abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 oktober 2023 @ 11:58:31 #101
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211051703
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 11:56 schreef superniger het volgende:

[..]
Een moeder van 33 met een kind van 16?
Anticonceptie middelen zijn van de duivel.
  maandag 23 oktober 2023 @ 12:00:19 #102
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211051744
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 11:58 schreef Momo het volgende:

[..]
Anticonceptie middelen zijn van de duivel.
Wat een god die duivel. Stel je een wereld voor zonder anticonceptie ;(
pi_211051786
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:03 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Stel je een wereld voor zonder anticonceptie ;(
Zoiets? :T

You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_211051872
Haataanval op Joods ziekenhuis in Berlijn

Waar zijn die mensen toch die achter elke boom een nazi zien staan maar nu dat er nazi's door onze straten marcheren zo stil zijn?
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211051894
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:08 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Zoiets? :T

[ afbeelding ]
Jep, moest er niet aan denken dat ik er hier zeven had rondrennen. Of je moet afspreken op welke dagen seks vrijwel zonder risico is ;(
pi_211051994
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:19 schreef Tekaschi het volgende:

Waar zijn die mensen toch die achter elke boom een nazi zien staan maar nu dat er nazi's door onze straten marcheren zo stil zijn?
Ze hebben daar onder Frau Merkel wel wat binnengehaald hoor, man man man. |:(
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_211052009
quote:

Dat antwoord weet je zelf wel. Het voedt alleen maar de groeiende intolerantie tegen intolerantie.

Maar wat is een joods ziekenhuis...? Ik wist niet dat die überhaupt bestonden.
Intolerant voor intolerantie
  maandag 23 oktober 2023 @ 12:32:12 #110
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211052024
https://www.reddit.com/r/(...)ught_coca_cola_from/
Muslims in India first bought Coca Cola from shops and then emptied them on the streets to boycott Coca Cola and to 'teach Israel a lesson'. 100 IQ move.
pi_211052039
quote:
11s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Muslims in India first bought Coca Cola from shops and then emptied them on the streets to boycott Coca Cola and to 'teach Israel a lesson'. 100 IQ move.
En hij zei: Wat? Ik heb hem toch gekocht? (Maar dan in zijn eigen taal.)
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 oktober 2023 @ 12:34:24 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211052042
quote:
Dit is dan weer zo typisch India
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211052053
quote:
pi_211052066
twitter
  maandag 23 oktober 2023 @ 12:38:19 #115
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211052070
quote:
Het jammere is waarschijnlijk dat er weinig blijvende consequenties zullen zijn. Nationaliteit of verblijfsstatus zal denk ik niet ingetrokken worden
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 23 oktober 2023 @ 12:39:28 #116
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211052080
quote:
10s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:37 schreef Drxx het volgende:
[ twitter ]
Edgy..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_211052099
quote:

Verschrikkelijk. Iets waar zowel dit tuig als diehard-zionisten schuldig aan zijn.

Want beide zien Joden en Israel als synoniem van elkaar.
pi_211052105
quote:
Is weer eens wat anders dan gaan zitten schijten op straat.
pi_211052128
quote:
[ twitter ]
Als je een karikatuur maakt van je politieke 'tegenstander' heb je altijd gewonnen.
  maandag 23 oktober 2023 @ 12:44:27 #120
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211052134
https://www.jpost.com/middle-east/article-769692
Hamas terrorists ordered to use chemical weapons on Israeli civilians
The IDF found a USB key containing a PDF of al-Qaeda material which included instructions to behead babies, take hostages and create chemical weapons.
pi_211052140
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dit is dan weer zo typisch India
Ergens ook wel weer geniaal natuurlijk.

Ik bedoel, tis toch algemeen wel bekend dat je met cola echt van alles, maar dan ook echt álles schoon kunt maken, van je toilet tot je gootsteen en zelfs het hardnekkigste vuil.

Wat dat betreft schieten ze hier twee keer raak: boycot van/protest tegen het boze Westen én reinigen van de vreselijk vervuilde straten in India.

Geniaal hoor. _O_
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_211052160
quote:
Nu nog met een Italiaanse vlag gaan wapperen en ze zijn net zo mentaal beperkt als hun Pakistaanse buren
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  maandag 23 oktober 2023 @ 12:48:16 #123
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211052178
https://www.jpost.com/israel-news/article-769669
Staff Sgt. Roey Weiser, 21, a Golani soldier from Efrat, born to American immigrants, was killed while serving near Gaza during the Hamas onslaught on October 7.

“At 6:30 AM on Shabbat morning when the attack took place,” said his parents, “Hamas terrorists broke through the Erez Crossing with many men and blew into their base. Roey was a sergeant in a platoon that had stayed over the weekend, and he tried to outflank the terrorists inside the base.”

Weiser’s maneuver succeeded, and he helped kill all of the terrorists. In doing so, he saved the base from being taken over. Tragically, he was shot and killed during the encounter with the terrorists. Because of his quick thinking, his parents said, many soldiers survived the attack. “They told us that they were alive because of him. His base was one of the few bases not captured by Hamas that day. He died a hero while saving his friends.”
  maandag 23 oktober 2023 @ 12:53:38 #124
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211052246
Dit dus, over 20 jaar zijn de moslims zo sterk in aantallen dat ze hun wil kunnen opleggen aan het land. Doe wat we willen of we gaan met 100k man rellen en alles kapot maken.

En na een paar keer dat daadwerkelijk gedaan te hebben bindt de regering in.

twitter
  maandag 23 oktober 2023 @ 12:56:29 #125
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211052286
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:44 schreef Salina het volgende:

[..]
Ergens ook wel weer geniaal natuurlijk.

Ik bedoel, tis toch algemeen wel bekend dat je met cola echt van alles, maar dan ook echt álles schoon kunt maken, van je toilet tot je gootsteen en zelfs het hardnekkigste vuil.

Wat dat betreft schieten ze hier twee keer raak: boycot van/protest tegen het boze Westen én reinigen van de vreselijk vervuilde straten in India.

[ afbeelding ]

Geniaal hoor. _O_
Coca Cola verwijderd zelfs roest, zo krachtig is het. :')
  maandag 23 oktober 2023 @ 12:57:14 #127
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211052289
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:53 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit dus, over 20 jaar zijn de moslims zo sterk in aantallen dat ze hun wil kunnen opleggen aan het land. Doe wat we willen of we gaan met 100k man rellen en alles kapot maken.

En na een paar keer dat daadwerkelijk gedaan te hebben bindt de regering in.

[ twitter ]
Over 20 jaar nu pas?

Na 2001 was het slechts 10 jaar. En ik herinner me nog een topic reeks over een aankomende burgeroorlog binnen 2 jaar. Ergens 6 jaar geleden ofzo.

Dus je moet wat duidelijker zijn vrees ik. Waar zijn je berekeningen bijvoorbeeld? Of is dit weer domme bangmakerij.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 23 oktober 2023 @ 12:59:10 #128
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211052310
quote:

Die mensen hebben het zelf ook niet op Joden. Daarom staan ze ook te schreeuwen 'Zionism is racism' of 'Free Palestine, From the River to the Sea' en is men gecharmeerd van antisemitisch moslimfundamentalisme. Om maar te zwijgen over zij die het het afslachten van tientallen Israëlische dorpen, zien als 'verzet' of het 'logische gevolg' van zogenaamde onderdrukking.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 23 oktober 2023 @ 13:04:42 #129
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211052372
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die mensen hebben het zelf ook niet op Joden. Daarom staan ze ook te schreeuwen 'Zionism is racism' of 'Free Palestine, From the River to the Sea' en is men gecharmeerd van antisemitisch moslimfundamentalisme. Om maar te zwijgen over zij die het het afslachten van tientallen Israëlische dorpen, zien als 'verzet' of het 'logische gevolg' van zogenaamde onderdrukking.
Ik weet echt niet wat ik hier lees...

Dit heb ik echt nog nooit iemand horen roepen. De losse dingen ja maar dit als geheel niet...
pi_211052374
quote:
[ twitter ]
Ja, leuk hoor, zo'n versimpeling ter ridiculisering.

Maar die vrouw gaat er dus wel compleet aan voorbij dat de Palestijnen Hamas vormen, en een meerderheid Hamas steunt. Maar he, voor je virtue signalling is het wel makkelijk om te doen alsof die twee, compleet gescheiden entiteiten zijn. Een enorme overlap erkennen maakt de moral highground wat lastig vol te houden.

"Ik steun een volk wat in grote getalen een actieve terroristische organisatie vormt en steunt, maar de terroristen steun ik niet!" bekt net even wat minder lekker.

Het is een beetje alsof je stelt dat je de Russen steunt, maar niet de Russische militairen. Wel het Duitse volk anno WO2, maar niet de nazis.

[ Bericht 7% gewijzigd door probeer op 23-10-2023 13:21:27 ]
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 23 oktober 2023 @ 13:06:37 #131
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211052390
In de meeste woke wijk van New York. Schrikbarend om te zien hoeveel terrorisme apologeten er daar rondlopen.

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211052396
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2023 12:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zionisme was gefundeerd op het gedachtegoed dat de Palestijnse bevolking, als ze dat niet vrijwillig willen, verwijderd moeten worden uit het gebied dat zij wilden koloniseren. Palestijnen werden aangeduid als ''een volk zonder land''. Dit was een redenering dat de zionistische beweging gebruikte om hun daden te rechtvaardigen. Hoe is het niet racistisch om een volk dat niet Joods is te verwijderen uit hun geboorteplaats? De Zionisten zagen zichzelf als superior en de Palestijnen als minderwaardig.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_211052404
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 13:07 schreef Nexum het volgende:

[..]
Zionisme was gefundeerd op het gedachtegoed dat de Palestijnse bevolking, als ze dat niet vrijwillig willen, verwijderd moeten worden uit het gebied dat zij wilden koloniseren. Palestijnen werden aangeduid als ''een volk zonder land''. Dit was een redenering dat de zionistische beweging gebruikte om hun daden te rechtvaardigen. Hoe is het niet racistisch om een volk dat niet Joods is te verwijderen uit hun geboorteplaats? De Zionisten zagen zichzelf als superior en de Palestijnen als minderwaardig.
En vice versa.

[ Bericht 3% gewijzigd door probeer op 23-10-2023 13:19:53 ]
pi_211052432
Waarom blijven mensen Netanyahu voor alles de schuld geven? ;(

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211052443
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 13:07 schreef probeer het volgende:

[..]
En vice versa.
Ik ontken niet dat er jodenhaat heerst onder moslims. Daar is ook geen excuus voor, want Moslims en Joden hebben traditioneel gezien in Palestina ook tijden gehad dat ze heel vreedzaam naast elkaar konden leven. “There is no God but Allah, and Abraham is his friend''.

Maar laten we niet doen alsof de uitspraak ''zionism is racism'' niet waar is.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_211052459
quote:
9s.gif Op maandag 23 oktober 2023 13:06 schreef HowardRoark het volgende:
In de meeste woke wijk van New York. Schrikbarend om te zien hoeveel terrorisme apologeten er daar rondlopen.

Tsja, erg fucking triest dat.

Maarja, die kinderen kennen ook alleen maar een situatie waarin Israel de Gazastrook streng afgesloten heeft. Het waarom van die strikte scheiding (jaren, decennia, van suicidebombers en ander soort terrorisme) ontgaat ze compleet.

Niet dat dat hen ontslaat van enige verantwoordelijkheid om zich degelijk te informeren.
pi_211052468
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 23 oktober 2023 @ 13:12:44 #138
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211052469
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 13:07 schreef Nexum het volgende:

[..]
Zionisme was gefundeerd op het gedachtegoed dat de Palestijnse bevolking, als ze dat niet vrijwillig willen, verwijderd moeten worden uit het gebied dat zij wilden koloniseren. Palestijnen werden aangeduid als ''een land zonder volk''. Dit was een redenering dat de zionistische beweging gebruikte om hun daden te rechtvaardigen. Hoe is het niet racistisch om een volk dat niet Joods is te verwijderen uit hun geboorteplaats? De Zionisten zagen zichzelf als superior en de Palestijnen als minderwaardig.
Dat klopt niet.

Zionisme staat voor het streven voor een onafhankelijke Joodse staat. Een staat waar Joden vrij zijn van vervolging. Dit is al decennia eerder bedacht voor de oprichting van de staat Israël. Toen was wat nu Israël is, nog onderdeel van het Ottomaanse Rijk. Kortom, zelfs de term lijk je al niet te goed begrijpen.
  maandag 23 oktober 2023 @ 13:14:44 #139
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211052503
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211052506
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 11:14 schreef Momo het volgende:

[..]
Zelfs als ze geloven in hun radicale Islam terreur verhaal, dan zijn dat soort dingen toch compleet in tegenstelling tot de Koran neem ik aan?
"Do as I tell, don't do as I do"
pi_211052519
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 13:11 schreef Nexum het volgende:

[..]
Ik ontken niet dat er jodenhaat heerst onder moslims. Daar is ook geen excuus voor, want Moslims en Joden hebben traditioneel gezien in Palestina ook tijden gehad dat ze heel vreedzaam naast elkaar konden leven. “There is no God but Allah, and Abraham is his friend''.

Maar laten we niet doen alsof de uitspraak ''zionism is racism'' niet waar is.
Net als bij 'from the river to the sea' zijn daar gradaties in. In meest gematigde vorm lijkt beide te doelen op de mogelijkheid om vrij en gelijk te leven. In meest extreme vorm op 'jaag de ander weg / dood de ander).

Helaas hebben beiden kanten er een handje van om van de eigen kant de extremere vorm te negeren, en tegelijkertijd te stellen dat het bij de ander alleen maar op de extreme vorm slaat.
pi_211052527
quote:
14s.gif Op maandag 23 oktober 2023 13:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat klopt niet.

Zionisme staat voor het streven voor een onafhankelijke Joodse staat. Een staat waar Joden vrij zijn van vervolging. Dit is al decennia eerder bedacht voor de oprichting van de staat Israël. Toen was wat nu Israël is, nog onderdeel van het Ottomaanse Rijk. Kortom, zelfs de term lijk je al niet te goed begrijpen.
In 1897 in Basel werd al uitgesproken dat de joodse staat in Palestina gesticht moest worden. Ze hebben Oeganda en Argentinië ook overwogen maar omdat wegens de heilige plekken in Jeruzalem en omstreken kozen ze voor Palestina.

Hoe denk jij dat deze discussies plaatsvonden dan? Ze wisten toch overduidelijk dat Palestina al bewoond werd? De grootste discussies die in het begin van het zionistisch congress plaatsvonden was wat er moest gebeuren met de mensen die daar al woonden.

Zij wisten dat ze geen joodse staat konden creeëren zonder een merendeel van de inheemse bevolking weg te drijven
  maandag 23 oktober 2023 @ 13:17:15 #144
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211052530
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 13:15 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Het blijft onduidelijk waar de genocide zich zou bevinden.
pi_211052597
@HowardRoark hier is wat Herzl en Jabotinsky in 1902 en 1925 respectievelijk schreven:

Herzl die beargumenteert dat Engeland het belang van koloniale expansie moet erkennen:

quote:
“You are being invited to help make history,” he wrote, “It doesn’t involve Africa, but a piece of Asia Minor ; not Englishmen, but Jews . How, then, do I happen to turn to you since this is an out-of-the-way matter for you? How indeed? Because it is something colonial.”
Jabotinsky in 1925:

quote:
“A voluntary reconciliation with the Arabs is out of the question either now or in the future. If you wish to colonize a land in which people are already living, you must provide a garrison for the land, or find some rich man or benefactor who will provide a garrison on your behalf. Or else-or else, give up your colonization, for without an armed force which will render physically impossible any attempt to destroy or prevent this colonization, colonization is impossible, not difficult, not dangerous, but IMPOSSIBLE!… Zionism is a colonization adventure and therefore it stands or falls by the question of armed force. It is important… to speak Hebrew, but, unfortunately, it is even more important to be able to shoot – or else I am through with playing at colonizing.”
pi_211052624
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 13:04 schreef probeer het volgende:

[..]
Ja, leuk hoor, zo'n versimpeling ter ridiculisering.

Maar die vrouw gaat er dus wel compleet aan voorbij dat de Palestijnen Hamas vormen, en een meerderheid Hamas steunt. Maar he, voor je virtue signalling is het wel makkelijk om te doen alsof die twee, compleet gescheiden entiteiten zijn. Een enorme overlap erkennen maakt de moral highground wat lastig vol te houden.

"Ik steun een volk wat in grote getalen een actieve terroristische organisatie vormt en steunt, maar de terroristen steun ik niet!" bekt net even wat minder lekker.
En zo gaan anderen er weer compleet aan voorbij dat Hamas aan de macht kwam mede doordat Israël Fatah een kopje kleiner wilde maken, ergo verdeel en heers. Daarnaast is bijna de helft van de bevolking van Gaza minderjarig, dus wat men meent dat zij zouden steunen doet er niet echt toe.

Maar voor de onderbuik is het wel makkelijk om te doen alsof die mensen een keuze hebben, zodat slachtoffers als co-conspirators kunnen worden gezien, en het dus oké is om ze ook zo te behandelen.
pi_211052670
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2023 13:25 schreef Drxx het volgende:

[..]
En zo gaan anderen er weer compleet aan voorbij dat Hamas aan de macht kwam mede doordat Israël Fatah een kopje kleiner wilde maken, ergo verdeel en heers. Daarnaast is bijna de helft van de bevolking van Gaza minderjarig, dus wat men meent dat zij zouden steunen doet er niet echt toe.

Maar voor de onderbuik is het wel makkelijk om te doen alsof die mensen een keuze hebben, zodat slachtoffers als co-conspirators kunnen worden gezien, en het dus oké is om ze ook zo te behandelen.
Ook dat is te kort door de bocht ja. In hoeverre heb je een vrije keuze wanneer je keuzes zo gelimiteerd zijn (en ook nog eens komen met een boel indoctrinatie en druk door een gewapende organisatie)
  maandag 23 oktober 2023 @ 13:30:59 #148
3542 Gia
User under construction
pi_211052681
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 14:27 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Dat is toch die 16 jarige Mohammed met zijn 3 broertjes en ouders op bezoek bij Oma? Die zijn (hopelijk) nog redelijk veilig, en zitten 15 min van de grens af.

Ah lees nu dat deze Nederlandse vrouw ook bij de grens is omgekomen, Rafah en in het zuiden dus, tja Israël is niet aan het bombarderen bij de grens en al helemaal niet die vluchtelingenstroom aan het bombarderen, dus de doodsoorzaak is een andere factor. Gezien daar alleen maar onschuldige burgers en veel kinderen lopen zal het wel een afzwaaier zijn geweest door Hamas of Hamas leden die vluchtelingen executeren omdat ze niet mee willen vechten tegen Israël.

Hoe dan ook verschrikkelijk, en gezien een Nederlands staatsburger tijd dat Rutte harde toon uit gaat slaan over Hamas. Die terreurorganisatie gijzelt dat hele land.
Zag gisteren op tv dat ze nog niet bij de grens van Egypte zijn, maar net onder de grens wat 'zuid' wordt genoemd, maar nog steeds in Gaza stad. Gezin was veilig, maar moeder ging naar een restaurant om humus te kopen, of zoiets.

Waarom gaan die mensen niet verder naar het zuiden?
pi_211052711
quote:
In India poepen ze ook op straat.
@monkyyy
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211052734
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 13:21 schreef Nexum het volgende:
@:HowardRoark hier is wat Herzl en Jabotinsky in 1902 en 1925 respectievelijk schreven:

Herzl die beargumenteert dat Engeland het belang van koloniale expansie moet erkennen:
[..]
Jabotinsky in 1925:
[..]

:')
Intolerant voor intolerantie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')