Ik kwam er na de intro pas achter dat F1TV 20 seconden achter loopt op de internationale stream, dus moest even snel Olav erbij trekken als alternatiefquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die sync ik altijd met de F1 intro, maar daarin haperde GPR al een keer of 4, dus dan heeft het al geen zin meer. Maar beter iets dan niets
Stroll Monaco actie in de lucht…..“But we need to know!”quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
dat gevecht krijgen we in de replay te zien bij de volgende actie
Eerste ronde, dus wel logisch.quote:
Zie je, hij kan het wel.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:13 schreef Peterselieman het volgende:
Max doet het op een beheerste manier
Dan moet je Netflix Premium nemen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is de USA, gevechten laten ze niet zien, er kunnen kinderen meekijken
Maar wel je wapen lekker mee nemen!quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is de USA, gevechten laten ze niet zien, er kunnen kinderen meekijken
Hopelijk wel veilig.quote:
Ik vlak LEC nog niet uit, mits hij zichzelf niet boycotquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Podium zal wel NORHAMVER zijn in willekeurige volgorde
Confirmed, we are checking.quote:
Hij rijdt beter dan gisterenquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou... die auto zal niet meer 100% zijn.
contact met PIA....quote:
Toen had ie ook schade toch?quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij rijdt beter dan gisteren
Toen had 'ie ook schade.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij rijdt beter dan gisteren
Hij rijdt in een Ferrariquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vlak LEC nog niet uit, mits hij zichzelf niet boycot![]()
Meer dan vandaag dus.quote:
Pitstop zal wel weer mislukkenquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vlak LEC nog niet uit, mits hij zichzelf niet boycot![]()
NU js, hele weekend best aardig vooraanquote:
Die gaat nog lang niet voluit.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:16 schreef Netsplitter het volgende:
Sainz zit Max nog wel aardig op de hielen
Ik ook niet, was te laat om de maneger te wijzigen dus heb Max en Oscar er nog in staanquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:16 schreef Sally het volgende:
[..]
contact met PIA....
die kan dan ook nog schade hebben.
hoop het niet
Managen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:17 schreef Evenstar het volgende:
Is Max aan het managen of is dit het maximale ... hoor weinig op radio, alleen dat hij iets wilde veranderen aan de dif.
Elke positie waar hij niet voor de #3 in het kampioenschap zit is slechtquote:
Je mag 1 keer radenquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:17 schreef Evenstar het volgende:
Is Max aan het managen of is dit het maximale ... hoor weinig op radio, alleen dat hij iets wilde veranderen aan de dif.
Die vindt het wel prima zo.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:17 schreef Evenstar het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, was te laat om de maneger te wijzigen dus heb Max en Oscar er nog in staan
Hij is erg rustig in de auto, geen gezeur, geen gevloek, dus weet bijna zeker dat het managen isquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij is erg rustig in de auto, geen gezeur, geen gevloek, dus weet bijna zeker dat het managen is
en Sainz doet het dan het beste als 2de rijderquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:17 schreef vaarsuvius het volgende:
4 teams 1-4 en dan dezelfde 4 teams 5-8
Ja, die is aan het bandjes sparenquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max is aan het managen denk ik ja
Dat ook nog eens in de slechtste raceauto momenteel van de top 4quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:18 schreef wdn het volgende:
[..]
en Sainz doet het dan het beste als 2de rijder
Gewoon rustig de bandjes op temperatuur brengen net als gisteren.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:19 schreef SiGNe het volgende:
Max hoeft niet eens zoveel te managen, de RB is ook goed met de banden, beter dan de Ferrari, Mercedes en McLaren.
quote:Rust en kalmte bij Verstappen Het team straalt helemaal uit dat het plan tot nu toe soepeltjes verloopt. Hij hoeft nu niks anders te doen dan de banden goed te houden en de marges niet te groot te laten worden en dan kan hij later toeslaan. Toeslaan zal Ferrari niet, met twee auto's verliezen ze qua tempo nu echt de aansluiting.
ALO en MAG ookquote:
?quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
Max houdt iets te veel afstand op de Ferrari
Ik zie hem juist dichterbij komenquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
Max houdt iets te veel afstand op de Ferrari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |