Nu Steijn weg is verwacht ik dat dat nog wel eens tegen zou kunnen vallen. Denk dat Maduro ze de komende tijd eventjes lekker op de counter laat spelen en dat zou juist tegen ons PSV wel eens goed uit kunnen pakken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:41 schreef PSVCL het volgende:
Volgende week ajax begraven in de hel van EHV
Zou zomaar kunnen. Bergwijn/berghuis gaan opeens weer hard rennen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:25 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zou me kapot lachen als uitgerekend Ajax daar nu een punt of meer pakt
PSV zal nu ook scherper aan de wedstrijd beginnen..quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu Steijn weg is verwacht ik dat dat nog wel eens tegen zou kunnen vallen. Denk dat Maduro ze de komende tijd eventjes lekker op de counter laat spelen en dat zou juist tegen ons PSV wel eens goed uit kunnen pakken.
Mja, maar Steijn had waarschijnlijk wel wat er dit seizoen moest doorgaan voor 'zijn persoonlijke speelstijl' gehandhaafd. En dan had het wel eens lachen (voor ons dan) kunnen wordenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV zal nu ook scherper aan de wedstrijd beginnen..
Het zijn sowieso altijd wedstrijden op zich. Ook een ajax onder steijn had je niet moeten onderschatten. Hoe gek dat ook klinkt.
Gaat meer en meer richting weggegooid geld. Zijn al bijna op 1/3de van de competitie en die gozer heeft altijd iets. Verstandkies trekken, ziek, blessure, niet fit genoeg in het begin.quote:
Bedankt voor het noteren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik schrijf vast een nederlaag op met potlood, eerste 10 minuten lijken nergens op.
De man 40 miljoen heeft ook werkelijk nog niets goed gedaan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:19 schreef PSVCL het volgende:
Zonder een type Sangare heb je niks te zoeken in de CL.middenveld wordt opnieuw overlopen.
En pepi en koki ( ramalho en boscagli) lopen ook weer ouderwets te kutten
Bakayoko? Die heeft maar 1 momentje nodigquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De man 40 miljoen heeft ook werkelijk nog niets goed gedaan.
Bakayoko inderdaad. Tuurlijk, kan net een beslissende goal of voorzet geven, maar voorlopig heeft die nog geen bal goed geraakt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bakayoko? Die heeft maar 1 momentje nodig
Je hebt niemand anders..vertessen is niks en saibari ook niet als buitenspeler.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bakayoko inderdaad. Tuurlijk, kan net een beslissende goal of voorzet geven, maar voorlopig heeft die nog geen bal goed geraakt.
Voor deze wedstrijd niet inderdaad. Maar ik mag toch hopen dat gewoon lekker Lang - Luuk - Lozano gaat worden als iedereen fit is. Zeker in de CL.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je hebt niemand anders..vertessen is niks en saibari ook niet als buitenspeler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |