AUTOTJE HAHAHAHAquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:21 schreef Erasmus het volgende:
Autotje rijden en links afslaan is geen sport.
Vind je darten een sport?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:21 schreef Erasmus het volgende:
Die mensen verheugen zich het hele weekend erop, moet je dit nu zo afkraken?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je leven zo leeg is dat F1 een leuke afleiding is dan moet je je serieus afvragen waarvoor je het allemaal nog doet ja.
Dikke mannen die dronken in de kroeg pijltjes naar een muur gooien is inderdaad ook geen sport.quote:
Wat Ajax allemaal doet ook nietquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:21 schreef Erasmus het volgende:
Ben je wel bij het warme bad in december?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dikke mannen die dronken in de kroeg pijltjes naar een muur gooien is inderdaad ook geen sport.
Ik dacht dat van Gelder dat niet meer deedquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:22 schreef leolinedance het volgende:
Net trouwens even op NPO 1 geluisterd, wat een randdebiel zat daar dan commentaal te geven op deze wedstrijd
Standaard toch.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:23 schreef Zipportal het volgende:
Die Ajacieden kunnen zich niet gedragen. Zie o.a. dit topic.
Van de tribunequote:
Er was een gast in de show de nogal aparte analyses deed over deze wedstrijd.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik dacht dat van Gelder dat niet meer deed
GeWoOn nIeT gOoIeNquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:23 schreef GGMM het volgende:
Wat een teringorganisatie is de KNVB toch jezus man
Dit lijkt mij best leuk.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:24 schreef Erasmus het volgende:
Forumgebruiker @:DombohetOlifantje1 vindt dit een sport:
[ afbeelding ]
FTFY.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk moet je als FC Utrecht en Ajax gewoon verder voetballen zonder scheids KNVB.
Nog een lange busrit naar Abcoude.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:24 schreef klaasweetalles het volgende:
020 wil natuurlijk dat er gestaakt wordt
Utrecht tegen Ajax levert wel vaak. Die 6-4 en die 5-4 in de beker waren ook genot.quote:
Dit krijg je ervan als je een vrouw een leidinggevende functie geeftquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
GeWoOn nIeT gOoIeN
Alsof een volledig stadion verantwoordelijk gehouden moet worden voor een bekertje, tering.
En ajax dan?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:25 schreef Het_Bokje het volgende:
Utreg 1 jaar zonder publiek, opzouten
Als dit geen like waard is, wat dan nog wel.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit krijg je ervan als je een vrouw een leidinggevende functie geeft
ZOOOO HALLLO KOEKOEK @yvonnequote:Op zondag 22 oktober 2023 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit krijg je ervan als je een vrouw een leidinggevende functie geeft
Omdat je zo aandringtquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als dit geen like waard is, wat dan nog wel.
Stoker.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
ZOOOO HALLLO KOEKOEK @:YVONNE
90 uuro.quote:
Eens, die elektrische steppen zijn best wel leuk (mits op de weg of het fietspad)!quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij best leuk.
Kijk @GGMM dat heb ik dan toch weer mooi geregeldquote:
8 was de toegevoegde tijd en die was amper ingegaan.quote:
neequote:Op zondag 22 oktober 2023 14:27 schreef Caland het volgende:
Alsnog 4-4 zou bij deze wedstrijd passen
Doet hij ook niet. Maar dat even iets ‘niet gezien’ hebben is als scheidsrechter soms absolute noodzaak.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:26 schreef klaasweetalles het volgende:
higler homo
kijk hem
ik maak de regels niet zegt ie
Maar dit had hij al een keer gedaan.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Doet hij ook niet. Maar dat even iets ‘niet gezien’ hebben is als scheidsrechter soms absolute noodzaak.
Wel degene met de meeste internationals.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Is dit de duurste degradatiekraker ooit?
Helemaal in dit soort gevallen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Doet hij ook niet. Maar dat even iets ‘niet gezien’ hebben is als scheidsrechter soms absolute noodzaak.
Alleen als Utrecht dan vanuit de aftrap nog de 5-4 erin knaltquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:27 schreef Caland het volgende:
Alsnog 4-4 zou bij deze wedstrijd passen
Dat doen ze al sinds Steijn is aangesteld.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:29 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax gaat op lange ballen spelen....
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:
Beetje overmoedig. Op voetbalschoenen kunnen ze het al nietquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:29 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax gaat op lange ballen spelen....dit is gespeeld
Jij hebt iets teveel vertrouwen in de Utrecht-defensie.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:29 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax gaat op lange ballen spelen....dit is gespeeld
Ja ik kreeg daar pushmeldingen over van de NOSquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Maar de ajax vrouwen spelen championsleague!
hoeveel kansen heeft ajax deze wedstrijd weer weggeven tegen deze degradatiekandiaatquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jij hebt iets teveel vertrouwen in de Utrecht-defensie.
Is de amsterdamse media hequote:Op zondag 22 oktober 2023 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik kreeg daar pushmeldingen over van de NOS
Ze proberen dat wel heel belangrijk te maken.
Presteren iig beter dan de mannen, zouden dit jaar dus ook meer loon moeten krijgen dan de mannen...quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik kreeg daar pushmeldingen over van de NOS
Ze proberen dat wel heel belangrijk te maken.
Lolquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:29 schreef De_Kraam het volgende:
Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Je kunt klok kijken?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:32 schreef RAVW het volgende:
Hoe lang word er bij getrokken een uur of zo die 8 min moeten nu toch wel een keer klaar zijn
Linksboven staat er een handig metertje die de tijd aangeeftquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:32 schreef RAVW het volgende:
Hoe lang word er bij getrokken een uur of zo die 8 min moeten nu toch wel een keer klaar zijn
Het is +8 en het is nu 95:30quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:32 schreef RAVW het volgende:
2 minuten nog, zoals je ook kan zien links boven in beeldquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:32 schreef RAVW het volgende:
Godsamme gast.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:32 schreef RAVW het volgende:
Transfer naar London Harlequin.quote:
Ligt er aan voor wie.quote:
IK volg alleen hierquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:33 schreef ashardalan het volgende:
[..]
2 minuten nog, zoals je ook kan zien links boven in beeld
Wazzzzup.quote:
Zet dan op z'n minst Radio 1 aan, prutserquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:34 schreef RAVW het volgende:
[..]
IK volg alleen hier
heb geen live beelden
Nou dit dus.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:35 schreef GGMM het volgende:
@:netsplitter en @:jojoortje in één topic
Het is alsof ik in 2007 aan het FOKken ben.
Waren wel de betere tijden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:35 schreef GGMM het volgende:
@:netsplitter en @:jojoortje in één topic
Het is alsof ik in 2007 aan het FOKken ben.
Radio ?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:35 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zet dan op z'n minst Radio 1 aan, prutser
Als je het niet wíl volgen, moet je ook niet zo dom zijn om opmerkingen over het tijdsverloop te maken...quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:36 schreef RAVW het volgende:
[..]
Radio ?
Dat is zo anno jaren 80
Wie heeft zo ding nog in huis staan
Via de app.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:36 schreef RAVW het volgende:
[..]
Radio ?
Dat is zo anno jaren 80
Wie heeft zo ding nog in huis staan
Van FOK! en Ajax idd.quote:
Hoe gaat dat dan met het uitspelen? Dat moet toch met hetzelfde personeel?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:37 schreef Zorro het volgende:
Ik ben wel een beetje bang dat PSV volgende week niet meer tegen Steijn mag spelen
Nog heel even laten zitten zou ik zeggen, het is allemaal ook niet zijn schuld hequote:
Een 24/7 broedende kip mag je niet storen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog heel even laten zitten zou ik zeggen, het is allemaal ook niet zijn schuld he
Gelukkig welquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:40 schreef VEM2012 het volgende:
Leuk voor Van Seumeren.
Ajax 17e… dat kan toch gewoon niet!
Rellen vanuit het uitvak na de 3-0.quote:
Die kunnen beter die ajax "fans" achter een scherm zetten.quote:
Nah, die g-side gaat gewoon vuurwerk gooien, staken & later uitspelen, zonder enige consequenties voor ajax.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:42 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Rellen vanuit het uitvak na de 3-0.
Dat wordt een hele vermoeiende wedstrijd.
Saai, voorspelbaar, moeite van het terugkijken niet waard.quote:
Ik ben érg benieuwd met welke drama en verbeteringen Kale en Kokkie aan komen zetten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:48 schreef Bezsen het volgende:
Op naar kale en kokkie en de provinciale pantelic podcast wedstrijdeditie
Gelukkig hoog bovenin t stadion en netten ervoor.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:42 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Rellen vanuit het uitvak na de 3-0.
Dat wordt een hele vermoeiende wedstrijd.
Denk je dat je met deze ploeg Europees iets gedaan krijgt?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
Als je zo doorgaat ga je niet eens Europees voetbal halen dit seizoen
Maar Leeuwarden en Groningen zijn anders prima tripjes.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
Play-offs plek voor de Konfuruns Liek gaat wel lukken johquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
Voor de centen zal je wel moeten hè, want het geld verdampt aardig hard op deze manier.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:55 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Denk je dat je met deze ploeg Europees iets gedaan krijgt?
Tja, vind ik niet ergquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Voor de centen zal je wel moeten hè, want het geld verdampt aardig hard op deze manier.
En wat waren sommige mensen hier lyrisch over hem, want een Kroatisch internationalquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:22 schreef klaasweetalles het volgende:
hahahahahah DIE BAL VAN SUTALO HAHAHAHAHAHAH WAT SLECHT
Bereid je vast voor op anderhalf uur clownesk voetbal. Veel gelachen vanmiddag, bedankt Ajax.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:36 schreef xzaz het volgende:
Nog niet gezien; even terugkijken ter leedvermaak.
Wat zongen ze?quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:44 schreef ashardalan het volgende:
Steijn heel lief toegezongen door de Utrecht spelers
Goed opgevoed publiek.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:50 schreef ashardalan het volgende:
[..]
"Maurice bedankt", in het welbekende deuntje
Niets over bepaalde beroepen, moeders of ziektes?quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:50 schreef ashardalan het volgende:
[..]
"Maurice bedankt", in het welbekende deuntje
Maurice is daar zelf wel vanquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niets over bepaalde beroepen, moeders of ziektes?
Nice.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Gefeliciteerd @:Paul, geniet ervan
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:38 schreef Zipportal het volgende:
Het topic was een groot succes. @:paul
quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:41 schreef Erasmus het volgende:
Ik feliciteer forumgebruiker @:Paul met de overwinning.
Danku wel voor de felicitaties, na de wedstrijd zijn we naar de fanshop gegaan, heb daar 2 FC utrecht glazen gekocht om het te vierenquote:
Trek je nu maar niks aan van die users die nooit in het stadion komen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:13 schreef Paul het volgende:
Dankuwel voor de felicitaties, was een bijzondere middag in het stadion, ja ik ging ook op fok, dat hoort er gewoon bij . groetjes
heb geen goal gemist hoor en ik kan snel fokken op mobiel, ben proquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Trek je nu maar niks aan van die users die nooit in het stadion komen.
Niet iedereen is pauperquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Trek je nu maar niks aan van die users die nooit in het stadion komen.
wejowwwwwwwwwquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:20 schreef KlapMongeaul het volgende:
@:freaky40 is je seizoenskaart ook in de nacompetitie geldig?
quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maurice is daar zelf wel van
Is dit echtquote:van links naar rechts: Lex Immers, Charlton Vicento, Maurice Steijn en John van den Brom
Ja.quote:
Als je ze maar niet op het veld gooitquote:Op zondag 22 oktober 2023 17:10 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Danku wel voor de felicitaties, na de wedstrijd zijn we naar de fanshop gegaan, heb daar 2 FC utrecht glazen gekocht om het te vieren
Ook vrij lastig om te beweren als je bijna onderaan staat.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:18 schreef Rene het volgende:
Jaar geleden zag ik allemaal ‘fans’ van die club op de insta voorbij komen. “Wij zijn ajax wij zijn de beste . Tegenwoordig niemand meer. Speciaal. Mooi wel tho
Tja. In goede en slechte tijden toch? Of succes/nepsupportersquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook vrij lastig om te beweren als je bijna onderaan staat.
Ik ga zondag naar de degradatiekraker van vorig seizoen, Cambuur- FC Groningen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 17:15 schreef Paul het volgende:
[..]
heb geen goal gemist hoor en ik kan snel fokken op mobiel, ben pro
Logisch toch, wie gaat nu zeggen 'wij zijn de beste' als je odneraan staatquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:18 schreef Rene het volgende:
Jaar geleden zag ik allemaal ‘fans’ van die club op de insta voorbij komen. “Wij zijn ajax wij zijn de beste . Tegenwoordig niemand meer. Speciaal. Mooi wel tho
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |