abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 oktober 2023 @ 16:39:21 #251
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211054641
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als je meeloopt in een protestactie waarbij er wordt opgeroepen tot genocide en je accepteert het gewoon stilzwijgend, ben je echt geen haar beter. Je gaat toch ook niet meelopen met een stel nazi's?
Nou, ter vergelijk: de afgelopen pride-events werden ook gekaapt door pro-Palestina demonstranten. Dan loop je daar ook ineens naast of tussen zonder dat je er iets mee te maken hebt.

Daarnaast zijn die schreeuwers wel zo enorm teringagressief en trekken van die domme hyena'tjes aan die graag even meerellen dat ik ook wel drie keer na zou denken om er iets van te zeggen. Ik zou erbij weg blijven en elders mijn protest voeren en volgens mij gebeurt dat ook want de afgelopen weken liepen er duizenden mensen mee en die stonden niet allemaal te rellen anders hadden we hele andere nieuwsberichten gehad behalve de kleine artikelen over gevoerde vlaggen.
pi_211054647
quote:
15s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Zijn er in het noorden geen Palestijnen?

:{²
Die zijn verteld te vertrekken. Wat blijft is hamas. Of kan beter heel snel heel erg duidelijk maken dat ze geen kwaad in de zin hebben.
pi_211054649
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:33 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Mutant01 had gewoon gelijk dat veel mensen oprecht meelopen die pro-Palestina zijn en niet pro-Hamas.
Jij hebt gelijk dat we niet naïef hoeven te doen dat er geen pro-Hamas volk tussen loopt. Nu blijken een aantal organisatoren dit zelfs te zijn.

Dat wil niet zeggen dat we die hele protesten neer hoeven te zetten als pro-Hamas. Het is juist dat mensen protesteren want ze maken zich terecht zorgen over de burgerbevolking in Gaza.

Het tuig dat loopt te rellen, te Khaybarren, te Hamas- of Talibanvlaggen etc. vegen ze wat mij betreft een zeecontainer met bestemming Gaza in maar veeg niet iedereen over één kam omdat er in Londen nu iets boven komt drijven. Ongetwijfeld zullen er hier ook niet al te lekkere types tussen lopen in de organisatie. Weg ermee. Dan kan de rest normaal protesteren.
Denk dat de meerderheid Hamas wel ziet als 'a means to an end'. Je merkt gewoon dat mensen (ook hier) voornamelijk zeggen dat ze het erg vinden van de slachtoffers (en dan uiteraard door naar Israel).

Wanneer je Hamas gaat veroordelen, dan zeg je eigenlijk dat ze geen vrijheidsstrijders zijn (en dat zijn ze gewoon voor veel mensen; en dan heb ik het niet alleen over moslims).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211054653
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:38 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zeg dat maar bij het graf van zo'n onthoofde baby.
Dit slaat natuurlijk nergens op, dat snap je zelf toch hopelijk ook wel.
pi_211054663
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:41 schreef Snikkelbeer het volgende:

[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op, dat snap je zelf toch hopelijk ook wel.
Mogen kinderen het journaal zien?
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 oktober 2023 @ 16:42:29 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211054664
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:39 schreef Qarrad het volgende:
Nou, ter vergelijk: de afgelopen pride-events werden ook gekaapt door pro-Palestina demonstranten. Dan loop je daar ook ineens naast of tussen zonder dat je er iets mee te maken hebt
Slechte vergelijk. Gaat over een heel ander onderwerp.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 23 oktober 2023 @ 16:43:13 #257
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211054671
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:19 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
De grootste schande vind ik dat een groot deel van Nederland zwijgt, vooral het gedeelte wat bij elke vorm van kritiek de Nazi kaart trekt.

Misschien moeten we ons eens afvragen of Anne Frank nu veilig over straat kon en als ze nu kon schrijven wat en over wie ze zou schrijven. Ik schaam mij als Nederlander kapot, de holocaust is ook niet begonnen met het vergassen van Joden, nee die is begonnen met exact hetzelfde gedrag wat we nu al weken (eigenlijk al jaren) in Europa zien.
Ja het is inmiddels wel duidelijk waar die golf van antisemitisme vandaan komt. willekeurig artikel uit februari dit jaar

Antisemitisme is werkelijk een groot probleem, nooit meer is nooit meer, toch laten we het toe. Een club als GroenLinks, mensen die hun superioriteitswanen ontlenen aan een volkomen krankzinnig en bloeddorstige ideologie.

Dat we ze tolereren is mij iets te Nederlands

edit:

posten is gewoon een uitdaging voor me, laat me ;(
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  maandag 23 oktober 2023 @ 16:44:19 #258
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211054678
De truuk die veel wordt gebruikt is Pro-Palestina gelijkstellen aan Pro-Hamos. De retoriek van "Je bent voor ons of tegen ons.." is een valse. Ik ben zo ontzettend blij en vrolijk en voel me heerlijk prettig echt in alle lendenen dat er tegenwoordig social media is. Fijn man. Want dan kunnen we echt zien wat er gebeurd en dus onze mening baseren op feiten.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 23 oktober 2023 @ 16:44:33 #259
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211054680
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Denk dat de meerderheid Hamas wel ziet als 'a means to an end'. Je merkt gewoon dat mensen (ook hier) voornamelijk zeggen dat ze het erg vinden van de slachtoffers (en dan uiteraard door naar Israel).

Wanneer je Hamas gaat veroordelen, dan zeg je eigenlijk dat ze geen vrijheidsstrijders zijn (en dat zijn ze gewoon voor veel mensen; en dan heb ik het niet alleen over moslims).
Het zullen je vrijheidsstrijders maar zijn, die strak van de captagon kleuters en opa's en oma's afslachten. Zegt heel wat over jezelf als je dat klakkeloos accepteert als 'vrijheidsstrijd'.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 23 oktober 2023 @ 16:45:40 #260
13462 BansheeBoy
pi_211054688
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:40 schreef Ulx het volgende:

[..]
Die zijn verteld te vertrekken. Wat blijft is hamas. Of kan beter heel snel heel erg duidelijk maken dat ze geen kwaad in de zin hebben.
Zijn ze verteld te vertrekken? En is wat overblijft Hamos? Op deze vragen heb je antwoord gegeven. Dat waren niet mijn vragen. Gelieve dus vragen te beantwoorden die ik stel. Dank!

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_211054694
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:42 schreef Ulx het volgende:

[..]
Mogen kinderen het journaal zien?
Ja het jeugdjournaal :)
  maandag 23 oktober 2023 @ 16:46:23 #262
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211054696
quote:
15s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:44 schreef BansheeBoy het volgende:
De truuk die veel wordt gebruikt is Pro-Palestina gelijkstellen aan Pro-Hamos. De retoriek van "Je bent voor ons of tegen ons.." is een valse. Ik ben zo ontzettend blij en vrolijk en voel me heerlijk prettig echt in alle lendenen dat er tegenwoordig social media is. Fijn man. Want dan kunnen we echt zien wat er gebeurd en dus onze mening baseren op feiten.

Ok dweil, prima, ik ben je achterlijke introductie van laatst (topic 114 einde) vergeten. Reageer op de eisen van Israël na de openlijke oorlogverklaring van Hamas door het opensnijden en het organen uittrekken van feestende meisjes.

Israël stopt deze oorlog onder twee condities:

- Alle gijzelaars vrij
- Hamas geeft zich onvoorwaardelijk over

En dan gaan we/ze de Palestijnen helpen.

Wat is jouw mening, gewoon zonder talkpoeder en tochtige torsos''s

kom jochie
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  maandag 23 oktober 2023 @ 16:46:26 #263
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211054697
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Slechte vergelijk. Gaat over een heel ander onderwerp.
Ja dat is het hele punt. Die demonstranten drongen zich op bij een event waar ze geen kont te zoeken hadden.
Wat dacht je dan van een vergelijking met een voetbalwedstrijd? 90-95% doet normaal maar de harde kern loopt er ook Hamas-Hamassend tussen. Moet je dan als huisvader die Neanderthalers aan gaan spreken? Nee, jij loopt gewoon met je kinderen naar het familievak en hebt er niks mee van doen dat gerel.
pi_211054712
quote:
10s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:46 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Ok dweil, prima, ik ben je achterlijke introductie van laatst (topic 114 einde) vergeten. Reageer op de eisen van Israël na de openlijke oorlogverklaring van Hamas door het opensnijden en het organen uittrekken van feestende meisjes.

Israël stopt deze oorlog onder twee condities:

- Alle gijzelaars vrij
- Hamas geeft zich onvoorwaardelijk over

En dan gaan we/ze de Palestijnen helpen.

Wat is jouw mening, gewoon zonder talkpoeder en tochtige torsos''s

kom jochie
Je voedt de trol.

Het is toch inmiddels een redelijk vastgesteld principe dat dat geen goed idee is. :P
Intolerant voor intolerantie
pi_211054717
quote:
15s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Zijn ze verteld te vertrekken? En is wat overblijft Hamos? Op deze vragen heb je antwoord gegeven. Dat waren niet mijn vragen. Gelieve dus vragen te beantwoorden die ik stel. Dank!

Ja, er wordt ze verteld te vertrekken. Al een week of twee. Flyers vanuit helikopters, massa-sms, noem maar op. En ja, hamas bestaat uit palestijnen.
pi_211054721
quote:
15s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:44 schreef BansheeBoy het volgende:

´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 23 oktober 2023 @ 16:49:52 #267
13462 BansheeBoy
pi_211054725
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:48 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Je voedt de trol.

Het is toch inmiddels een redelijk vastgesteld principe dat dat geen goed idee is. :P
Ik weet het niet. Ik vind dat er een vals dilemma wordt opgeworpen door hen. De gewone Palestijn vangt de klappen op voor de aanval van Hamos.

Moderator maandag 23 oktober 2023 @ 16:50:09 #268
8781 crew  Frutsel
pi_211054727
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:44 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het zullen je vrijheidsstrijders maar zijn, die strak van de captagon kleuters en opa's en oma's afslachten. Zegt heel wat over jezelf als je dat klakkeloos accepteert als 'vrijheidsstrijd'.
Het zijn ook geen vrijheidsstrijders. Het zijn terroristen.

Elke twee-staten-oplossing lijkt grotendeels in het nadeel van Israel want ze zullen nooit vrede kennen zolang de Palestijnen Hamas en Libanon Hezbollah niet de deur gaan wijzen en Israel zijn zionisten niet onder controle krijgt. En zolang dat niet gebeurd zal er altijd onrust blijven.
  maandag 23 oktober 2023 @ 16:52:45 #269
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_211054745
Ik heb enkele dagen gemist hier, is er ondertussen al consensus bereikt tussen jullie allen? Zijn we dichter bij elkaar gekomen?
Please consider the environment before printing this post
  maandag 23 oktober 2023 @ 16:53:27 #270
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211054749
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:52 schreef damsco het volgende:
Ik heb enkele dagen gemist hier, is er ondertussen al consensus bereikt tussen jullie allen? Zijn we dichter bij elkaar gekomen?
Optimist :)
  maandag 23 oktober 2023 @ 16:55:12 #271
13462 BansheeBoy
pi_211054760
quote:
10s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:46 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Reageer op de eisen van Israël na de openlijke oorlogverklaring van Hamas door het opensnijden en het organen uittrekken van feestende meisjes.
Ik vind met die eisen niks mis. Wat ik wel mis vind is dat de gewone Palestijn het kind van de rekening is. Dat maakt IsraëI in principe ook een terreurorganisatie. Alleen ze doen het slimmer door langs sociaal geaccepteerde paden te opereren. Maar het netto resultaat in absoluut en in relatieve zin is vele male groter en staat totaal niet in verhouding tot de aanval van Hamos. Hoe vreselijk ik die ook vind.

Jason.

pi_211054788
quote:
15s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik vind met die eisen niks mis. Wat ik wel mis vind is dat de gewone Palestijn het kind van de rekening is. Dat maakt IsraëI in principe ook een terreurorganisatie. Alleen ze doen het slimmer door langs sociaal geaccepteerde paden te opereren. Maar het netto resultaat in absoluut en in relatieve zin is vele male groter en staat totaal niet in verhouding tot de aanval van Hamos. Hoe vreselijk ik die ook vind.

Jason.

Nah, had de VS ze niet gestopt was compleet Gaza nu al een parkeerplaats geweest. Wees blij, en hoop, dat Israël zo ingetogen blijft doen.

Want je wil niet weten wat de IDF werkelijk kan aanrichten.
pi_211054801
quote:

[..]

Jason.

Hoe zou Israel volgens jou te werk moeten gaan?
pi_211054829
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2023 16:52 schreef damsco het volgende:
Ups en downs, zoals elke relatie.
pi_211054838
quote:

[..]

Jason.

Kun je het beestje gewoon bij de naam noemen? Hamas dus.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')