maar onzin en bagger..quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er is hier veel onzin verkondigd de afgelopen paar weken, maar dit slaat alles.
Jij bent van de spannende uitsprakenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:38 schreef Scrummie het volgende:
Tegen de winterstop, zoals ik gister al zei, staan jullie ergens tussen plek 4 en 10.
En terecht.. PSV zou nooit kunnen tippen aan Ajax of Feyenoord.. PSV zal altijd de zielloze club uit Eindhoven blijven.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:38 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoorders weer snel op hun teentjes getrapt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |