Sorry, Xquote:
Moet je eens meeluisteren met iemand anders. De emoties lopen bij iedereen hoog op. Daarmee om kunnen gaan is wat het beroep van race engineer inhoudt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik weet het zo net niet. Max behandelt hem verbaal regelmatig als boksbal. In Hongarije, in België. Natuurlijk, hij wordt ervoor betaald om ook flink te incasseren, maar Max is af en toe redelijk onbeschoft.
Dit. GP weet hoe fanatiek Max is in de auto. Die trekt zich daar waarschijnlijk niets van aan.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
De relatie tussen Max en GP is prima joh. Niks aan de hand.
Die lachen zich de ballen uit de broekquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Of ze maken kusgeluidjes naar elkaar toe
Ik heb eerder al eens begrepen (interview met Hannah, volgens mij) dat ze heel snel na de race terugvliegen naar Engeland.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij kon toch ff een uurtje meevieren?
Max deelt alleen handtekeningen uit aan kinderen, niet aan volwassenen, je moet ergens een keus maken, anders ben je daar dag en nacht mee bezig.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:14 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Welnee joh, ook buiten het circuit is het een hork.
Is dat dan al meteen na de race ja? Had verwacht dat ze een race (of een weekend in z’n geheel) altijd wel even nabesprekenquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een zak hooi, zijn auto wint toch altijd, dus wat heeft hij te zeiken??
Geen vliegschaamte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat F1 één giftige haat en nijd aan het worden is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:13 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nogmaals, ook aan jou: wat zijn de consequenties?
Dat reken ik Lando wel een beetje aan, hij moet gewoon die deur dichtknallen en dan heb je opwinding. Maar goed kon de pace van Lewis en Max blijkbaar toch niet aanquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:16 schreef DX11 het volgende:
(net klaar met kijken, begon met wat achterstand).
Wat een teleurstellende avond zeg:
Ricciardo leek wel aardig lekker te gaan, dacht even dat hij 7e stond met even veel pits als degene achter hem, was dus niet zo, toen was hij 15e, klom hij nog wat op, en vervolgens pit hij nog een keer en eindigt bij laatste, zwaar balen.
Norris leek heel lekker te gaan op de 1e plek, hij werd weliswaar ingehaald door max, maar reed op hards en Max moest verplicht nog pitten, dus ik dacht dit kan mooi worden, max moet 22 sec voorsprong opbouwen anders wint Norris nog omdat die zeker niet meer gaat pitten. En toen ging Norris ook nog pitten, helemaal kut, en pakte Hamilton hem ook nog eens.
Oh en toen ineens drama op het eind Max heeft issues en Hamilton gaat Max inhalen net voor het einde! Oh nee toch ook niet, viel allemaal ook wel weer mee.
En uiteindelijk wint Max dus weer en is er netto weer helemaal niks boeiends gebeurt. Echt zo jammer dit.
Bindende kijktip!quote:
Dat doen ze in Milton Keynes, volgens mij.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is dat dan al meteen na de race ja? Had verwacht dat ze een race (of een weekend in z’n geheel) altijd wel even nabespreken
Overdrijf niet. Er zijn er een paar die Verstappen een onsympathieke hork vinden. Kun je het nauwelijks mee oneens zijnquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Al die op sensatie beluste mensen ineens
GP moest snel weg. En meteen denkt iedereen wat anders
"Enjoy your win"quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is dat dan al meteen na de race ja? Had verwacht dat ze een race (of een weekend in z’n geheel) altijd wel even nabespreken
Geen idee waar dit over gaat.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Al die op sensatie beluste mensen ineens
GP moest snel weg. En meteen denkt iedereen wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |