mwah, hij zat net op bijna een secondequote:Op zondag 22 oktober 2023 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie hem juist dichterbij komen
Zolang Norris top 2 eindigt is de schade beperkt. Jammer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik ff blij dat ik Perez heb gehouden ipv Piastri.
Sidepod denk ik, Esteban en Oscar zater te vroeten in elkaars sidepodquote:
Zal ongetwijfeld van die aanvaring zijn gekomenquote:
Ow ja. thx.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Sidepod denk ik, Esteban en Oscar zater te vroeten in elkaars sidepod
Die heeft zo geen bandjes meer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max wel veel verloren op Ham hoor
Sjarrel ging naast de baan..quote:
Het is maar 4s. 7 op Norris.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je post history zegt wat anders, ga lekker terug naar vbl ipv hier zuigenquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:23 schreef Tjacka het volgende:
Verstappen is wel iets bijzonders
[..]
ik ben geen mietje
Nog 44 rondjes, genoeg tijd dus om het goed te maken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overspeed om Max achter zich te houden, gokjequote:Op zondag 22 oktober 2023 21:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Sjarrel ging naast de baan..
maar ernaast geduwd? of kon hij de bocht niet houden (buitenbocht)
Komt ook wel een heel klein beetje door die late actie van Leclerc.quote:
Niet snel, maar degelijk. Banden managenquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:23 schreef Zwoerd het volgende:
Nu interessant of Max snel naar Lewis toe kan rijden.
Zelfs Max houdt de bocht nietquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Volledig volgens de guidelines van de FIA. Zat er ver genoeg naast.quote:
Forcing an other driver off the track?quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:23 schreef Sally het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |