vh schip gaat het toch wel worden denk ik.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:34 schreef TLC het volgende:
Ik zie in de verte al het gefrons van Frank de Boer naderen
Check de posthistorie van de beste man eens... alleen maar onzin en bagger..quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er is hier veel onzin verkondigd de afgelopen paar weken, maar dit slaat alles.
Jij bent van de spannende uitsprakenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:38 schreef Scrummie het volgende:
Tegen de winterstop, zoals ik gister al zei, staan jullie ergens tussen plek 4 en 10.
En terecht.. PSV zou nooit kunnen tippen aan Ajax of Feyenoord.. PSV zal altijd de zielloze club uit Eindhoven blijven.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:38 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoorders weer snel op hun teentjes getrapt![]()
Klopt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:40 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
En terecht.. PSV zou nooit kunnen tippen aan Ajax of Feyenoord.. PSV zal altijd de zielloze club uit Eindhoven blijven.
Hebben nog nooit de CL gewonnen, dus hoezo "beste"?quote:
Plek 4 staat al 100 punten voor ongeveer..quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:38 schreef Scrummie het volgende:
Over een weekje of 2 is John van 't Schip de nieuwe redder, de messias. Over een week of 8 blijkt het toch allemaal tegen te vallen. Tegen de winterstop, zoals ik gister al zei, staan jullie ergens tussen plek 4 en 10.
Lijkt me een sympathieke gast hoor maar op basis van wat is dit een geschikte trainer voor Ajax vraag ik me af?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vh schip gaat het toch wel worden denk ik.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:43 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hebben nog nooit de CL gewonnen, dus hoezo "beste"?
Nou neem een Litmanen; dat was echt geen absolute topvoetballer. Maar bij Ajax kwam hij optimaal tot zijn recht. Daar was hij echt een enorme topper. Hetzelfde geldt voor spelers als Reiziger, Bogarde, Blind, Finidi, Davids, Overmars. Allemaal geen hele grote namen en na Ajax hebben ze nooit meer veel gepresteerd. Ook de De Boertjes kwamen buiten Ajax niet helemaal tot hun recht.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
GAST DOE NORMAAL
die gouden generatie van de jaren 90 is allemaal in de Cruiff periode binnengehaald......met de cruiff methodes doorgeselecteerd
van gaal heeft van het beleid van johan cruiff geprofiteerd
daarna is het nooit meer iets geworden met van gaal
We snappen inmiddels wel dat jullie ook eens een aardig elftal hebben hoor. Het begint wat genant te worden allemaal.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:38 schreef Scrummie het volgende:
Over een weekje of 2 is John van 't Schip de nieuwe redder, de messias. Over een week of 8 blijkt het toch allemaal tegen te vallen. Tegen de winterstop, zoals ik gister al zei, staan jullie ergens tussen plek 4 en 10.
Huh, Litmanen geen absolute topvoetballer? Davids en Overmars na Ajax weinig gepresteerd? Wat snuif jij?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:45 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou neem een Litmanen; dat was echt geen absolute topvoetballer. Maar bij Ajax kwam hij optimaal tot zijn recht. Daar was hij echt een enorme topper. Hetzelfde geldt voor spelers als Reiziger, Bogarde, Blind, Finidi, Davids, Overmars. Allemaal geen hele grote namen en na Ajax hebben ze nooit meer veel gepresteerd. Ook de De Boertjes kwamen buiten Ajax niet helemaal tot hun recht.
Dan had je natuurlijk nog een oude topper zoals Rijkaard en Kluivert en Bergkamp waren natuurlijk ook echt toppers.
Eén ding valt natuurlijk op: het waren bij Ajax grotendeels Nederlanders in die tijd. Denk maar niet dat de voertaal daar Engels was op het veld. De meesten waren ook gewoon Amsterdammers. Ze spraken dezelfde taal, kwamen uit hetzelfde nest. Wat je nu ziet bij Ajax is een vergaarbak van nationaliteiten, gasten die in principe gewoon komen om een boterham te verdienen en niet per se iets met Ajax of de Ajax-speelstijl hebben.
Van Gaal kon die jongens precies laten doen wat hij wilde, hij heeft dat elftal gebouwd en die jongens dat systeem aangeleerd.
Waarom ben jij toch altijd zo bezig met Feyenoord?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
We snappen inmiddels wel dat jullie ook eens een aardig elftal hebben hoor. Het begint wat genant te worden allemaal.
Iets met voorloper van de CL.quote:
Eigenlijk is de huidige selectie beter dan die in '95.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:45 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou neem een Litmanen; dat was echt geen absolute topvoetballer. Maar bij Ajax kwam hij optimaal tot zijn recht. Daar was hij echt een enorme topper. Hetzelfde geldt voor spelers als Reiziger, Bogarde, Blind, Finidi, Davids, Overmars. Allemaal geen hele grote namen en na Ajax hebben ze nooit meer veel gepresteerd. Ook de De Boertjes kwamen buiten Ajax niet helemaal tot hun recht.
Dan had je natuurlijk nog een oude topper zoals Rijkaard en Kluivert en Bergkamp waren natuurlijk ook echt toppers.
Eén ding valt natuurlijk op: het waren bij Ajax grotendeels Nederlanders in die tijd. Denk maar niet dat de voertaal daar Engels was op het veld. De meesten waren ook gewoon Amsterdammers. Ze spraken dezelfde taal, kwamen uit hetzelfde nest. Wat je nu ziet bij Ajax is een vergaarbak van nationaliteiten, gasten die in principe gewoon komen om een boterham te verdienen en niet per se iets met Ajax of de Ajax-speelstijl hebben.
Van Gaal kon die jongens precies laten doen wat hij wilde, hij heeft dat elftal gebouwd en die jongens dat systeem aangeleerd.
Surequote:Op maandag 23 oktober 2023 19:48 schreef damsco het volgende:
Laten we het hier aub over Ajax hebben.
Overmars bij Arsenal, genieten was dat.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Huh, Litmanen geen absolute topvoetballer? Davids en Overmars na Ajax weinig gepresteerd? Wat snuif jij?
quote:
We snappen inmiddels wel dat jullie ook eens een aardig elftal hebben hoor. Het begint wat genant te worden allemaal.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:38 schreef Scrummie het volgende:
Jij zit in het Ajax topic vriend.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom ben jij toch altijd zo bezig met Feyenoord?
Uitstekende satire ditquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:45 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het geeft aan hoeveel verstand hij er van heeft.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Huh, Litmanen geen absolute topvoetballer? Davids en Overmars na Ajax weinig gepresteerd? Wat snuif jij?
Nee daar begreep ik toen ook al niks van..quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik begreep er al helemaal niets van toen hij werd aangesteld in, wat was het, juni of zo ergens. Lang voordat duidelijk was met welke selectie hij werd opgescheept.
Over van Gaal heeft ie natuurlijk wel gelijk. van Gaal is op zijn best met jeugdige spelers die hij kan kneden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:57 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het geeft aan hoeveel verstand hij er van heeft.
Serieus hoe doe je dat? Ik zie dat knopje niet......quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:02 schreef MatthijsDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Probleem opgelost.
[..]
Hij is ook niet ontslagen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik had niet verwacht dat ze hem daadwerkelijk zouden ontslaan
Abbo nemen:quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Serieus hoe doe je dat? Ik zie dat knopje niet......
Betalen voor een forumquote:Op maandag 23 oktober 2023 20:05 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Abbo nemen:
https://fok.nl/shop/new/abo/
Ideaal tegen users die je eigenlijk moet negeren, maar je toch triggeren
Litmanen was midden jaren '90 een van de beste voetballers ter wereld, dat kon je zien als je hem hebt meegemaakt. Dat zijn piek kort was lag vooral aan zijn glazen lichaam. Davids is een van de beste controlerende middenvelders aller tijden, haalde met Juventus de CL-finale als een van de belangrijke pionnen en maakte Barcelona Spaans kampioen. Overmars is nog steeds een grootheid in Londen en werd door Arsenal voor een recordbedrag verkocht aan Barcelona.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:04 schreef TAmaru het volgende:
Litmanen heeft natuurlijk bij Barca en Liverpool gespeeld, maar daar heeft hij in totaal maar 8 goals gemaakt. Bij Ajax 91. Ok, Overmars heeft het bij Arsenal nog redelijk gedaan, beter dan ik me herinnerde. Davids ook. Maar als dat grote voetballers zijn geworden, dan was het dankzij Van Gaal. Anders waren ze bij Sparta geëindigd.
DOE NORMAAL GEKquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:45 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Klaas is een Cruijff adept.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
DOE NORMAAL GEK
davids, seedorf, reiziger, kluivert bogarde waren er allemaal onder cruiff geselecteerd. Cruiff had de basis gelegd. Van Gaal heeft ze alleen maar opgesteld.
van gaal heeft nooit iets gepresteerd met mindere elftallen of spelers
van gaal kan helemaal geen spelers beter maken
van gaal is een enge dominante man waar jonge spelers weinig tegenin kunnen brengen
het afgelopen wk was daar weer een mooi voorbeeld van met zijn grootpraat
van gaal wilde altijd Cruiff overtreffen maar dat is hem nooit gelukt
wss krijg ik van vrouwlief hetzelfde te horen als we verder gaan met het schrappen van onndige abbo's...quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:06 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Betalen voor een forum![]()
nee dankje
quote:
Ajax.nlquote:Ajax en Maurice Steijn gaan per direct uit elkaar. De clubleiding en Steijn hebben samen besloten dat de trainer zijn taken neerlegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |