mwah, hij zat net op bijna een secondequote:Op zondag 22 oktober 2023 21:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie hem juist dichterbij komen
Zolang Norris top 2 eindigt is de schade beperkt. Jammer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik ff blij dat ik Perez heb gehouden ipv Piastri.
Sidepod denk ik, Esteban en Oscar zater te vroeten in elkaars sidepodquote:
Zal ongetwijfeld van die aanvaring zijn gekomenquote:
Ow ja. thx.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Sidepod denk ik, Esteban en Oscar zater te vroeten in elkaars sidepod
Die heeft zo geen bandjes meer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max wel veel verloren op Ham hoor
Sjarrel ging naast de baan..quote:
Het is maar 4s. 7 op Norris.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je post history zegt wat anders, ga lekker terug naar vbl ipv hier zuigenquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:23 schreef Tjacka het volgende:
Verstappen is wel iets bijzonders
[..]
ik ben geen mietje
Nog 44 rondjes, genoeg tijd dus om het goed te maken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overspeed om Max achter zich te houden, gokjequote:Op zondag 22 oktober 2023 21:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Sjarrel ging naast de baan..
maar ernaast geduwd? of kon hij de bocht niet houden (buitenbocht)
Komt ook wel een heel klein beetje door die late actie van Leclerc.quote:
Niet snel, maar degelijk. Banden managenquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:23 schreef Zwoerd het volgende:
Nu interessant of Max snel naar Lewis toe kan rijden.
Zelfs Max houdt de bocht nietquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Volledig volgens de guidelines van de FIA. Zat er ver genoeg naast.quote:
Forcing an other driver off the track?quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Max bleef binnen de lijntjesquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelfs Max houdt de bocht niet![]()
![]()
Race incident?
Bleef wel binnen de lijntjes.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:25 schreef Evenstar het volgende:
Twijfel gevalletje, Max haalt de bocht zelf ook niet echt daar.
Nou ja, hij schoot wel ver naar de buitenlijn, maar... daar zat Leclerc.quote:
Dat was in de eerste ronde.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:23 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Je post history zegt wat anders, ga lekker terug naar vbl ipv hier zuigen
En dat mag, zolang hij zelf maar niet volledig buiten de lijnen komt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja, hij schoot wel ver naar de buitenlijn, maar... daar zat Leclerc.
Hamilton is iig flink aan het pushen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:27 schreef _UserName_ het volgende:
Max loopt nog niet echt in, omdat noted of?
Stewards lagen nog te slapenquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:27 schreef Sally het volgende:
RUS krijgt iig ook TL warnings
maar het regen TL's nu ja
Natuurlijk niet. Verstappen zal straks veel langer doorrijden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
HAM gaat deze race winnen vrees ik
Vergeet de strategiegodin van RB niet.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
En "forcing another driver off the track" ?quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat mag, zolang hij zelf maar niet volledig buiten de lijnen komt.
[ afbeelding ]
Great track.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tuurlijk niet. Ja, als Max eraf gaat. Anders wordt dit gewoon weer Max 20+ seconden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat gun ik hem welquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook geen Valkyries meerquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:27 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ja, maar Red Bull heeft geen AMG ones om aan de FIA cadeau te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |