Op naar de shoarma tentquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:24 schreef engine het volgende:
Ik heb wel even genoeg saté gezien. Afgelopen week 3x gehad.
Pas wel op hoor, als je per ongeluk SBE pakt krijg je waarschijnlijk een zeer plasticachtige smaakquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:22 schreef pullup het volgende:
Ja en met die eend kan je ook wel wat lekkers maken
Vanavond geweestquote:
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:24 schreef engine het volgende:
Ik heb wel even genoeg saté gezien. Afgelopen week 3x gehad.
Je doet het toch ook niet met saus in de pan, op een bbq of grillquote:
Ik had vandaag wat chorizo worstjes erin, maar die raakten nog zoveel vet kwijt dat ie begon te roken ... toch maar snel uitgezet ...quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Die doe ik in een pannetje, of in de magnetron, als ie al klaar is maar nog niet warm
Roken is niet gezond neequote:Op zondag 22 oktober 2023 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vandaag wat chorizo worstjes erin, maar die raakten nog zoveel vet kwijt dat ie begon te roken ... toch maar snel uitgezet ...
Of ze hebben hem tijdelijk opgegraven.quote:
Doot of levent?quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of ze hebben hem tijdelijk opgegraven.
Arme FF.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ohoh, ze hebben leeuwarden opgeblazen![]()
https://www.nu.nl/binnenl(...)poor-leeuwarden.html
Zou ie eerst nog gevlogen hebben of zou het met desintegratie zijn geweest?quote:
Vanmorgen vloog ze nog...quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ie eerst nog gevlogen hebben of zou het met desintegratie zijn geweest?
Wil je iets vertellen over je gokverleden?quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit mijn bladwijzers/bookmarks op te ruimen.
Waarom staat daar een bladwijzer tussen naar de stand in de Bulgaarse voetbalcompetitie?
Als ik nou wel iets niet doequote:Op zondag 22 oktober 2023 23:35 schreef engine het volgende:
[..]
Wil je iets vertellen over je gokverleden?
vage muisklik.... heb ik hier ook met de bookmarks hier op FoK... ik maak nooit bookmarks, maar omdat ik vaak touchscreen gebruik zit ik er volgens de pc dan wel eens naast ... lijkt mn verklaring ...quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit mijn bladwijzers/bookmarks op te ruimen.
Waarom staat daar een bladwijzer tussen naar de stand in de Bulgaarse voetbalcompetitie?
Blijft raar jaquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
vage muisklik.... heb ik hier ook met de bookmarks hier op FoK... ik maak nooit bookmarks, maar omdat ik vaak touchscreen gebruik zit ik er volgens de pc dan wel eens naast ... lijkt mn verklaring ...
verwijderen lijkt me veilig
Ik begin er niet meer aan of ik moet er toevallig langs komen ... Zoveel bookmarks uit het verleden ... vraag me af of ze het nog doen ... Is daar geen app voor ? vraagje dusquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft raar ja
Verwijderen gaat simpel nu. En degene die ik wel wil bewaren gaan naar de juiste plek
Geen idee of er een app is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik begin er niet meer aan of ik moet er toevallig langs komen ... Zoveel bookmarks uit het verleden ... vraag me af of ze het nog doen ... Is daar geen app voor ? vraagje dus
Mij teveel gedoe dus ... ooit wel eens aan begonnen , maar met weinig succes .. Sterktequote:Op zondag 22 oktober 2023 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee of er een app is.
Ik zit ze nu echt 1 voor 1 te bekijken om te zien of ik het nog boeiend vind ook.
En oude dingen gaan gewoon weg, als ik ze al x jaar niet gebruikt heb.
Het is ook een keuze die je maakt hequote:Op zondag 22 oktober 2023 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Mij teveel gedoe dus ... ooit wel eens aan begonnen , maar met weinig succes .. Sterkte
Ja kijk dat bedoel ik oa... dan ben je weer afgeleid en surf je daar misschien weer verderquote:Op maandag 23 oktober 2023 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is ook een keuze die je maakt he
Dank, komt wel goed. Zit nu vooral te lezen bij wel interessante.
Yep, regelmatig, maar dat is niet erg.quote:Op maandag 23 oktober 2023 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kijk dat bedoel ik oa... dan ben je weer afgeleid en surf je daar misschien weer verder
Succes!quote:Op maandag 23 oktober 2023 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
Neuh, teveel gekloot.
Wel een serie excel/PowerBi videos bewaard.
Maar nu slapen, morgen ziekenhuis
Zelf getekend D.quote:
It's just not the samequote:
Ook knapquote:
Niemand kan datquote:Op maandag 23 oktober 2023 08:15 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, da's waar. Ik kan @:pullup ook niet vervangen, probeerde alleen het gemis te verzachten
Geniet ervanquote:Op maandag 23 oktober 2023 09:27 schreef pullup het volgende:
Solly voor de vertragingRoeiers vrij na de race en ik lekker uitslapen
Het is ook geen aangenomen werk toch. Juist lekker dat je lekker uit hebt geslapen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:27 schreef pullup het volgende:
Nog wat gewonnen?quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:27 schreef pullup het volgende:
Mannen hebben elk veld gewonnen en degenen die niet wonnen zaten ook allemaal bovenin. Uiteindelijk maar 2 prijzen voor 15 startende skiffs.quote:
Ok alles winnen is ook niet leukquote:Op maandag 23 oktober 2023 09:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Mannen hebben elk veld gewonnen en degenen die niet wonnen zaten ook allemaal bovenin. Uiteindelijk maar 2 prijzen voor 15 startende skiffs.
De vrouwen zaten ook prima maar duurt nog wel even voor ze echt voor de winst kunnen gaan ( zwaar veld met ook startende werelkampioenen tot 23j)
Haha nee maar was wel een mooie zaterdagquote:
Hier niet, wel lekker mistig.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:19 schreef aloa het volgende:
Goedemiddag. Zo te zien schijnt het zonnetje hier.
Lucky youquote:Op maandag 23 oktober 2023 12:19 schreef aloa het volgende:
Hier blauwe lucht en zonquote:Op maandag 23 oktober 2023 12:19 schreef aloa het volgende:
quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:30 schreef pullup het volgende:
Schiet niet op hierBeetje grijs allemaal
OMG niet gekliktquote:
De dag is al ellendig genoegquote:
Ik ga nog naar Utrecht zoquote:Op maandag 23 oktober 2023 12:39 schreef Puzzie het volgende:
Maar toch wacht ik nog op wat mooier weer om te gaan lopen
Ik kijk eigenlijk nooit naar dat soort programma'squote:
Ik wel. Het is niet allemaal even goed, maar soms wel betere uitvoering van bestaande nummers.quote:Op maandag 23 oktober 2023 12:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit naar dat soort programma's
Ja het spreekt mij dus totaal niet aanquote:Op maandag 23 oktober 2023 12:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wel. Het is niet allemaal even goed, maar soms wel betere uitvoering van bestaande nummers.
Dat kanquote:Op maandag 23 oktober 2023 12:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja het spreekt mij dus totaal niet aan
Jij hebt zeker die regen hierheen gestuurd?quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:18 schreef Puzzie het volgende:
Net weer ff lekker een uurtje gelopen en ik zag zowaar een licht zonnetje tussen de wolken door
Regent het bij jou?quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker die regen hierheen gestuurd?
Het was hier de hele dag droog. in de ochtend wel mistigquote:
Had hier vanochtend nog zon.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het was hier de hele dag droog. in de ochtend wel mistig
Hier nu ook niet meerquote:Op maandag 23 oktober 2023 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had hier vanochtend nog zon.
Geen mist gezien.
Nu wel mist hier in wat grovere verpakkingquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu wel mist hier in wat grovere verpakking
Duurt niet lang meer vermoed ik.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]Lekker dan , hier is het lekker weer
Ik verwacht hier nog geen regenquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer vermoed ik.
[ afbeelding ]
En als het er dan is mag je het houden ookquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar dat duurt nog wel een paar uurtjes
Dat is waar ja.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar dat duurt nog wel een paar uurtjes
Toen ik gisteren aan het lopen was ,...halverwege begon het ook te regenenquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als het er dan is mag je het houden ook
Van papier-maché toch?quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toen ik gisteren aan het lopen was ,...halverwege begon het ook te regenen
Gelukkig ben ik niet van suiker
Grote bulten plakkende troep bedoel je?quote:
Bulten plakkende troepquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grote bulten plakkende troep bedoel je?
En waarbij je aan het eind altijd een natte blub over hebt die hard wordt en zeer moeilijk te verwijderen isquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bulten plakkende troep![]()
Papier mache is gewoon papierpulp waar je hele toffe dingen mee kan maken
Als je er iets van gaat maken en je doet om plastic , kan je het zo mooi verwijderen . Ik heb zo hele leuke dingen gemaaktquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waarbij je aan het eind altijd een natte blub over hebt die hard wordt en zeer moeilijk te verwijderen is
Ging het daar dan niet om?quote:
Dus jouw kern bestaat uit plastic?quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je er iets van gaat maken en je doet om plastic , kan je het zo mooi verwijderen . Ik heb zo hele leuke dingen gemaakt
Huh? Nee ik gebruikte grote ballonnen als malquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus jouw kern bestaat uit plastic?
Dus je bestaat uit lucht?quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Huh? Nee ik gebruikte grote ballonnen als mal
Retweet dit even naar Elsschot en Peter Breedveld, zou ik zeggen.quote:
Inktquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij was gemaakt van papier-maché he
Maar hee, we staan nog geen laatstequote:Op maandag 23 oktober 2023 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Inkt
Digitale inkt op de Spaanse frontpage van Marca over
[ afbeelding ]
https://www.marca.com/fut(...)a47414a508b4593.html
Nu alquote:
Waait vanzelf die kant opquote:
Ach ja, spanjaarden, moet je die serieus nemen dan?quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Inkt
Digitale inkt op de Spaanse frontpage van Marca over
[ afbeelding ]
https://www.marca.com/fut(...)a47414a508b4593.html
Koud. Nu 23 en gaat nog richting 29. Bijna tijd voor de open haard. Dat "Mostly Sunny" is een hoax, ik zie geen enkele wolk.quote:
Foto's van sneeuw graagquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen man,
moeten we hulp sturen?
Uitspraak van Rafa schijnt .... ja die is half Spaansquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, spanjaarden, moet je die serieus nemen dan?
Ah jaloers wel hoor..quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Koud. Nu 23 en gaat nog richting 29. Bijna tijd voor de open haard. Dat "Mostly Sunny" is een hoax, ik zie geen enkele wolk.
Sneeuw? Geef het even, dat ligt eerder bij jou dan hier.quote:
De uitspraak van mij blijft staan dusquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Uitspraak van Rafa schijnt .... ja die is half Spaans
Ironisch misschien, maar ik vind wat kouder weer lekkerder dan alleen maar warm weerquote:
Voor in de avond sowieso wel.. maar droog kouder weer wat we hier nu hebben is op zich ook niet erg..quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ironisch misschien, maar ik vind wat kouder weer lekkerder dan alleen maar warm weerIk zit wat dat betreft wel verkeerd hier
Maar het is niet droogquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Voor in de avond sowieso wel.. maar droog kouder weer wat we hier nu hebben is op zich ook niet erg..
Veel regen, vrijdag hier wel hield maar niet opquote:
Heer aloa.quote:
Kies media en u gaat het zien,quote:
En hij was gister nog zo stellig dat hij zou blijven.quote:
Crematie?quote:
Ja hij,quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hij was gister nog zo stellig dat hij zou blijven.
Lijkt me het meest verstandige,quote:
In goed overleg...........quote:
Ajax en Maurice Steijn gaan na de wedstrijd tegen FC Utrecht dan toch uit elkaar. De trainer is per direct op non-actief gezet als trainer van de Amsterdammers.quote:
En ons niet meer bellen...quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In goed overleg...........
Dus, hier heb je x miljoen, nu opfl******
Hhm, altijd toch raar als een club slecht speelt dat de trainer kan oprotten of snap ik het voetbal gebeuren nietquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In goed overleg...........
Dus, hier heb je x miljoen, nu opfl******
Klopt.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhm, altijd toch raar als een club slecht speelt dat de trainer kan oprotten of snap ik het voetbal gebeuren niet
Doe eens lief tegen haar of zoek je ruzie ofzo?quote:
Nou ja, zo moeilijk is ie uiteindelijk niet.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hhm, altijd toch raar als een club slecht speelt dat de trainer kan oprotten of snap ik het voetbal gebeuren niet
Als een duveltje uit een doosje weer.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen haar of zoek je ruzie ofzo?
Hij moet die lelijke kuthockeyer nog even meenemenquote:
Ah klinkt wel weer logisch idd..quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, zo moeilijk is ie uiteindelijk niet.
Als je niet denkt dat het beter gaat worden zoals het op dat moment gaat......
Of je offert de trainer, 1 persoon, of je offert er meer.
En vaak zijn het degene die de trainer hebben aangenomen en ontslagen die er eigenlijk ook uit moeten. Maar ja, die ontslaan zichzelf niet
Al is diegene bij Ajax toevallig ook al weg.
Er zit ook nog een tennisser volgens mijquote:Op maandag 23 oktober 2023 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij moet die lelijke kuthockeyer nog even meenemen
Wie danquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zit ook nog een tennisser volgens mij
Hoe doe ik het toch?quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als een duveltje uit een doosje weer.
Heeee, gedragen jij he.quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij moet die lelijke kuthockeyer nog even meenemen
Die zal niet zomaar vertrekken, is teammanager, dus doet weinig kwaad.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zit ook nog een tennisser volgens mij
Die zitten ook niet Ajax te vergallenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeee, gedragen jij he.
Het is een lulhockeyer![]()
Kuthockeysters zijn
Jan Siemerink.quote:
Oh die is nog wel geinigquote:
Nou ja, het nieuwe hoofd van de scouting, Kevin de Lange,quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zitten ook niet Ajax te vergallen
Niet met Naomiquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, het nieuwe hoofd van de scouting, Kevin de Lange,
weet je met wie die getrouwd is?
En ja, dat maakt hem meteen een wereldklasse scout
Verbazingwekkend altijd.quote:
Ik ben o zo goed...quote:
Hoe doe je dat toch?quote:
Mijn parkiet attendeerde mij erop.quote:
Dat woord is weer helemaal terug.Lees-en hoor het de laatste tijd steeds vaker.quote:
Als ik dat had gedaan was het gaaf geweest daar we tegelijkertijd postten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:09 schreef FreshFruit het volgende:
Nu ga je posten: "Het is een gave."
Heftig manquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat woord is weer helemaal terug.Lees-en hoor het de laatste tijd steeds vaker.
Echt leip.quote:
Die Naomi is toch met die ex-schaatser Sven geloof ik heet ie ... Al die sporters doen het met elkaar lijkt het welquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, die andere:
[ afbeelding ]
Ja en ja.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Naomi is toch met die ex-schaatser Sven geloof ik heet ie ... Al die sporters doen het met elkaar lijkt het wel
Echt hequote:
Heremetijd!quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, die andere:
[ afbeelding ]
Hier in de stad gingen eerstejaarsstudenten opeens heel bekakt praten.Terwijl ze gewoon uit de provincie komen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt he![]()
Toen ik uit dienst kwam, had ik ineens een klein Haags accent, door al die HagenezenZo snel pak je dat soort taal op
Heel vreemd iddquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier in de stad gingen eerstejaarsstudenten opeens heel bekakt praten.Terwijl ze gewoon uit de provincie komen.
Iets lekkers gespot PB?quote:
Vooral Hotello`s deden dat.quote:
Hebben we vanmiddag al gedaan.quote:
Ik moet nog in de koelkast kijken,er ligt genoeg.quote:
Ja die twee hebben een enorm huis laten bouwen in de laatste Amstelbocht richting Ouderkerkquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Die Naomi is toch met die ex-schaatser Sven geloof ik heet ie ... Al die sporters doen het met elkaar lijkt het wel
Witlof hier..quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet nog in de koelkast kijken,er ligt genoeg.
Altijd lekker.quote:
Mijn roeister was toen helemaal trots dat ze op de Insta van Naomi was gekomenquote:
Foute opmerkingen mogen zeker niet?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn roeister was toen helemaal trots dat ze op de Insta van Naomi was gekomen
[ afbeelding ]
Denk vanuit haar raam gemaakt
Is ook wel een mooie foto.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 23 oktober 2023 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Foute opmerkingen mogen zeker niet?
quote:
Die zijn wel heel blondquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:39 schreef mario390 het volgende:
gisteren nina kraft , in brasserie luwte
aperol spritzturm- drinken![]()
[ afbeelding ]
Toen was het not done om te lachen op foto`s.quote:
Heb hem al weer weg gekliktquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen was het not done om te lachen op foto`s.
1938 uit mijn hoofd.
daar kann je zien hoeveel meidenquote:
Is dat in Brasserie De luwte?quote:
Ik zal eens grondig onderzoek doenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar kann je zien hoeveel meiden
aperol-turm drinken doen![]()
https://www.instagram.com/explore/locations/240990225/
Ja dat zag ik ook alquote:
Dat het not done was was niet de reden dat er niet gelachen werd op portret foto's.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen was het not done om te lachen op foto`s.
1938 uit mijn hoofd.
Ze is hier dan vlakbijquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:44 schreef mario390 het volgende:
[..]ja onze nina is en week ofzo in
amsterdam,wohnt in hotel 27
Huis gevonden , maar staat geblurred op Streetview..quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:34 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt u het maar meester SBE.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat het not done was was niet de reden dat er niet gelachen werd op portret foto's.
Ow even checkenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Huis gevonden , maar staat geblurred op Streetview..
Moest jij niet mee?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:44 schreef mario390 het volgende:
[..]ja onze nina is en week ofzo in
amsterdam,wohnt in hotel 27
Jezus dat is grondigquote:
Het is inderdaad redelijk protserigquote:
Past niet echt in de stijl van de Amstel al daarquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is inderdaad redelijk protserig
Dat lijkt me lastig.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:51 schreef mario390 het volgende:
vanavond gaat zijn naar
amsterdamdance-event
Oh ADE is begonnen ...quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:51 schreef mario390 het volgende:
vanavond gaat zijn naar
amsterdamdance-event
Nee gister afgelopen.quote:
Nee, deze staat iets verderop richting Oudererkquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Past niet echt in de stijl van de Amstel al daar
Men moest een tijdje stilzitten voor een foto en dat is met een lach moeilijk vol te houden. Foto's maken was ook duur dus je wou het niet verpesten.quote:
Ik kwam gisteren om een uurtje of 7 in de ochtend op Amsterdam Centraal.quote:
Patsertentquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:54 schreef mario390 het volgende:
nu eten de 4 meiden in
ferillis specialita uptown
in amsterdam
Het was dit jaar wel een geslaagde editie.Geen doden dit keer.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren om een uurtje of 7 in de ochtend op Amsterdam Centraal.
Ongelogen nog nooit zo druk gezien, ook niet op aterdagmiddag of zo, het was proppen om de trein in te komen
Ik had een professor die ook zoiets daar had maar iets noordelijker ... gaf er gewoon een feest voor zn studenten .. Maar was ook wel een beetje vage gast . Hij had 3 nationaliteiten.. NL , Australisch en Libisch.. en hij was een kennis van die foute Bill Cosby ..quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, deze staat iets verderop richting Oudererk
[ afbeelding ]
Zien en gezien worden.quote:
Ik ben ooit met mijn vader wezen kijken naar zo'n huis in de Grote Bochtquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een professor die ook zoiets daar had maar iets noordelijker ... gaf er gewoon een feest voor zn studenten .. Maar was ook wel een beetje vage gast . Hij had 3 nationaliteiten.. NL , Australisch en Libisch.. en hij was een kennis van die foute Bill Cosby ..
Waar dat belangrijker is dan de kwaliteit van het eten ookquote:
Zal nu wel 10 keer zo duur zijn?quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben ooit met mijn vader wezen kijken naar zo'n huis in de Grote Bocht
We wilden toen verhuizen maar mijn vader vond dit te ver buiten de stad en dus niet gekocht![]()
Verdorie.
Ik zal maar niet melden wat toen de vraagprijs was![]()
Dan had je nu het 20-voudig kunnen vangenquote:Op maandag 23 oktober 2023 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben ooit met mijn vader wezen kijken naar zo'n huis in de Grote Bocht
We wilden toen verhuizen maar mijn vader vond dit te ver buiten de stad en dus niet gekocht![]()
Verdorie.
Ik zal maar niet melden wat toen de vraagprijs was![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan had je nu het 20-voudig kunnen vangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |