Zit hij aan de cokequote:Op maandag 23 oktober 2023 18:58 schreef Erasmus het volgende:
Ik feliciteer Steijn met zijn afkoopsom!
Dat wordt een hoop kabouterpost bestellen tijdens zijn eerstvolgende vakantie naar Ibiza
Heeft teveel klunzen om hem heen staan bij Ajax.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat betekent dat hij elke wedstrijd weer die fouten gaat maken? Hij is basisspeler bij de halve finalist van het WK, dan moet je wel iets kunnen..
Maurice deed niet zo veel...quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Was Maduro niet de grote man die het tactische gedeelte deed en Maurice de people manager? Dan zie ik niet in hoe dit een verschil gaat maken.
Ik neem aan dat Maduro niet het hele seizoen afmaakt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:59 schreef Mani89 het volgende:
Was Maduro niet de grote man die het tactische gedeelte deed en Maurice de people manager? Dan zie ik niet in hoe dit een verschil gaat maken.
https://ontslagvergoeding.nl/afkoopsom/quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet echt toch? Maar verder maakt het niet veel uit, het kost gewoon geld.
7 is 5quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:00 schreef -XOR- het volgende:
Er moet flink gerekend worden hoe de nacompetitie ontlopen kan worden. Dit Ajax heeft derhalve behoefte aan een type Aad de Mos.
Ik kan mij niet voorstellen dat hij al zijn beslissingen nuchter had genomen.quote:
steijn verdiende het om het seizoen af te makenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van harte gefeliciteerd vrienden met dit succes
Of je laat de nieuwe trainer beginnen met wedstrijden waarvan weinig verwacht wordt zodat het niet tegenvalt..quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:59 schreef trein2000 het volgende:
Natuurlijk een terechte beslissing. Maar moment is wel ruk. Ga je nu met een Adje naar Brighton en PSV of gooi je een nieuwe trainer voor de leeuwen? Ik had nog een week gewacht. Seizoen is toch al weg.
En hij was basisspeler bij een club uit de 24e competitie van Europa. Dan zitten ze dus dun in de spoeling. Datzelfde Kroatië staat nu trouwens 3e in de poule, achter Turkije en Walesquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat betekent dat hij elke wedstrijd weer die fouten gaat maken? Hij is basisspeler bij de halve finalist van het WK, dan moet je wel iets kunnen..
Bedankt maatquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van harte gefeliciteerd vrienden met dit succes
Desalniettemin waardeer ik dit.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maatIk zal dit niet vergeten voor wanneer jij een keer succes hebt
Maar dat zal nog wel even duren
Alles boven de wettelijke transitievergoeding is een afkoopsom naar mijn weten. Verder is het een nutteloze discussie.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet echt toch? Maar verder maakt het niet veel uit, het kost gewoon geld.
Het was gewoon onhoudbaar.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of je laat de nieuwe trainer beginnen met wedstrijden waarvan weinig verwacht wordt zodat het niet tegenvalt..
Al is de vraag of dat al op zo’n korte termijn gebeurt
Edit: oh, Maduro op de bank dan blijkbaar
Mwah, zat daar op de bank tijdens het WK.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen hij Aladanine-Sadineh (ofzo) inbracht om Mislintat (ofzo) een hak te zetten was het voor mij over met de sympathie.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:02 schreef Black-Death het volgende:
Vind Steijn een prettig persoon als mens en gun hem het beste
waarom is hij dan zelf niet opgestapt.....hypocriet welquote:Steijn: 'Dit is nu het beste voor Ajax, al vind ik het vreselijk jammer'
18.55,
Vandaag
Reacties
Maurice Steijn betreurt zijn snelle vertrek als hoofdtrainer van Ajax. 'Iedereen die mij kent weet dat ik er alles aan heb gedaan om Ajax terug te brengen naar waar deze club hoort. Maar het is mij niet gelukt', zegt de Haagse oefenmeester in een eerste reactie op de website van de club.
Ik begreep er al helemaal niets van toen hij werd aangesteld in, wat was het, juni of zo ergens. Lang voordat duidelijk was met welke selectie hij werd opgescheept.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:02 schreef Black-Death het volgende:
Eindelijk vertrokken. Vind Steijn een prettig persoon als mens en gun hem het beste, maar hij is de slechte coach ooit van Ajax.
Tsja daar zullen we het fijne nooit van weten..quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen hij Aladanine-Sadineh (ofzo) inbracht om Mislintat (ofzo) een hak te zetten was het voor mij over met de sympathie.
Is het hypocriet als het een miljoentje scheelt? Geld is gewoon een valide reden als je kop elk weekend op het hakblok ligt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom is hij dan zelf niet opgestapt.....hypocriet wel
Oke?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:06 schreef tong80 het volgende:
M'n FOK! column nog maar 2 jaar geleden.
Topclub? Eén keer in de twintig jaar kampioen. Twee keer overwinterd de laatste 15 jaar in Europa. Net zoals ik de keus voor Erik ten Hag bij Ajax niet begreep (ik blijk gelijk te krijgen) begrijp ik de keuze voor Slot niet. Anderhalf jaar hoofdtrainer, terend op de erfenis van John van den Brom. Heerlijk. Het is niks, wordt niks en blijft niks. Gelukkig hebben ze in 2030 een nieuw stadion. Met open dak. Anders kan er geen wentelwieker landen.
Ooit de rijkste club ter wereld. Later een rijke geldschieter die de club uit het moeras trok om er vervolgens met pek en veren in te worden gesodemieterd. Ex-voorzitter Jorien van den Herik verliet met de staart tussen de benen de Kuip. Net zoals oer-Rotterdammers Mario Been en Leo Beenhakkert persona non Grata werden. All-Time topscorer bij Feijenoord Cor van der Gijp (oom van) kon voor een wedstrijd zelfs geen kaartje krijgen.
Toen Feyenoord de laatste keer (waarschijnlijk voor langere tijd) kampioen werd, vlogen ze ene Poolse Dudek in om de kampioenschaal uit te rijken.
Toen de Oostenrijker Arnautofiets twee jaartjes redelijk speelde, voor Nederlandse begrippen, werd-ie als nieuwe volksheld omarmd. Dat je de Pool Smolarek of de Oostenrijker Hasil als clubheld omarmt ligt eerder voor de hand. Het zijn allemaal feiten een subtopper waardig. Dat bij Feyenoord Ruud Heus, Ben Wijnstekers en John de Wolf de lievelingetjes waren zegt al genoeg. Simpele verdedigers.
Doe maar normaal dan doe je gek genoeg. Daar slagen ze als de beste in. Ajax kan er niets aan doen dat ze successupporters hebben. Die krijg je nu eenmaal als je de prijzen pakt.
Trainer Dick Advocaat zei het zelf al. Feyenoord is geen topclub. Wie zijn wij dan om deze geweldenaar, met meer haar op z'n hoofd dan punten in de stand, tegen te spreken? Over punten gesproken.
Hier zitten toch de Feijenoorderquote:
Klopt wel. Feyenoorders hebben praatjes gekregen na hun 3e titel in 30 jaar.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:06 schreef tong80 het volgende:
Topclub? Eén keer in de twintig jaar kampioen. Twee keer overwinterd de laatste 15 jaar in Europa. Net zoals ik de keus voor Erik ten Hag bij Ajax niet begreep (ik blijk gelijk te krijgen) begrijp ik de keuze voor Slot niet. Anderhalf jaar hoofdtrainer, terend op de erfenis van John van den Brom. Heerlijk. Het is niks, wordt niks en blijft niks. Gelukkig hebben ze in 2030 een nieuw stadion. Met open dak. Anders kan er geen wentelwieker landen.
Ooit de rijkste club ter wereld. Later een rijke geldschieter die de club uit het moeras trok om er vervolgens met pek en veren in te worden gesodemieterd. Ex-voorzitter Jorien van den Herik verliet met de staart tussen de benen de Kuip. Net zoals oer-Rotterdammers Mario Been en Leo Beenhakkert persona non Grata werden. All-Time topscorer bij Feijenoord Cor van der Gijp (oom van) kon voor een wedstrijd zelfs geen kaartje krijgen.
Toen Feyenoord de laatste keer (waarschijnlijk voor langere tijd) kampioen werd, vlogen ze ene Poolse Dudek in om de kampioenschaal uit te rijken.
Toen de Oostenrijker Arnautofiets twee jaartjes redelijk speelde, voor Nederlandse begrippen, werd-ie als nieuwe volksheld omarmd. Dat je de Pool Smolarek of de Oostenrijker Hasil als clubheld omarmt ligt eerder voor de hand. Het zijn allemaal feiten een subtopper waardig. Dat bij Feyenoord Ruud Heus, Ben Wijnstekers en John de Wolf de lievelingetjes waren zegt al genoeg. Simpele verdedigers.
Doe maar normaal dan doe je gek genoeg. Daar slagen ze als de beste in. Ajax kan er niets aan doen dat ze successupporters hebben. Die krijg je nu eenmaal als je de prijzen pakt.
Trainer Dick Advocaat zei het zelf al. Feyenoord is geen topclub. Wie zijn wij dan om deze geweldenaar, met meer haar op z'n hoofd dan punten in de stand, tegen te spreken? Over punten gesproken.
Hoe moet het danquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:07 schreef TAmaru het volgende:
Zou Louis geen zin hebben om in elk geval 1 wedstrijd even te laten zien hoe het moet, tegen PSV?
NOEM JE DIT EEN COLUMnquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:06 schreef tong80 het volgende:
En nu dan hosanna?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:06 schreef tong80 het volgende:
Ik zou ook lekker wachten tot ik ontslagen zou worden voor een zak geld.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom is hij dan zelf niet opgestapt.....hypocriet wel
Heb ook nog een column, dat PSV-Ajax een grotere klassieker is.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt wel. Feyenoorders hebben praatjes gekregen na hun 3e titel in 30 jaar.
Nog nooit een titel geprolongeerd volgens mij, en dat voor een ¨topclub¨
ja dan moet hij dat gewoon zeggen he en niet hypocriet doen alsof het beste voor ajax is...quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zou ook lekker wachten tot ik ontslagen zou worden voor een zak geld.
Ik overweeg nog een column te schrijven hoe matig Gimenez wel niet is.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ook nog een column, dat PSV-Ajax een grotere klassieker is.
Feyenoord vs ajax is de antieker, klassieker voor de boomers. PSV vs Ajax is een veel grotere wedstrijd onder de nieuwe generaties.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ook nog een column, dat PSV-Ajax een grotere klassieker is.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja dan moet hij dat gewoon zeggen he en niet hypocriet doen alsof het beste voor ajax is...
hij hij gewoon gebleven als hij niet onslagen zou zijn...hij was alleen maar met zijn eigen belang bezig dus
Nu ligt Feyenoord flink voor op Ajax dat is zuur he voor julliequote:Op maandag 23 oktober 2023 19:06 schreef tong80 het volgende:
PSV IS HELEMAAL NIETSquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord vs ajax is de antieker, klassieker voor de boomers. PSV vs Ajax is een veel grotere wedstrijd onder de nieuwe generaties.
Je kán niet daarover eerlijk zijn. Tenzij je door boze F-Side mongooltjes bedreigd wilt worden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja dan moet hij dat gewoon zeggen he en niet hypocriet doen alsof het beste voor ajax is...
hij hij gewoon gebleven als hij niet onslagen zou zijn...hij was alleen maar met zijn eigen belang bezig dus
Ik geef het 2 jaar, daarna is het weer omgedraaid.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nu ligt Feyenoord flink voor op Ajax dat is zuur he voor jullie
PSV-Ajax kan niet tippen aan Feyenoord-Ajaxquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord vs ajax is de antieker, klassieker voor de boomers. PSV vs Ajax is een veel grotere wedstrijd onder de nieuwe generaties.
Heb jij ook al koffie gedronken met Mauries?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:02 schreef Black-Death het volgende:
Eindelijk vertrokken. Vind Steijn een prettig persoon als mens en gun hem het beste, maar hij is de slechte coach ooit van Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |