Op naar de shoarma tentquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:24 schreef engine het volgende:
Ik heb wel even genoeg saté gezien. Afgelopen week 3x gehad.
Pas wel op hoor, als je per ongeluk SBE pakt krijg je waarschijnlijk een zeer plasticachtige smaakquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:22 schreef pullup het volgende:
Ja en met die eend kan je ook wel wat lekkers maken
Vanavond geweestquote:
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:24 schreef engine het volgende:
Ik heb wel even genoeg saté gezien. Afgelopen week 3x gehad.
Je doet het toch ook niet met saus in de pan, op een bbq of grillquote:
Ik had vandaag wat chorizo worstjes erin, maar die raakten nog zoveel vet kwijt dat ie begon te roken ... toch maar snel uitgezet ...quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Die doe ik in een pannetje, of in de magnetron, als ie al klaar is maar nog niet warm
Roken is niet gezond neequote:Op zondag 22 oktober 2023 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vandaag wat chorizo worstjes erin, maar die raakten nog zoveel vet kwijt dat ie begon te roken ... toch maar snel uitgezet ...
Of ze hebben hem tijdelijk opgegraven.quote:
Doot of levent?quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of ze hebben hem tijdelijk opgegraven.
Arme FF.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ohoh, ze hebben leeuwarden opgeblazen![]()
https://www.nu.nl/binnenl(...)poor-leeuwarden.html
Zou ie eerst nog gevlogen hebben of zou het met desintegratie zijn geweest?quote:
Vanmorgen vloog ze nog...quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ie eerst nog gevlogen hebben of zou het met desintegratie zijn geweest?
Wil je iets vertellen over je gokverleden?quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit mijn bladwijzers/bookmarks op te ruimen.
Waarom staat daar een bladwijzer tussen naar de stand in de Bulgaarse voetbalcompetitie?
Als ik nou wel iets niet doequote:Op zondag 22 oktober 2023 23:35 schreef engine het volgende:
[..]
Wil je iets vertellen over je gokverleden?
vage muisklik.... heb ik hier ook met de bookmarks hier op FoK... ik maak nooit bookmarks, maar omdat ik vaak touchscreen gebruik zit ik er volgens de pc dan wel eens naast ... lijkt mn verklaring ...quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit mijn bladwijzers/bookmarks op te ruimen.
Waarom staat daar een bladwijzer tussen naar de stand in de Bulgaarse voetbalcompetitie?
Blijft raar jaquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
vage muisklik.... heb ik hier ook met de bookmarks hier op FoK... ik maak nooit bookmarks, maar omdat ik vaak touchscreen gebruik zit ik er volgens de pc dan wel eens naast ... lijkt mn verklaring ...
verwijderen lijkt me veilig
Ik begin er niet meer aan of ik moet er toevallig langs komen ... Zoveel bookmarks uit het verleden ... vraag me af of ze het nog doen ... Is daar geen app voor ? vraagje dusquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft raar ja
Verwijderen gaat simpel nu. En degene die ik wel wil bewaren gaan naar de juiste plek
Geen idee of er een app is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik begin er niet meer aan of ik moet er toevallig langs komen ... Zoveel bookmarks uit het verleden ... vraag me af of ze het nog doen ... Is daar geen app voor ? vraagje dus
Mij teveel gedoe dus ... ooit wel eens aan begonnen , maar met weinig succes .. Sterktequote:Op zondag 22 oktober 2023 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee of er een app is.
Ik zit ze nu echt 1 voor 1 te bekijken om te zien of ik het nog boeiend vind ook.
En oude dingen gaan gewoon weg, als ik ze al x jaar niet gebruikt heb.
Het is ook een keuze die je maakt hequote:Op zondag 22 oktober 2023 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Mij teveel gedoe dus ... ooit wel eens aan begonnen , maar met weinig succes .. Sterkte
Ja kijk dat bedoel ik oa... dan ben je weer afgeleid en surf je daar misschien weer verderquote:Op maandag 23 oktober 2023 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is ook een keuze die je maakt he
Dank, komt wel goed. Zit nu vooral te lezen bij wel interessante.
Yep, regelmatig, maar dat is niet erg.quote:Op maandag 23 oktober 2023 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kijk dat bedoel ik oa... dan ben je weer afgeleid en surf je daar misschien weer verder
Succes!quote:Op maandag 23 oktober 2023 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
Neuh, teveel gekloot.
Wel een serie excel/PowerBi videos bewaard.
Maar nu slapen, morgen ziekenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |