Ik heb gewoon F1TV commentaarquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:59 schreef Nattekat het volgende:
F1TV internationaal werkt wel prima, maar dat heeft een klein probleempje dat je opgescheept zit met Sky of Viaplee
Niet de pits ingaan na warmup, hij moet vanuit de pits startenquote:
Maar geswitched danquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:59 schreef Nattekat het volgende:
F1TV internationaal werkt wel prima, maar dat heeft een klein probleempje dat je opgescheept zit met Sky of Viaplee
Ik kijk zeker weten met je mee op F1 TVquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:59 schreef Sally het volgende:
Zeg - kijken jullie eens niet allemaal tegelijk met ons op F1 TV mee
Die moest vanuit de Pits starten , maar gaat gewoon op de startgrid staanquote:
En iets met greet krout?quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:00 schreef Kickinalfa het volgende:
Norris beukt Charles eraf.
Lewis pakt de winst en knielt op het podium.
Dus jij zorgt voor de storing!!quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:01 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ik kijk zeker weten met je mee op F1 TV![]()
Naar de grot gereden ipv de pitstraat. Ik neem toch aan dat dat gewoon een boete wordt. Sportieve straf zou ik raar vinden.quote:
Ik heb de super premium.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier ook
Je moet gewoon de premium versie nemen
Reed hij maar naar een grotquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Naar de grot gereden ipv de pitstraat. Ik neem toch aan dat dat gewoon een boete wordt. Sportieve straf zou ik raar vinden.
Bedankt voor de tip ik bijt wel even door de zure Sky appel heen. Misschien wordt die nog zuurder na de startquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:59 schreef Nattekat het volgende:
Wat Red Bull geheimen doorspelenquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
Harry zit bij Merc op een stoeltje
Het gaat mij meer om Elbon en Vertappeh.. dat kunnen ze maar niet normaal uitspreken en kan ik niet omheen luisteren. Zoals zij commentaar geven lijkt het alsof ze voor een kleuterklas staan, totaal geen sportcommentaar of beleving ervan. Daarom 10x liever GPRquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je maar genoeg ervaring opdoet met het commentaar van ViaPlay merk je er niks meer van.
Afgezien van een domme opmerking, of de ongekende Perez is kut opmerkingen. Maar hee dat heeft Olav ook
Ik geloof dat GP hem dat op zijn hart heeft gedruktquote:
Er zal wel weer iets mis gaan, zoals altijd.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:06 schreef Perox het volgende:
Gaat dit hem dan eindelijk worden voor Lando?
VER hengelt 'm nog wel binnen. Race is nog lang.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:06 schreef Perox het volgende:
Gaat dit hem dan eindelijk worden voor Lando?
Je krijgt toch maar 5s, niets aan de hand.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:07 schreef PirE het volgende:
Sjors was weer creatief met de track limits![]()
Leaving track, gaining advantagequote:
Yep.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
Russell weer naast de baan ingehaald ?
Vetood.quote:
Lewis mag dat wel vakerquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:08 schreef Perox het volgende:
Gisteren mocht Lewis langs de baan inhalen, vandaag Russell under investigation voor zelfde bocht.
Hij verdient een schop.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:09 schreef Sally het volgende:
fuck perez.. je geeft het gewoon weg
he verdient ook nix beter
GP zit waarschijnlijk elke 10 seconden tegen Max te zeggenquote:
Die heeft geen zin in een directe confrontatie met HAM.quote:
Die sync ik altijd met de F1 intro, maar daarin haperde GPR al een keer of 4, dus dan heeft het al geen zin meer. Maar beter iets dan nietsquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:06 schreef Nattekat het volgende:
GPR is toch makkelijker te syncen voor de race begint
quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je loopt echt totaal niet synchroon met de rest van ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |