Ik denk dat Ajax meer tijd nodig heeft puin te ruimen terwijl Feyenoord op de rit zit, maar we zullen het zienquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik geef het 2 jaar, daarna is het weer omgedraaid.
Als ze jouw onzin gaan bundelen, hebben ze van India tot Bangladesh, genoeg WC-papier om jou te kakken te zetten. Met een koeienvlaai als toetje.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
NOEM JE DIT EEN COLUMn
Ik noem het rotzooi
steijn had zich daar niets van aangetrokkenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je kán niet daarover eerlijk zijn. Tenzij je door boze F-Side mongooltjes bedreigd wilt worden.
Dat weet jij ook.
Gast, geluk gehad ... echt. Hij heeft twee keer een topprestatie geleverd met een Nederlands Elftal van bijzonder lage kwaliteit; hij heeft het bij Bayern ook behoorlijk goed gedaan. Die gouden generatie van de jaren 90 heeft Van Gaal zelf gecreëerd. Die gasten konden voetballen dankzij zijn coaching. Laat die gast met jonge gozers aan de slag gaan en er staat weer een gouden generatie op.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe moet het danOvergewaardeerde blaaskaak. Geluk met een goede generatie in de jaren 90. Daarna niks gepresteerd en overal ontslagen.
Ik ben trots op mijzelf dat ik het ontopic hou.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:14 schreef GGMM het volgende:
Kan die hele Feyenoord is stommer dan Ajax en PSV!!-discussie niet ergens anders?
Waar gáát dit over zeg.
GAST DOE NORMAALquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:15 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Gast, geluk gehad ... echt. Hij heeft twee keer een topprestatie geleverd met een Nederlands Elftal van bijzonder lage kwaliteit; hij heeft het bij Bayern ook behoorlijk goed gedaan. Die gouden generatie van de jaren 90 heeft Van Gaal zelf gecreëerd. Die gasten konden voetballen dankzij zijn coaching. Laat die gast met jonge gozers aan de slag gaan en er staat weer een gouden generatie op.
Ik ben geen jullie. Ik geniet van het hosanna bij Feijenoord. Hoop zelfs dat Ajax gaat degraderen. Mijn wraak gaat zoet zijn. Straks niet gaan huilen zoals Caland ooit, dat ik de Feijenoorders pestte. Geniet van het moment jongen. Moment idd.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nu ligt Feyenoord flink voor op Ajax dat is zuur he voor jullie
Sorry dat ik een mening vorm op basis van zijn interviews etcquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heb jij ook al koffie gedronken met Mauries?
Ja, maar mensen vragen zich af waarom hij zelf geen ontslag nam en te lang is blijven zitten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
steijn had zich daar niets van aangetrokken
hij is toch ontslagen of niet?
dus hij is niet zelf opgestapt
er was geen andere keuze meer dan hem te ontslaan door ajax
ajax heeft zich al helemaal belachelijk gemaakt door daar zo lang mee te wachten
Dit dus. Het gaat zo uitzonderlijk mooi worden straksquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik geef het 2 jaar, daarna is het weer omgedraaid.
Dat laatste is waar. Voor mensen uit Brabant.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord vs ajax is de antieker, klassieker voor de boomers. PSV vs Ajax is een veel grotere wedstrijd onder de nieuwe generaties.
Bestuurlijk is het natuurlijk ook een enorme chaos bij de club.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja, maar mensen vragen zich af waarom hij zelf geen ontslag nam en te lang is blijven zitten.
Ik vind het financieel gezien heel logisch wat hij deed. Het bestuur van Ajax heeft veel te laat ingegrepen.
Oh, één keer reageren op Feijenoorders in het Ajax topic na al meer dan een jaar gezuigquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:14 schreef GGMM het volgende:
Kan die hele Feyenoord is stommer dan Ajax en PSV!!-discussie niet ergens anders?
Waar gáát dit over zeg.
Inderdaad buiten Brabant heeft prima PSV amper of geen supportquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:18 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Dat laatste is waar. Voor mensen uit Brabant.
En daar heeft Steijn, logischerwijs, uitstekend gebruik van gemaakt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bestuurlijk is het natuurlijk ook een enorme chaos bij de club.
Ik vond hem op het WK-2002 z'n best.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:15 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Gast, geluk gehad ... echt. Hij heeft twee keer een topprestatie geleverd met een Nederlands Elftal van bijzonder lage kwaliteit; hij heeft het bij Bayern ook behoorlijk goed gedaan. Die gouden generatie van de jaren 90 heeft Van Gaal zelf gecreëerd. Die gasten konden voetballen dankzij zijn coaching. Laat die gast met jonge gozers aan de slag gaan en er staat weer een gouden generatie op.
Hij was geen basisspeler op het WKquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat betekent dat hij elke wedstrijd weer die fouten gaat maken? Hij is basisspeler bij de halve finalist van het WK, dan moet je wel iets kunnen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Jordi er boven. Overmars terug,n Bogarde, Jonk en Bergkamp en Vanenburg. Het is allemaal zo simpel.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:18 schreef Scrummie het volgende:
Jammer.
John van ‘t Schip als opvolger, dan komt het wel goed met Ajax dus.
Welk bestuurquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja, maar mensen vragen zich af waarom hij zelf geen ontslag nam en te lang is blijven zitten.
Ik vind het financieel gezien heel logisch wat hij deed. Het bestuur van Ajax heeft veel te laat ingegrepen. Daar maakte hij gebruik van voor zijn zak geld. Tsja.
Ik heb liever een trainer die zichzelf heeft opgewerkt zonder ervaring in het profvoetbal.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Jordi er boven. Overmars terug,n Bogarde, Jonk en Bergkamp en Vanenburg. Het is allemaal zo simpel.
Ha ha ha. Type Beenhakkertquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb liever een trainer die zichzelf heeft opgewerkt zonder ervaring in het profvoetbal.
Fifa? Niet EA FC?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
het lek is boven
de trainer is ontslagen
nadat er al 2 zijn weggestuurd
kampioenschap komt er weer aan
zo even fifa spelen weer
Als je in ieder geval ontwikkeling ziet met een idee qua voetbal. Dan ben je al een stuk verder dan nuquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:24 schreef fetX het volgende:
Ik vraag me sterk af of het ineens beter gaat met dit materiaal. Zal nog wel even duren.
Nee natuurlijk niet, maar dat is toch geen reden om een debiel te laten zittenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:24 schreef fetX het volgende:
Ik vraag me sterk af of het ineens beter gaat met dit materiaal. Zal nog wel even duren.
Slechter kan niet dus het zal wel loslopenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:24 schreef fetX het volgende:
14 internationals.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:24 schreef fetX het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar dat is toch geen reden om een debiel te laten zitten
quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord vs ajax is de antieker, klassieker voor de boomers. PSV vs Ajax is een veel grotere wedstrijd onder de nieuwe generaties.
Er is hier veel onzin verkondigd de afgelopen paar weken, maar dit slaat alles.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat Maduro dan wel iets meer had kunnen brengen naast Steijn, maar misschien was Maurice er doof voor.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maduro heb ik wel hoog zitten, maar die heeft zijn papieren nog niet. Misschien naast een ervaren man als Guardiola of Klopp?
Met de afwezigheid van freaky40 en TheVoice4Ever valt PSVCL nu meer op inderdaad.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er is hier veel onzin verkondigd de afgelopen paar weken, maar dit slaat alles.
Ik snap ook wel dat hij eruit wordt gesodemieterd. Zeg ook nergens dat dit raar zou zijn.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hij presteert stukken slechter dan Japio en die werd er ook gewoon uitgeflikkerd hè.
Dan moet je nog meer af gaan kopenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:34 schreef TLC het volgende:
Ik zie in de verte al het gefrons van Frank de Boer naderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |